Tivoli reviews

Tivoli reviews

4.7

Dårlig service, forkert info.

Var i teateret i Glassalen, det var som det skulle være, dog var der lidt forsinkelse, men det er hvad der kan ske. Men Tivoli, det var noget helt andet. Fik at vide man godt kunne komme ind i tivoli inden forestillingen. Alt ville dog være lukket, men en stille travetur inden vi skulle i Glassalen, uden der ville være fyldt med mennesker, fik os til at tage af sted i god tid, så vi kunne gå rundt et par timer før start. Men det skulle vise sig at være helt anderledes. Man kunne ikke komme ind, og vi måtte istedet stå over 2 timer ude foran indgangen til tivoli og glo. Det er godt nok dårlig service. Der er lige nogle medarbejdere i tivoli der lige skal opdateres med hvad der er rigtigt.

Pris og kvalitet...

Priserne i Tivoli har nået et leje hvor de på ingen måde står mål med den kvalitet der bliver leveret. Det være sig i forlystelserne, spisestederne samt haven. Jeg synes det er på tide at I vurderer om I er ved at ødelægge en hundredeårigt ry i jagten på kortsigtete gevinster. Hvad hjælper det jer at have to-tre fede år hvis de efterfølges af 20-30 magre år?
Vores familie er i hvert fald nået til det punkt hvor køreturen til Klampenborg, Århus eller Göteborg bare er en del af en meget bedre oplevelse.

Super oplevelse

Vi var i Tivoli i Julen og det var super ;-) VI kommer igen

Jul i Tivoli

Super hyggeligt jule arrangement igen i år, tak Tivoli. Det er altid smukt og hyggeligt at gå en tur i Tivoli op til jul.
Men er det ikke snart tid til at finde et nyt tema, det der Rusland tema har da været der længe nok tænker jeg

Gør Tivoli røgfrit

Jeg kunne godt tænke mig at Tivoli blev røgfri, eller det blev lavet ryge områder.
Der er ikke særlig mange rygere som tager hensyn, de går med deres cigaretter i børnenes hovedhøjde, samt ryger når de står i kø til forlystelserne, det er ikke særlig lækkert eller sundt at få røg i hovedet.

Gør Tivoli røgfri så er der meget at være

Udemærket

Super julepyntning, god stemning og god service.

Smukt, men serviceniveauet er desværre faldet:-(

Kære Tivoli,

Jeg er aktionær i Tivoli og har derfor fået et aktionærkort som jo fungerer på samme måde som sølvkortet. Det er fantastisk da man sammen med konen engang i mellem har mulighed for at kigge ind i Tivoli, få lidt mad, en dessert og prøve en enkelt eller to forlystelser sammen. En lille hyggelig aften for et par:-) Men det er blev noget andet og det virkede som om formålet med Tivoli har lndret sig. Nu kan man ikke 'blot' ta' en lille hyggelig tur der ind - det virker på jeres priser på forlystelser som at det er ALT eller INTET. 75 kr pr person for at få en tur rundt i odinexpressen?!?! Helt ærligt det er jo 150kr for mig og min kone for ca. 2-3 minutters action. Jeres priser får os kunder til at føle sig 'presset' til at købe et turpas, men virkningen bliver en anden hos mig da det blot gør at jeg IKKE prøver forlystelser når jeg kommer ind i Tivoli til en lille hyggeaften, men nøjes med en kaffe og en hyggelig tur rundt. Jeg ville ønske I ville prisfastsætte således at Tivoli-besøg ikke skal opfattes som enten-eller besøg: enten køber man turpas og prøver ALT eller også prøver man intet) men at det bliver muligt at komme ind og prøve 1-2 forlystelser uden at man skal af med 300kr.

Derudover har jeg også en feedback til Vaffelbageriet: Vi var i Tivoli i går (16. nov) og havde glædet os til at få belgiske vafler. Vi tænkte at et Vaffelbageri med over 100 år erfaring måtte være det rigtige valg. Vi blev dog MEGET skuffede.....jeg har aldrig i mit liv fået så tørre og kedelige vafler - selv ikke på en lille turistfælle af cafe. Det var SÅ skuffende......de smagte af dybfrossen vafler som blot blev varmet eller nogen som har ligget et par dage og blot blev varmet op - de var med sikkerhed ikke friske. Hvis det er måden man laver vafler på Vaffelbageriet med over 100 års erfaring så synes jeg det er sølle.

Jeg håber man får styr på de sidste detaljer i Tivoli, så man kan opretholde den 'værdi' som Tivoli har i folks øjne, fremfor langsomt at ødelægge dette Image. Det er svært at bygge et korthus - og SÅ nemt at ødelægge.

Pris & kvalitet hænger på ingen måde sammen!

Hvis du som almindelig børnefamilie vil en tur i tivoli så kan du godt begynde at spare op!!! Tivoli er på ingen måde som det var da jeg selv var barn, det virker udelukkende som et pengegrisk firma der forsøger at ribbe folk for hver øre de ejer! Og fik man så bare kvalitet for pengene men det gør man desværre heller ikke længere. Toiletterne er vildt ulækre, og der mangler forlystelser for de mindre... Serviceniveauet er ikke eksisterende, og det er simpelthen ikke pengene værd længere :-(

Romantisk get away i københavn

Kan kun anbefale at gå en tur i Tivoli med din kæreste.

