Tinasverden reviews

Tinasverden reviews

4.0

Tvivlsomt foretagende!!

Jeg bestilte en billedramme hos Tinasverden.dk, efter en uge rykkede jeg for varen da jeg ikke havde fået varen men pengene var trukket på min bankkonto!! Jeg fik intet svar!

4 dage efter sendte jeg 2. rykker fik jeg et svar at de ville sende en anden ramme da det var postdanmark som havde lavet en fejl.

efter yderligere 4 dage sendte jeg 3. rykker på den nye ramme som de sagde var afsendt. Nu fik jeg at vide at de ikke havde flere rammer???

Så jeg bad om at få sat pengene ind på min konto, hvilket utroligt nok skete uden rykkere.

Jeg vil fraråde at handle med dem, det virker til at være en rodebutik!

Jeg har selvfølgelig mail korrespondancen som dokumentation.

1 stjerne for at returnere pengene, ellers dumpet med er BRAG!

M.v.h.

Søren

Svindlere og dårlig service

Købte nogle varer, som måtte retur da vi alligevel ikke fik brug for dem. Sendte retur inden for tidsfristen og varerne var ubrugte, men pengene kom aldrig retur, trods telefonisk henvendelse.
Bye bye 600 kr
Meget useriøst !

Dårlig service.????

I den grad.
Har forsøgt at komme i kontakt med denne såkaldte virksomhed uden held.
Har skrevet gentagne gange, i nogle uger, og det eneste svar jeg har fået er: "Har før skrevet til dig, da jeg ikke ved hvad sagen drejer sig om."..????
Har bestilt nogle mobil tasker, hvor den ene af dem skal byttes, da jeg ikke har bestilt den størrelse.
Ja så simpelt er problemet, men man ønsker ikke at svare mig tilbage på mine henvendelser.

Denne butik er nu på min liste over useriøse virksomheder hvor jeg bestemt ikke handler igen.
Vil råde andre til at holde sig væk.

Tina´s verden sælger ting som ikke virker.

Jeg har bestilt for 600 kroner karbid med muldvarp i haven
problemet er først og fremmest at varen ikke virker!

Har set deres video som ser ret overbevisende ud men produktet
virker desværre ikke som lovet af forhandleren Tinas verden.

Så en lille hilsen til Tina du kan sende mig en retur seddel da
varen er købt på faktura skal du naturligvis ikke forvente nogen
for betaling af denne vare jeg har direkte købt katten i sækken.

Ordre nummer 11930

Krønike afsluttet

Jeg har modtaget en beklagelse fra Tinas Verden, og vores mellemværende er afsluttet.

Mangel & ferielukning...

Jeg åbner i dag en pakke med karabid samt plastbøtte til dekæmpelse af muldvarper. Der er hverken slange eller brugsanvisning med...og Tinas verden har ferielukket de næste 3 uger !!!!

Enkelt og effektiv handling.

Hurtig fremsendelse af varer og varieret udvalg. Er nok ikke sidste gang jeg handler her.

hurtig levering

ét døgn - så hurtigt kunne min frø-ordre hos Tinas verden afvikles, med bestilling, forsendelse - alt; det er måske standard for nethandel efterhånden, men i så fald lever Tinas Verden helt op til standard. Godt arbejde. Kim

Hurtig betjening og alsidigt udvalg.

Jeg bestilte mine frø om eftermiddagen og fik dem leveret allerede morgenen efter. alsidigt og anderledes udvalg. Kommer helt sikkert tilbage senere. Nå håber jeg bare frø bliver klar til sæsonen :)

Alt som det skal være, og endda hurtig levering. Varer bestilt torsdag og leveret fredag.

Virkelig god benahndling.

Bestilte to stk. smækfælder samt en dåse musegift d. 13/8. Fik med det sammen en kvittering på ordren, med besked om levering indenfor 7 dage. I dag, 4 dage efter, modtager jeg pakken som ganske vist var gået i stykker, men det skal Tinasverden.dk IKKE have skyld for - det skal post DK derimod, indholdet fejler intet.
Som en bonus var der et meget fint velkomst brev og en gratis pose frø - det er da god kunde pleje og jeg vil helt sikkert anbefale Tinasverden.dk til andre.
Tak for god behandling.

Fantastisk kundeservice

Jeg bestilte lidt forskellige ting, som hurtigt kom med posten - dog var en af tingene i restordre - hvor jeg i stedet gik en erstatningsvare.

Varen viste sig dog senere også at være udsolgt fra deres leverandør og derfor modtog jeg i stedet fire nye poser frø.

Det kalder jeg kundeservice ud over det sædvanlige.

stor udvalg

Rigtig godt udvalg, hvis du skal finde en måske overraskende gave, særlig for havemennesker.

