timarco reviews

timarco reviews

5.6

OK Handel

Fair pris, og meget hurtig levering. varene blev bestilt torsdag aften, og leveret mandag. det er godt. Yderligere var det pakket flot som gave.

Sikkerhet?

Når varene skulle betales kommer ikke sikkerhetssymbolene: https og hengelås opp som skal vise sikker netthandel.
Jeg valgte derfor å kanseller mitt kjøp.
www.timarco.dk

Reply from www.timarco.dk

Al registrering af information som kreditkort og øvrig betalingsinformation sker gennem Dibs (http://www.dibs.dk),nordens/),Nordens største betalingsleverandør, samtlige betalingssider er krypterede med hængelås. Timarco.dk sparer ikke nogen betalingsinformation som f.eks. kortnummer. Snart kobler vi også hængelåset til vores egen kasseside.

For øvrig information kontakt venligst info@timarco.dk

Hvor er varerne?

Jeg lavede en ordre for 8 dage siden og stadig ikke en mail på at min varer er blevet sendt!!
De skriver 3-10 dage levering og jeg ved at jeg kan ikke nå at få varerne inden tirsdag den 10 september hvis de ikke arbejder weekend.
Jeg bliver nød til at være ærlig at det er simpelthen ikke i orden..så send en mail ud og sig at din varer kommer bliver forsinket.
Jeg bruger ikke dette firma igen..jeg spare måske 5 % i forhold til butik eller andre internet butikker men så vil jeg hellere betale lidt mere og få varerne til ”tiden”.

Hvor bliver vore varer af ???

Hej .
Den 26/8 bestilte jeg et par Crocs Car2 Costum Clogs, som vi skal bruge som fødselsdagsgave d.6/9 ,Vi ved ikke om de kommer ? vi ved ikke om de er på lager ?
Er der mon en venlig person som kan fortælle hvordan vi kommer i forbindelse med Timarco ?

mvh Marian

Bøvlet forløb

Lørdag d. 24/8 bestilte jeg nogle bh'er på timarco.dk. Mandag d. 26/8 får jeg så en ordrebekræftelse, der fortæller at de nu behandler min ordre. Idag torsdag d. 29/8, er der endnu ikke sket en dyt! Ingen besked om at varene er afsendt, og der er ikke trukket penge fra min konto endnu. Har sendt en mail idag til timarco med en forespørgsel om hvor mine vare mon bliver af - stadig tavshed!

Up-date: De holder åbenbart øje med trustpilot hos timarco! For bare syv minutter efter at jeg havde lagt min anmeldelse her på siden, fik jeg mail fra timarco.
Som nævnt "behandlede" de min ordre i mandags, men først idag (torsdag) kommer de i tanke om at fortælle mig, at nogle af mine vare "tilfældigvis" ikke var hjemme på hylden.

Der ventes fortsat....

Så blev det mandag d. 2. september:
Nogle af mine vare kom idag, men der mangler en bh. Det fulde beløb er trukket fra min konto. Andre steder trækker man kun pengene for det, som afsendes - og så resten, når efternøleren afsendes.
Timarco er ikke særligt gode til at informere om, når noget er i restordre. De bh'er, som jeg købte var på kampagne-tilbud - ikke smart at køre tilbud, på noget, som man ikke har nok af på hylden. Det er bondefangeri - og særligt, når man så betaler for noget, som er i vente-position.

Jeg går på posthuset og sender retur - så må vi se hvornår jeg får mine penge retur!?

Og her er så svaret, som kom tirsdag d. 3/9:

"Hej Dorte,
Tack för ditt mail!
Vi beklagar verkligen det inträffade.
Vi kan se att Abecita Kimberly Soft Sports Bra, Hvid, D95 blivit försenad från leverantör och vi har därför skickat dig övriga artiklar i förskott.
Vi beklagar verkligen om informationen varit otydligt angående detta.
Du får självklart göra ändringar angående detta om så önskas.
Välkommen åter och en fortsatt trevlig dag önskar vi dig!
Med vänliga hälsningar
Timarco Kundtjänst
Caroline"

Nu afventer jeg så bare hvornår jeg får mine 1.235 kr. tilbage! Og så kostede det mig lige 40 kr. at sende retur....

Mandag d. 9/9 2013:
Så det otte dage siden, at jeg sendte mine vare retur - og der er stadig ikke blevet sat penge ind på min konto - 1.235 kr. er mange penge at have ude og svømme!
www.timarco.dk

Reply from www.timarco.dk

Hej Dorte!

Tak for din ordre!

Vi har registreret din ordre i vores system i mandags den 26 august, eftersom vi desværre ikke arbejder i weekenderne. Vi har en normal leveringstid på 3-10 dage.
Din ordre bliver sendt idag.

Vi ønsker dig en god weekend!

TIMARCO

Indtil videre ganske tilfreds!

Jeg fik det jeg bestilte indenfor 5 dage. Deres mails er lidt forvirrende... Jeg fik en mail som bekræftelse på min ordre dagen efter jeg bestilte tingene. I dag kunne jeg så se pengene var blevet trukket, og da jeg ikke havde fået mail vedr., at tingene nu var blevet afsendt, blev jeg lidt bekymret, men pakken er så lige dumpet i postkassen for et par timer siden!
Bestiller nok derfra igen, og så håber jeg, at næste ordre kommer til at gå ligeså gnidningsfrit...

