Tjenestemændenes Forsikring reviews

Tjenestemændenes Forsikring reviews

6.7

ABSOLUT TRYGHED OG GOD BEHANDLING

Vi har stort set aldrig haft brug for forsikringen. Men...... en ulykke kommer sjældent alene - og vi har så været uheldige at have to skader på bilen indenfor 4 måneder:-)
Først en trailerbule, fra en bruger på lossepladsen, som vi ikke opdager og to måneder senere, løber et rådyr ud foran bilen og ødelægger fronten..... og da vi knap har fået bilen tilbage fra reparation, har vi et tyveri af en computer. Vi krummede lidt tæer, da vi skulle ringe og anmelde for tredje gang. Vi fortalte det som det var og vi blev super godt behandlet, fik den nødvendige information, bekræftelser på skader og betingelser/vilkår f. eks ved lånebil, sådan at der på ingen måde hersker tvivl mellem værksted og forsikringskunde. Vi er rigtig glade for at have alle vores forsikringer samlet hos Tjenestemændenes Forsikring. En anden forsikring kom og gav os et tilbud, da de mente de kunne gøre det bedre og billigere... Vi har aldrig hørt fra dette selskabet..... men vi har heller ingen grund til at skifte. Fornuftig pris hænger sammen med super god kvalitet og kundebehandling!!! :-)

Jeg har haft forskellige biler som alle har været forsikret gennem tjenestemændene og der har aldrig været problemer. Jeg har fået rigtig gode priser i forhold til andre selskaber og hvis jeg har haft brug for hjælp har de været flinke til at hjælpe.

Fin service, billige priser, dog med lidt lang behandlingstid

Hos tjenestemændene får man en kompetent og venlig behandling.
Det eneste der er at sætte på TJM, er at de dog har en smule lang behandlingstid.
Overordnet set er jeg godt tilfreds med forløbet, og som kunde hos tjenestemændene.

Virkeligt tunge at danse med

Jeg fik skader på mit hus, i forbindelse med stormen 28 Oktober i år. Skaderne blev anmeldt samme dag, men i skrivende stund, den 29 December er intet af det blevet lavet.

De ville sende deres egen håndværker ud for at se på det - han kom skam også - jeg var ikke hjemme og man ringede da ikke i forvejen Nej Nej. Siden har jeg intet hørt. Jeg har skrevet til dem 3 gange, ringet og intet hjælper. Jeg må ikke få en anden ud og lave det, da de har en aftale med ham der åbenbart ikke har tænkt sig nogensinde at dukke op.

Imens sidder jeg med et hus, hvor der er hul i taget, hvor det ikke er dækket af, hverken på garage eller stuehus - trods gentagne henvendelser og hvor både deres kundeservice i telefonen og via mail, virker fuldstændigt hjælpeløse.

De svarer ikke inden for de tidsfrister på 5 dage de selv har stillet op - jeg har fået een mail, som bare er videresendt til deres håndværker. Han ringer så heller ikke tilbage, ej heller skriver han.

Jeg synes ikke det kan være rigtigt at det skal være så tungt og omstændigt at få lavet en skade på sit hus. Det kan heller ikke være rigtigt, at der intet sker - medmindre man for alvor bliver gal. Jeg betaler for en service og en forsikring.

Hvis jeg ikke betaler prompte, så er de der med det samme, med rykkere - trusler om opsigelse af forsikring osv. Men det går så åbenbart ikke den anden vej. Mantraet synes at være så elendigt og dårligt som overhovedet muligt - ja og så selvfølgelig så billigt som overhovedet muligt for selskabet.

Jeg er virkelig skuffet over dem!

Elendig kundeservice

Rigtig dårlig kundeservice hos dem.
Er blevet talt ned til af en kundeservice medarbejder, som tydeligvis kun er ansat for at afvise sager og spare penge til firmaet.
Syntes det er blevet værrer de sidste par år, med det forsikring selskab og den måde de behandler deres kunder på

De snyder og bedrager....