Blandet landhandel

Spændende butik med lidt af hvert.
Bestilling og levering fungerede perfekt, dog kunne man godt ønske sig en nærmere leveringstid end bare maks. 7 dage fra bestilling.

Perfekt handel - god pris/god kvalitet og fin service

Jeg har lige købt en hel masse forskellige produklter hos Tinas Verden. Flere af varerne skal jeg bruge som julegaver og jeg kan kun sige at jeg har fået rigtig god og ordenlig service! Meget hurtig levering og hurtigt svar på mine spørgsmål omkring varerne.
Jeg har købt flere gange i gennem årene hos dem og hver gang har det været helt smertefrit! Jeg handler bestemt hos Tinas Verden igen inden længe.

Spændende netbutik - god service

Jeg har lige handlet på Tinas Verden for første gang. (men ikke sidste).
Service og kvaliteten var i top og det selv om det kun var en mindre ordre jeg lagde der. Kan varmt anbefales.

Super netbutik - kan varmt anbefales

Jeg har netop handlet hos Tinas Verden igen. Altid en god service, kvalitet og frem for alt har de altid leveret til tiden. Butikken kan varmt anbefales.

ADVARSEL!!!! PAS PÅ DENNE BUTIK

Aldrig har jeg oplevet så ringe en påstået nethandel! Bestilte varer d. 4. juli efter at have set e-handel mærket og venter så på en leveringsdato som udebliver? (handler normalt meget på nettet og dette er absolut første "online shop" som ikke gør sådan noget?) da vi når den 11. juli prøver jeg at maile til dem via deres egen hjemmeside men for mail retur med fejl. Godt så! jeg tjekker hjemmesiden og ser at de holder nu ferie fra 11-15 juli og finder så en kontaktformular på Deres hjemmeside og skriver hvor bliver mine vare af? hører intet - skriver igen - hører stadig intet. Prøver så at ringe d. 19. juli og får nu en telefonsvarer at pga juli måned. har man nu tlf tid mlm kl. 10-12 - ringer gentagene gange og for stadig samme tlf svarer i røret. Sende nu en fax - stadig intet. Så bliver jeg gal og kontakte e-handel og så efter 2 timer bliver jeg ringet op med en besked at den varer er da sendt fra dem d. 7 juli og det er da mit posthus som klokker i det! Har en flex aftale med post danmark og de plejer nok at kunne hitte ud af det. Jeg beder dem om at selv tage kontakt til post danmark og returnere mine penge og en bekræftelse på min mail om denne nye "aftale". Nu sender man mig bekræftelsen og endvidere påstår at de har haft sendt en mail med restordre på en gryde - den har jeg heller ikke aldrig modtaget. Nu må jeg igen pænt vente på at de tilbagebetaler.

Verdens dårligste service!

Købte en postkasse ved butikken, men da den ankom var den fuldstændigt ødelagt! Rettede henvendelse til butikken, men de sjovt nok overhovedet ikke lyst til at snakke med mig igen!!!

KØB IKKE NOGET I DENNE BUTIK - DE OVERHOLDER IKKE KØBELOVEN.
Tinasverden

Reply from Tinasverden

Allerførst kan jeg oplyse at vi i hele vor kundedatabas ikke har en kunde med navn Bjørn Bach. Så umiddelbart er det svlært at undersøge sagen. Jeg havde imidlertid i foråret en kunde der havde købt en postkasse. Vedkommende kontaktede mig og forklarede at postkassen var blevet smadret i forendelsen. Det beklagede jeg naturligvis (på vegne af Post Danmark) og forklarede samtidig at jeg enten kunne sende en ny eller returnere beløbet. Jeg fortalte samtidig at det ikke kunne betale sig at returnere postkassen men jeg ville da gerne have et billede af hensyn til videre reklamation. Jeg bad samtidig om at få et kontonr. hvis jeg skulle returner beløbet.
Siden har jeg intet hørt - det er faktisk længe siden.
Med andre ord er denne kritik og omtale fuldstændig hen i vejret og selv om man som god kundepleje altid bør give kunden ret, er der trods alt grænser for hvad man skal finde sig i.
Imidlertid stå mit tilbud om ombytning stadig ved magt, men det kræver at kunden kontakter os.Jeg er naturligvis altid ked af hvis vort firma får dårlig omtale, men da vi netop er passeret kunde nr. 7000 og kun har ganske få dårlige anmeldelser er det vel til at leve med, også når kunderne forløber sig med urimelige anmelselser.

Fuldt ud tilfreds

Flot udvalg af frø og løg. Super hurtig levering - dagen efter.

Tinasverden Details

Tinas verden - din netbutik når du skal købe haveartikler, havetilbehør, isenkram m.m.

Visit Tinasverden

We live here: Denmark