Meget lang leveringstid men ellers ok

Meget lang leveringstid - også længere end lovet. Men vare og pris er jeg godt tilfreds med :)

Som forventet

Fine varer - dog forskellige "udgaver" af Sloggi trusser, men ikke noget problem. Konkurrencedygtige priser (de billigste jeg fandt)

Alt i orden

Alt forløb som jeg forventede.
Bestilte 14 varer.
Hurtig levering, og alt i orden.

Tilfreds.

Bestilte hos Timarco 26/4, allerede 1/5 har jeg mine varer.. Så jeg kan ikke klage.
++ Gode lave priser.

Rigtig gode tilbud, lidt lang levering

Rigtig gode tilbud fra tid til anden på flere forskellige mærker bl.a Triumph, Sloggi mm.
Leveringstiden kunne godt være lidt kortere.

Har bestilt T-shirts fire gange - jeg er tilfreds kunde

Jeg har bestilt Hanes T-shirts fire gange os Timarco. Det tager et par uger eller tre. De lover en normal leveringstid på 10-12 dage, så to - tre uger er OK.
Jeg har altid fået det, jeg har bestilt, pakket fint ind.
Det eneste ØV er ikke Timarcos skyld. Min sidste bestilling var forsinket af Post Danmark. Timarco have leveret til posthuset inden for en uge, men pakken lå og gemte sig på vores posthus. På trods af to henvendelser fik jeg ikke min Timarcopakke før efter tre uger.
Timarco synes jeg godt kunne benytte SSL til deres hjemmeside - derfor kun fire stjerner.
Jeg vil benytte Timarco igen.

Billigt, god service

Udemærket online shop med billige produkter. Jeg havde bestilt to varer derfra, den ene var dog ikke på lager, så de sendte bare den anden vare afsted uden omkostninger for mig. Det var dejligt! Det viste sig senere at de ikke ville få den første vare på lager igen. Jeg havde god kontakt med kundeservice og hun sendte mig et nummer som jeg kunne benytte som en slags tilgodebevis, eller jeg kunne sende mit kontonr., og jeg ville få pengene udbetalt. God service! :-)

Glimrende

Jeg er utålmodig med leveringstid og var derfor lidt tøvende ved, at timarco har en på 10-12 dage. Det viste sig dog at gå langt hurtigere: jeg fik pakken efter 4 hverdage! Ville bruge dem igen:)

Mangler stadig en vare

Jeg bestilte tre Calvin Klein produkter for nogle uger siden og blev ret forbavset over den lange leveringstid (knapt to uger). Da pakken endelig kom, manglede et af produkterne, som tilsyneladende var i restordre.

Nu her en måned efter, kan jeg se, at de har hævet det fulde beløb på mit Mastercard på trods af, at jeg stadig mangler en vare :-(

Vil helt klart ikke anbefale denne netbutik!

Ikke anbefalede net butik .

Det kan være at priserne er ok og levering gratis, men at vente 3 uger er det ikke værd. Mange af varerne kan findes på andre nabolande hjemmesider og levering på få dage til små priser,men det ved jeg nu. Det bliver sidste gang jeg handler hos Timerco.com

Levering med snegl

Timarco har muligvis undertøj til en god pris, men glæden ved det går lidt af, når man skal vente længe på sin ordre. Til gengæld var produktet nøjagtig som beskrevet på sitet og kvaliteten og størrelsen var også i orden.
Jeg vil højst sandsynligt handle der igen, men denne gang ved jeg at leveringen er lidt langsom sammenlignet med mange gange steder.

Jeg er rigtig godt tilfreds!

Fik lidt kolde fødder da jeg læste anmeldelserne her på Trustpilot, men mine bange anelser blev gjort til skamme. Leveringstiden var sat til 10-12 dage, men jeg modtog mine varer efter 3 dage. Varerne var forsvarligt pakket og i perfekt stand. I modsætning til mange andre firmaer havde Timarco sørget for ordentlige oplysninger om skostørrelser.
Fin service!! :-)

Uforståelig leveringstid

Måtte aflyse min ordre, da jeg efter 18dage!, fik at vide at de ikke havde det jeg havde bestilt på lager.

18dage for at fortælle mig at det ikke var på lager?

Der ikke noget telefonnummer så man kan ikke ringe til dem.

Ganske enkelt en forfærdelig oplevelse.

Udemærket købsoplevelse

Ville handle på netter i forsøget på at spare lidt penge.
Der var heldigvis noget af det jeg skulle bruge på tilbud hos Timarco.

Jeg har nu handlet der to gange.
Første gang gik der noget tid fra bestilling til levering, hvor jeg godt kunne havde brugt information om, at varen ikke umiddelbart var på lager. Man begynder jo at blive lidt nervøs efter en uges tid uden nogen pakke eller yderligere information.
Anden gang gik det tjept og eneste bemærkning til leveringen er, at varerne bliver sendt fra Sverige, så det tager i hvert fald en ekstra dag.

Varerne var charmerende indpakket i farvet silkepapir med hjerte-klistermærker.

Ellers skal man måske lige overveje hvor glad man er for nyhedsmails, for de kommer i en lind strøm.

www.timarco.dk Details

Visit timarco