Tivoli reviews

Tivoli reviews

4.7

Intet for pengene!

Med Tivoli får man intet for penge, for udover at det er utrolig dyrt, så er der egentlig ikke særlig mange forlystelser, når det kommer til stykket. Desuden er madudvalget fuldstændig grotesk, og her er priserne også presset helt op over skyerne. Tivoli har lidt en tendens til at tro, at de kan slippe afsted med alting for pengenes skyld, men jeg har valgt at sige stop. Jeg vil ikke sætte min ben der på de nuværende præmisser - der skal ske en markant forbedring af forholdene, før jeg igen vil kunne finde det relevant at bruge en dag her. Tivoli burde tage ære i de traditioner, som ligger i stedet, men de vælger blot at udnytte dette for at tjene endnu flere penge. Det er dybt sørgeligt.

Latterligt

Det må jeg sige, Tivoli. I fjerner anmeldelser der indeholder ordet "pels", hurtigere end man kan skrive dem. Fint, jeg skriver da gerne en ny. Det viser bare jeres sande ansigt, gør det ikke? Troede denne her side var til for ærligt at kunne komme med sin mening, ris som ros. I har taget et valg, så må I sgu også stå til ansvar for det. Udover jeres modbydelige aftale hvor i støtter of fremmer dyremishandling, for at hive så mange blodige kontanter hjem som I overhoved kan, så lad mig sige min klare mening om jeres have, og det er uden påvirkning af jeres aftale med KHF; Der er alt, alt, ALT for mange mennesker, haven er bogstavelig talt proppet til randen. Alt er svine hamrende dyrt; restauranter, butikker, entré, turpas, you name it. Alt magien og den unikke stemning jeg oplevet da jeg kom i Tivoli som barn, er forsvundet fuldstændigt. Den er erstattet af pengegriskhed, med ét formål, at hive så mange penge hjem som muligt, på bekostning af alt. Og tro mig, det kan mærkes. Latterligt og sørgeligt.

Alt for dyrt

Vi har gennem mange år brugt Tivoli som en samlested for hele familien, da begge mine brødre bor i KBH, men det sker ikke mere fordi Tivoli simpelthen er blevet for dyr kontra service og kvalitet.!

Så den står på <Externt link fjernet> for eftertiden.!
Bevis på købsoplevelse: <Externt link fjernet>

Super hyggeligt!

Tivoli har altid været et hyggeligt sted at komme - og det er det stadig.

Hvis Tivoli's samarbejdspartnere overtræder loven, skal de selvfølgelig dømmes herefter. Indtil dette sker (HVIS DET SKER) så er der intet at komme efter, for alle Jer der tror I kan redde hele Verden, ved at bedømme Tivoli med 1 stjerne!

Jeg finder det ærligt talt utroligt morsomt, at alle I folk med store flotte Canada Goose jakker, gåsedunsdyner og hvad ved jeg, sidder her og tuder på Trustpilot.

Hvis I virkelig finder det så uretfærdigt, så vil jeg anbefale Jer at handle mere aktivt, end at sidde hjemme foran Jeres computer og give dårlige anmeldelser.

PS: Super flot fyrværkeri-show I har kørt med de seneste dage! :-)

Tivoli - en skuffende oplevelse

Alt er alt, alt, alt for dyrt og stemningen er faktisk dårlig i Tivoli. Jeg er kommet i Tivoli siden jeg var barn, og har været der mange gange (både med mine forældre og søskende, senere med min kæreste, og med forskellige venner), men Tivoli er ikke længere, hvad Tivoli var engang. Det er gået ned af bakke for Tivoli og mine sidste to besøg i haven var en stor skuffelse - Tivoli er ganske enkelt ikke så godt, som det var før hen. Tivoli har mistet forbindelsen til havens gæster, og formår ikke længere at skabe en attraktiv/positiv oplevelse for den almindelige besøgende. Jeg vil ikke anbefale nogen at spilde deres penge i Tivoli.

Slettet indlæg

Mine indlæg bliver fjernet...tivoli må kunne tage ri som ros!!!!!???

Alt for dyrt

Er meget skuffet over hvad Tivoli er blevet til,, mere og mere for voksne og deres intresser, og langt mindre for børnene..

Too expensive for what you get...

Disappointing place when you compare it to other parks in Europe.. The entrance alone is very steep, as are the rides, which you many times has to wait in line for 30-45 minutes..

It's not worth the big payout.. Save a thousand kroner and go north to Kongens Lyngby.. Their park has free entrance and is placed in a. Beautiful forest..

Tivoli - Et besøg værd

Har et par gange været i tivoli, alle gange med succes. I år må jeg tage hatten af for deres Halloween udstilling, som jeg synes var bedre end sidste år. Prisen på indgangen, årskort og turpass er fair, men prisen på de øvrige aktiviteter, der ikke er inkluderet, og spisning på deres spisesteder, må siges at være under al kritik. Der er en madpakke bedre at tage med. Haven er dejlig at gå rundt i på alle tider af året, gerne i kombination med de forskellige arrangementer tivoli har. Der er også noget for de helt små, så tiden kan hurtigt gå, når man tager en tur i tivoli

Halloween 2012

Super godt med mange detaljer.
Spiste god mad på Viften der har fornuftige priser.

Skuffet

Når jeg tænker tivoli, så tænker jeg forlystelser for børnene men jeg synes faktisk når jeg er der inde sådan en gang eller to om året så er der ikke rigtigt noget for børnene. Det hele er boder og restauranter hvilket også kan være hyggeligt, men det kan jeg gå i Fields og se uden det koster mig en halv månedsløn for at komme der ind. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om tivoli anno 2012 men skuffet er nok mest passende i hvert fald når det er en tur med børn.

