Tiva reviews

Tiva reviews

4.1

TiVa

jeg købte vare for 862kr tilbage i november men har intet hørt eller set... jeg har ringet 25gange og sendt over 10mails men stadig intet... lorte firma

Tiva

3. Nov bestilte jeg for ca. 1300 kr og intet modtaget. Har sendt mails uden at få svar. Har sendt anbefalet brev, som ikke blev modtaget og røg tilbage til mig.

TIVA ER NOGET LORT!!

Jeg bestilte et korset til 599 kr på sexmessen i kb hallen i københavn og har intet hørt eller modtaget :S

For dyrt

Tiva er alt for dyr i forhold til andre hjemmesider....
Og så er firmaet simpelthen ikke til at stole på... De overholder ikke de aftaler, man har indgået med dem.

Ingen vare, ingen service

Bestilte en vare hos Tiva for over 4 uger siden - som er betalt. Men har intet modtaget. Er stødt på flere kunder hos Tiva som heller ikke har modtaget deres varer selv efter kontant betaling..
Deres tlf.nummer på hjemmesiden er en slukket tlf. man ringer til og de svarer ikke på mail, facebook eller private breve.
De står til anmeldelser fra flere folk..

HANDL IKKE HOS DEM. SVINDEL!

Is Tiva your company?

Visit Tiva