Timespot reviews

Timespot reviews

7.7

Kanon Online ur-shop!

Jeg har købt et radiostyret Casio ur hos Timespot.dk. Der var virkelig mange penge at spare ifht. andre online-sider, men jeg var også lidt skeptisk i starten. For selvom siden har et .dk -domæne, så har virksomheden hovedsæde i Lithauen. Men alt på hjemmesiden står på dansk ....og alle forretningsbetingelserne lignede også dem, jeg er vant til at handle under, i andre online-shops i DK. Nogle var bedre.....f.eks. fragtfrit levering til døren og 2 års garanti.....og ikke kun reklamationsret. Dog var der på et enkelt punkt et ringere vilkår - nemlig leveringstiden, som de på deres hjemmeside står til imellem 8 - 14 hverdage. Jeg bestilte dog mit sent mandag aften og havde det allerede leveret med posten den efterfølgende mandag - dvs. hurtigere end de 8 hverdage, men det er måske også under optimale omstændigheder.
Mht. bestillingsprocessen. så får man en detajljeret ordrebekræftelse tilsendet med det samme, når man har afgivet ordre. Herudover kan man gå ind på hjemmesiden og logge sig ind og følge ens ordrestatus - dejligt velkendt service fra andre DK-sider. Endelig får man tilsendt en track 'n track kode, når de har afsendt pakken fra Lithauen, så man kan følge pakken inde på post.dk.
Hvis man er i tvivl om noget kan man roligt maile deres danske partner Henrik Hansen(se under kontakt). Han er yderst hurtig med tilbagemeldinger på sprøgsmål eller support.
Jeg kan kun anbefale denne butik på det varmeste.......min tvivl kom mig til skamme.
Mvh.
Michael Larsen, der nyder sit nye Casio ur.....til erstatning for sit gamle, der holdt lidt over 11 år

Absolut god netshop

Det er en nem shop at finde rundt i, og de havde den vare jeg skulle bruge. Registrering og betaling gik smertefrit og jeg fik med det samme min ordrebekræftelse pr.email. Min vare kom som lovet, og de var også hurtige med en tilbagemelding da jeg mailede dem et par spørgsmål.

Is Timespot your company?

www.timespot.dk Details

Timespot.dk - Danmarks billigste Casio forhandler - 30-40% billigere end i butikkerne !

Visit Timespot