For dyrt og for dårligt

Sidst jeg var i tivoli blev jeg chokeret over priserne. De matchede på ingen måde det produkt man fik. Tivoli er blevet til en ren pengemaskine og skyr åbenbart ingen midler for at tjene penge.

Der er alt for lang kø til alting. Det er for dårligt når turpas er så dyrt til så få forlystelser.

Det eneste ordentlige mad man kan få er michelin mad. Resten er dårlig overprice fastfood.

Desuden er det umuligt at få fat i kundeservice hvis man har spørgsmål til sin tur i tivoli - for dårligt

Jul i Tivoli er ikke en gang hyggelig mere, det er bare en masse asen og masen mellem en masse mennesker, man føler helt at man er lukket inde i et lille bur, og panikken og den dårlige stil breder sig.

Alt for dyrt

Jeg har været i Tivoli mange gange, og har været glad for det. Men det er simpelthen blevet alt, alt for dyrt at gå i Tivoli! For at få noget ud af dagen, bliver man jo nødt til at købe et turpas til forlystelserne, og indgang + turpas er bare alt for mange penge at betale, når man er studerende. Tivoli har stort potentiale, men udnytter det ikke til fulde efter min mening.

Dyr turistfælde

Som ærkekøbenhavner er jeg nærmest opvokset med Tivoliture, og har tilbragt mange hyggelige timer i haven. Men tingene har ændret sig, og der skal virkelig meget til at jeg så meget som overvejer at besøge den gamle have. Hvorfor? Det er simpelthen blevet den ultimative turistfælde, og man behøver ikke tilbringe mange sekunder derinde før man længes efter 'freden' udenfor haven.

Nej, Tivoli. Det kunne være så godt, men er faktisk gået hen og blevet temmelig skidt.

En skuffet kunde.

Min mand og jeg samt vores tre store børn, har besøgt Tivoli og var meget skuffet over deres beskidte toiletter og mangel på renlighed og oprydning - generelt. Man betaler mange penge for at komme ind og så forventer man også at der er rent og pænt!

Meget dyrt og larmende

Jeg var i Tivoli i september måned og blev meget skuffet over:
1. Hvor dyrt det er blevet. Det er helt vildt! Både indgang, turpas, mad og også at prøve at vinde præmier. Overpris x 100.
2. Den meget dårlig kvalitet af præmier og mad. Det er sjovt at konkurrere og prøve at vinde gevinster. Bare ærgerligt at det koster 20 kr. at prøve, og at hvis du vinder, så kan du vælge mellem en masse skrammel, som max har kostet en 10er.
3. Alt for mange mennesker på alt for lidt plads
4. Brugte alt for lang tid på at stå i kø til aktiviteter. Stod i kø i over en halv time for at prøve dæmonen.
5. Charmen og romantikken er væk i Tivoli. Som om det hele handler om at tjene penge.

Alt i alt var det en meget dyr og stressende oplevelser!
Kan absolut ikke anbefales!!

Tivoli er pengene værd

Nej, ved I nu hvad - jeg er slet ikke enig med det negative, jeg læser herinde. Har haft ungerne med i Tivoli fast gennem mange år nu, og det har altid været en kanon oplevelse. Priserne er absolut i den meget pæne ende (derfor 3 stjerner), men det er kvaliteten altså også! Hvis man orker blive en hel dag og faktisk udnytter hele programmet (inkl. koncert, pantomime, fyrværkeri etc.), kan intet andet sted herhjemme matche dem. Kun tak herfra!

Alt, alt for dyrt...

Konen og mig havde lavet en tur til København for, at få nogle oplevelser. Heriblandt var Tivoli en af seværdighederne på turen.

Vi blev dog ret overraskede, da vi ved indgangen blev faktureret 588 kr. for entré, samt turpas, men vi tænkte, at der måske var en grund til det.

Efter, at vi havde tilbragt 5 timer i parken var vi dog blevet klogere. Forlystelserne var kedelige og ventetiden nogle gange op til 45 min. Restauranter og drikkevarer mindede om DSB priser. Selv toiletforholdene var dårlige og vi måtte flere gange vente på, at kunne komme til.

Ved besøget var der en ekstra ordinær udstilling med Titanic. Til vores skuffelse måtte vi dog indse, at dette ikke var gratis. Man skulle selvfølgelig betale for, at komme ind.

Alt i alt forlod vi Tivoli med en dårlig oplevelse og det er helt sikkert, at vi aldrig kommer igen.

Hyggen er slugt af pengemaskinen.

Det er dyrt at opleve Tivoli ... og måske har det mere eller mindre altid gjort det. Men jeg synes at den hyggelig stemning der engang var i tivoli, er blevet drukket i fokus på at tjene penge. På alle tænkelig måder. Det er synd og skam, men København byder heldigvis på andre oplevelser.

Skuffende ...

Tivoli har igennem de seneste år gennemgået en udvikling, der ikke har været til det bedre. Der er kommet utallige nye forlystelser, som er ganske uæstetiske, og hvis eneste formål tilsyneladende er at være så "vilde" og larmende som overhovedet muligt.
Savner roen i den gamle have samt de traditionsrige forlystelser som spejlsalen, kålormen, den blå vogn, baljerne osv., som alle er blevet afskaffet til fordel for de larmende nye forlystelser.
Priserne i Tivoli er tilmed uacceptable høje, både hvad angår entré, forlystelser og restaurant-priser,og på dage med godt vejr kan man nemt komme til at tilbringe timer med at stå i kø ved forlystelserne.

www.tivoli.dk Details

Visit Tivoli