Tinyzone reviews

Tinyzone reviews

8.0

DÅRLIG kundeservice!!

Har købt 6 ting hos tinyzone under deres 40% udsalg, da jeg får min ordrebekræftelse er der slettet to varer fordi de er udsolgt. Det kan selvfølgelig ske og er helt forstående overfor det. Da jeg så får min pakke mangler der en varer, selvom jeg har betalt for den. Det er fint de har haft travlt og har solgt flere varer end de har, men helt uacceptabelt når de har trukket penge for varen. Det værste ved det hele er at man ikke kan komme i kontakt med dem. De har valgt ikke at svare på mails i denne uge, og de mails de får bliver slettet!! Og telefonen tager de heller ikke. Er meget spændt på om jeg nogensinde får mine penge, og vil aldrig anbefale hjemmesiden til andre!!

Dårlig kundeservice og leveringstid

Alt for lang leveringstid (1 uge) og intet svar på hverken tlf eller mail. Handler ikke hos Tinyzone igen!

Kun halvdelen af ordren leveret - og svarer hverken på tlf eller mail ! Kan ikke anbefales!

Jeg bestilte 4 varer på tinyzone.dk den 1. april, og fik efterfølgende en mail om at min ordre var modtaget.
Den 7. april har jeg ikke hørt mere og sender en mail for at høre om min ordre er gået igennem - intet svar.
I dag den 9. april modtager jeg så min ordre, eller halvdelen af den. Ud af de 4 varer jeg bestilte er der kun fremsendt 2 ! Jeg er stadig blevet opkrævet fuld porto.
I mailen om at min ordre var modtaget står der bl.a. følgende:

Vi sender dine varer hurtigst muligt. Du skal være opmærksom på, at dette automatiske svar, ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelse af din bestilling. Tinyzone har derfor mulighed for at annullere dele af bestillingen som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Er mange varer udsolgt, kontakter vi dig selvfølgelig på mail.

Er mange varer udsolgt, kontakter vi dig selvfølgelig på mail..... !!! Øhhh så når halvdelen af varerne er udsolgt, så er det ikke nok til at blive kontakte på mail?
Jeg har forsøgt at kontakte tinyzone på telefon, men de svarer ikke!

Jeg kan bestemt ikke anbefale andre at handle på tinyzone !!!!

Uacceptabel kundeservice

Bestilte varer d. 27. marts og fik også en mail på at varerne var afsendt d. 31. marts dog uden track and trace nr.. Siden er intet sket udover at pengene er trukket fra min konto. Da man ikke kan kontakte dem på telefon, skriver jeg en mail fredag d. 4 april. Jeg finder finder efterfølgende ud af, at de grundet travlhed ikke besvarer mail d. 3-5 april plus hele uge 15. Alle sendte mail vil blive slettet inden besvarelse. Denne fremgangsmåde er helt og aldeles uacceptabel, og det betyder nu, at jeg ikke kan finde ud af, hvad der er sket med min pakke inden den evt. vil blive sendt tilbage til Tinyzone. Det er helt ok at have travlt, men det er ikke ok at man ikke vil undersøge fejl på leveringen. En helt igennem dårlig oplevelse, som jeg håber skyldes helt ekstraordinære problemer hos firmaet.

UPDATE: MIn pakke er nu kommet, sendt d. 8 og ikke den 1 april, som skrevet i mail. Pakken var desuden sendt "med omdeling" og ikke uden omdeling som bestilt. Hvad der er sket, tør jeg ikke sige. Det er selvfølgelig fint, at min pakke nu er kommet, men det ændrer ikke ved min opfattelse om, at et internetfirma selvfølgelig skal kunne kontaktes af kunderne. At man har for travlt og derfor ikke har tid til kundeservice er uacceptabelt og jeg vil stadig ikke anbefale firmaet til andre pga. ovenstående.

Har handlet flere gange ved Tinyzone og synes altid jeg har fået en god service. De har ofte mange tilbud, og man kan selv hente varerne, så man sparer portoen, hvis man bor i nærheden.

Ingen problemer med levering. Det bestilte kom hurtigt. God og billig hjemmeside.

Mange fine ting. Har allerede bestilt noget igen.

Handel i top og altid gode tilbud

Har handlet på siden flere gange og hver gang været tilfreds! Skulle det snige sig en fejl ind, så rette den uden problemer. Elsker det store udvalg og at der ofte er udsalg på hele shoppen uden enkelte varer er undtaget. Det eneste jeg kunne ønske mig, var en mere overskuelig faktura, fx hvor man kan de hvilke varer evt ikke er med fordi de er udsolgt:)

Kvalitet og hurtig levering

Jeg er godt tilfreds, nem bestilling og hurtig levering.
Eva Eskesen

Ingen problemer

Fik hurtig pakken.

Rask levering og fine priser-tipp topp

Supert med rask levering og fine priser. Bor i Oslo, Norge og har pakken ila bare noen dager! Keep up the good work. Anbefaler nettsiden til alle;)

I liked tinyzone.dk, I will be ordering again.

I like the assortment, the democratic prices. Unfortunately, sometimes I get things in the package of a different size than in the my order.

Manglende varer på flere bestillinger

Nu har jeg for anden gang i træk ikke modtaget alle varer på min bestilling. Ved godt, at I tager forbehold for udsolgte varer, men det er for dårligt. Min anden bestilling blev faktisk gennemført på baggrund af den vare, der ikke var med. I burde give en kompensation i form af gratis fragt, når den manglende vare beløbsmæssigt udgør en stor andel.

Play Tray

Køb og levering uden problemer.

altid en god handel

Hos Tinyzone kan man altid gøre en god handel. og deres service er absolut i top.
For at få femte stjerne sku' de give fri fragt :-)

God service og hurtig levering

God service og hurtig levering

Tja....

Varerne fejler intet.

super cervice

rigtigt glad for den webshop..

Lang levering, dårlig service, ringe kommunikation!

Fra handels begyndelse til afslutning gik 3 uger. Der blev sendt forkerte varer, ikke fulgt op, servicen særdeles mangelfuld og kommunikation uprofessionel.

Rigtig træls oplevelse!

Kan klart anbefales

Super hurtig levering - Ingen problemer

Tinyzone

Om virksomheden

Hos tinyzone forhandler vi et bredt udvalg af børnetøj og sko i kendte mærker som JOHA, Ticket to Heaven, Lego Wear, Minymo, Mini A Ture m.fl

Visit Tinyzone

Write to: info@tinyzone.dk