Dejligt romantisk get away i københavn

Bliv ikke toilettrængende i Tivoli ........

Vi var derinde i går, og endnu engang må jeg konstatere, at skal man på toilettet er den en fæl oplevelse. I hvert fald hvad dametoiletterne angår.
Jeg prøvede tre forskellige, og lugten var meget grim, og det flød med papir rundt omkring. Det var det samme i sommerperioden, og jeg kan ikke forstå der ikke kan rengøres lidt oftere. Vi betaler da rigeligt for at besøge parken, og opholde os der i mange timer.
Lad os få lidt service for vores penge ;-)

Alt for dyrt

Almindelige folk har jo ikke råd til at tage der ind mere uden at det koster en helt bundegård

Hyggelig tur i Tivoli

Vi havde en hyggelig tur i Tivoli idag. Dagens højdepunkt for vores 3 årige søn var et møde med Rasmus Klump. Vi havde købt ledsager turpas til ham, hvilket er helt genialt. Så kunne mor, mormor, morfar og far skiftes til at køre med ham.
Der var mange mennesker - men forventeligt i sommerferien. Men vi fandt nogle rolige oaser indimellem.
Vi var derinde i 8 timer, og vi var godt underholdt hele tiden. Vi nåede slet ikke at prøve det hele.
Hvad der hittede hos vores søn, som lige er blevet 3:
Mødet med Rasmus Klump
legepladsen
Veteranbilerne
Den flyvende kuffert
Tivoligarden

Æv kom igen Tivoli

Jeg er selv super trist over, at jeg må give Tivoli 2 stjerner..
Jeg er i Tivoli et par gange om måneden, og nyder altid at være der. Jeg har naturligvis et sølvkort, og prøver tit forlystelser og ellers nyder jeg bare parken.
Men.. når det så er sagt. Havde jeg en UBEHAGELIG oplevelse i Tivoli for to dage siden.
Jeg var i Tivoli med tre venner, vi havde prøvet en masse forlystelser, og havde det super sjovt. På et tidspunkt, da vi går forbi en skraldespand - kigger min veninde i den, for at se om der er et tivoli krus til 5 kr.
Vi tager ingenting fra skraldespanden, men kigger blot. Kort efter kommer der en vagt løbende over til os, og råber op, at tivoli ikke vil have tiggere i deres park :o what!
Jeg blev fuldstændig forbavset, og begyndte at grine, og spurgte så denne vagt om vi virkelig lignede en flok tiggere. Folk stod og kiggede på os, og det var så pinligt. Vagten svarede, at jeg godt kunne smørre mit smil af munden, og at hvis vi blev ved, ville vi blive sendt ud af tivoli af to store vagter, og samtidig miste vores årskort.
Vi var alle ekstrem ærgelige efter denne episode. Det virkede dog kun til, at vores aften blev værre denne aften. Alle medarbejderne virkede sure, gnavne og trætte. og til sidst gik vi hjem, da vi synes at der var så ubehagelig stemning. Dette er dog første ud af utallige gange, at jeg har haft en dårlig oplevelse. Men dårlig var den, og det trække sku ned. Det er en ommer.

Dejlig aften

Dejlig aften i tivoli, flot med alt lyset, og lys showet, thumbs up!

Men så når man skal spise falder det hele lidt ned igen, meget dårlig service. Det var lige som at tjenerne ikke engang gad at kigge på en. Det var også dyrt, og så ville de have drikkepenge oveni. Vil gerne give drikkepenge, men kun for god betjening og det var det virkelig ikk... :-(

En helt igennem fantastisk service

Var på besøg, med min handicappede søster sidste uge og må sige at man ikke kunne ønske sig bedre service. Venligt og imødekommende personale blandet med utroligt gode forhold for handicappede gjorde det til en super oplevelse, som helt sikkert skal gentages!

Hvileløst og grisk.

Tivoli er blevet et rædselsfuldt sted, hvor mængden går hvileløst rundt og leder efter noget som ikke er der.
Ingen service, og meget, meget dyrt.
En skændsel mod vores turister..

Skønne sted

Ren hygge og dejligt sted. Man bliver bare forelsket i tivoli

Det Gode ved Tivoli er at de Sælger Folie Balloner.

Jeg kan godt lide folie ballonerne de sælger ved ballon vogen.
hvis det ikke var for prisen ville jeg havde givet 5 stjerner.

Hyggeligt sted

Ganske vist er Tivoli dyrt, men nu er underholdning i DK generelt en stor post på budgettet. Hvad koster det at komme i biffen eksempelvis?

Ikke bleg for at anbefale Tivoli til folk der gerne vil have en afslappende dag.

Super hyggeligt

Har altid elsket at tage i Tivoli. :-)

www.tivoli.dk Details

Visit Tivoli