Tingogtang reviews

Tingogtang reviews

8.9

Ingen problemer

Fandt siden ved en googlesøgning, da jeg skulle bruge noget, som jeg ikke regnede med at kunne finde lokalt.
Bestillingen var ligetil og jeg fik min pakke indenfor den forventede leveringstid.
Eneste bemærkning ville være, at det umiddelbart kunne være pakket i en mindre pakke, så det kunne afleveres i postkassen, men det er nu ikke det helt store.

Super service. Hurtig levering.

Tak for eminent god service. Genialt at man kan teste de dyre Molecule parfumer i travelo inden køb.

hurtig levering

Jeg fik hurtigt der jeg havde bestilt, alt kørte som det skulle.

God service. Super hurtig levering.

lækre varer og hurtig levering

blev glædelig overrasket over hvor hurtig min vare kom frem, lækre ting og kan anbefales

God service og hurtig levering

Jeg bestilte en julegave på hjemmesiden, og havde den i løbet af ganske få dage. Jeg fik tilbudt gratis indpakning, og var generelt meget tilfreds med købet. Gaven bliver rigtig pænt pakket ind, det kan kun anbefales :)

Upåklagelig service

Jeg oplevede hurtig og problemfri levering. Jeg havde bedt om at få pakket varerne ind som gaver, og de var pakket rigtig fint ind :-)
Helt klart en hjemmeside, jeg vil anbefale.

Helt perfekt service!

Jeg ringede til ejeren Stinne med et spørgsmål omkring en vare jeg skulle købe - og vupti, så fik vi aftalt, at hun da lige kunne komme forbi med varen personligt, hvis jeg skyndte mig at bestille den, da hun alligevel skulle forbi min adresse på vej til posthuset. En lille halv time efter havde jeg min vare. Det er da fantastisk service, der vil noget! :-)

Perfekt :o)

Lækre produkter, super service, hurtig levering... Kan ikke være meget bedre end dét, TAK :o)

Super service! Hurtig levering og produkt lever op til at forventning.

Dette var min første oplevelse med Ting & Tang. Jeg bestilte over påske og modtog alligevel en hurtig og effektiv levering. Produktet som jeg bestilte lever op til alle forventninger og jeg vil helt sikkert benytte mig af Ting & Tang igen. Let og overskuelig hjemmeside hvor der ikke er nogen skjulte gebyrer eller hensigter. 5 stjerner med pil op ad herfra!

Forrygende

Det er service ... bestilte søndag og modtog tirsdag og så uden at betale fragt.

super service

Fix hjemmeside. Super hurtig levering.

Lynhurtig levering!

Bestilte mine varer sent om aftenen og modtog dem dagen efter. Fatter ikke hvordan det kom så hurtigt frem.

Intet mindre.

Bestilte mine varer torsdag kl 14.30.
Der stod på sitet at de sendte vare næste gang samme dag kl 17.
I betingelserne står der for dag til dags levering at man skal bestille inden 13, så skrev som kommentar til ordren at jeg kun var interesseret i varen hvis den blev afsendt samme dag.
Jeg fik en personlig mail med bekræftigelse på at varerne var afsendt og modtog dem dagen efter.

Fantastisk service! Og gode produkter!

intet negativt at sige

Meget hurtig levering, og også hurtige svar over mail da jeg havde brug for at snakke med kundeservice.

Gode priser, gratis forsendelse, hurtig levering og god service.

Bedste prise på Safetox jeg kunne finde og da jeg læste om virksomheden og dens værdier, var jeg ikke i tvivl. Som positiv overraskelse var forsendelsen gratis/inc. behagelig og professionel efterbehandling og levering efter 2 hverdage. Med udgangspunkt i min oplevelse kan jeg sagtens anbefale webshoppen til andre.

Nemt og hurtigt

Nemt at bestille på deres netside og modtog varerne efter 2 dage i postkassen.

Bestilte varer hos Tingogtang efter en anbefaling fra en kollega, og varene kom hurtigt efter. Der manglede desværre en vare i forhold til ordren, men efter en mail til Tingogtang fik jeg omgående svar, hvor de beklagede meget og straks eftersendte den manglende vare. Jeg vil ikke have problemer med at bruge tingogtang igen og anbefaler gerne hjemmesiden til andre. Specielt deres Travalo er genial. Har nu altid yndlingsparfumen i tasken, hvor jeg har blandet to af mine dufte og fået min egen unikke duft.

Nemt, billigt og hurtigt ;O)

Bestilte nogle Travalo 15.7. og modtog dem 18.7. - Hurtig levering og gode priser - og så uden forsendelsesomkostninger.

Ikke sidste gang, jeg handler på Tingogtang

Tip-top service

Bedste anbefalinger vil jeg give her, lynhurtige levering, venlig service og rimlige priser. Vi ses helt sikkert igen.

Tingogtang Details

Travalo er ny i Danmark. Med dette helt unikke produkt har du nu muligheden for at tage din parfume med dig overalt. På ganske få sekunder kan du fylde din parfume over i en flacon. I flaconen kan du have 4 ml svarende til ca 50 spray. Du pumper med et unikt og patenteret pumpesystem din parfume fra flasken over i din Travalo.

Visit Tingogtang