Tjen Gavekort reviews

Tjen Gavekort reviews

3.8

synder, fupper

lag være med at bruge jers tid ved dem

man drukner i ligegyldig spam hvis man deltager. hold jer væk eller brug en email adresse i ikke skal bruge

man kan tjene point til gavekort ved at deltage i konkurrencer og undersøgelser men alle undersøgelserne dækker over at hvis man deltager siger man ok til at modtage læssevis af reklame mails.
man kommer til frivilligt at sige ja til at blive spammet. loggede ind på min mail i går og havde mere en 40 spam mail som var fra dette...

Intet og mener intet modtaget

Har heller intet modtaget endnu, men giver dem lige en chance til

snyd og svindel

får ingen svar og ingen gavekort tilsendt

Svindelfirma

Hvis man kunne give 0 stjerner fik den det. Jeg optjente 11000 point som også stod på min konto. Jeg bestilte et gavekort og fik svaret fra Mathias Tarbensen, at der var skrevet "falske oplysninger"!!. Sjovt nok er denne Tabersen også den eneste som synes godt om en anden anmeldelse som roser hjemmesiden.........

Har skrevet til dem at jeg skriver et venligt brev til Ekstra Bladet såfremt de ikke sender mig hvad de har lovet!!

Pas på dette site, da du ikke får hvad de lover....!!

Sitet virker som snyd & bedrag. Har udfyldt og gennemført masser af Kampagner, Surveys og tilmeldt mig flere af deres samarbejdspartneres udbydere af spil osv., uden nogensinde at få mine point for det. Skrev til Supporten ang.problemet, men fik at vide at jeg ikke havde udfyldt Kampagnerne korrekt. Ud af ca. 150 brugere, er der kun 1 person (bruger), der har "opnået" at optjene til eet gavekort, så der må være mange andre som heller ikke har fået deres point. Endvidere er der en masse "døde links"/kampagner der ikke loader ordentligt/kampagner der er lukkede, når man trykker på dem.

snyd

jeg har udfyldt spørgeskemaer derinde , uden at få mine point , da jeg så kontakteren support får jeg bare afhvide jeg ikke har udfyldt dem korrekt , da jeg siger det har jeg da jeg er vant til samme slags fra point shop får jeg så bare afhvide at jeg ikke har udfyldt dem korrekt, siden er SNYD og kan bestemt ikke på nogen som helst måder anbefales til nogen

Gratis gavekort

Helt klart 5 stjerner fordi man kan få gratis ting ved at optjene point