En lille historie fra det virkelige liv...
Jeg kommer ud til min bil, og der sidder en seddel i vinduet, Politiet har hentet dine nummerplader, pga. manglende betaling. Jeg tjekker min netbank, og de ER betalt i januar som de skulle. Jeg ringer til dem, og de beder mig sende kvitteringen fra netbank til dem. Det gjorde jeg så, men det hjalp heller ikke. De mener stadig de ikke er betalt. Så er det jeg tænker, Hvem fanden har jeg så betalt til. Har mistet 6000 kr. Efter at ha' bandet og svovlet et stykke tid, så tænker jeg, NÅ jeg må ud og finde et andet forsikringsselskab, så ringer til et andet, men får at vide at jeg er i restance ved TJM!!!!!!!!! DET ER FANDME IKKE I ORDEN! Ikke nok med de stjæler, de gør også sådan at jeg ikke kan forsikre min bil på ny. Tilbage til telefonen. De mener jeg skylder dem 1606,41 kr. Jeg føler mig SÅ dum, for jeg betaler dem, så jeg kan komme videre med mit liv. Jeg er åbenbart typen der betaler min forsikring 2 gange. Jeg er alenemor, så har da selvfølgelig lige 3000 kr tilovers, hvor der står ekstra forsikring og nye nummerplader på.
Jeg vil bare råde andre der har TJM, til at tjekke op på, om i stadig er forsikret, bare en gang hvert halve år. Man kan åbenbart ikke være sikker!!!!
Det sure opstød herfra, slutter nu......

Super billigt, og den bedste service!

Jeg har intet dårligt at sige om TJMforsikring. Har jeg haft spørgsmål ang. mine forsikringer har jeg kunne skrive kl 23.00 om aften og få svar få sekunder efter, det kalder jeg god kundeservice! Jeg har heller ikke kunne finde et billigere sted at få mine forsikringer. Jeg er super tilfreds!

Dejlig kundeservice oplevelse

Efter vores nuværende forsikrings selskab, med et forhøjede vores forsikringer til det dobbelte næsten (fra 5000 kr til 9500 kr) efter 1 skade på bilen, kontaktede jeg TJM og snakkede med deres "sælger" fra Århus området, efter 10 min i telefonen, havde han lavet forsikringstilbud til os (Bil, hus, indbo, ulykke, rejse, elektronik o.s.v) billigere ned IF var til at begynde med, med bedre dækning og lavere selvrisiko ved alle skader.

Tager en hurtig beslutning i telefonen og vil skifte, og straks bliver man tilbudt et besøg senere på dagen, da han alligevel skal ud i det område til en anden kunde.

Se det er sq service og hurtig reaktion. Ved godt sælger nok er på provision og lever af pr solgte forsikring, men at tilbyde at få det ordnet så hurtigt og komme ud samme dag for at få styr på det hele ser man meget meget sjældent ved de "større" mere kendte selskaber.

Ser frem til en godt "samarbejde" med TJM i fremtiden, for fortsætter det som det er ved at begynde er det jo fantastisk.

Total dårlig kundeservice!

Har været kunde hos dem i over 13 år og været glad for det. Jeg skulle jo "bruge" dem til noget. I forbindelse med at jeg bliver påkørt af en anden bil så starter balladen. Først i der problemer omkring en lejebil - havde kontakt til deres kundeservice, hvilket ikke burde kalde sig service for der var ingen! efterfølgende viser det sig at jeg grundet nogle privat omstændigheder har kørt for mange KM i år. Så får jeg et brev om at jeg skal betale 3000 kr mere året grundet dette. Jeg henvender mig derfor fordi imellem tiden har min situationen ændret sig, så jeg kørt det aftalte antal KM fremover. Men nej- bordet fanger TJM ønsker ikke dialog og jeg kan kun accepterer deres pris stigning ( eller skifte) De ønsker ikke at kigge på situationen og høre ikke hvad man fortæller dem (via "kundeservice") efter at ønsket om opringning af "kundeservice" chefen som ikke aner om hvordan man taler til sine kunder eller behandler dem, så bliver vi enige om at skilles! Det vil sige jeg ønsker på ingen måde at være kunde et sådan sted som behandler deres kunder så dårligt. Jeg var en god kunde da jeg bare betalte og ikke havde brug for dem! Hold jer væk fra dem!!!

Super Service

Med TJM i baghånden føler jeg mig tryg, HELT tryg!
Flere selskaber har prøvet at lave tilbud til mig, men INGEN kan komme i nærheden af dem som jeg har i dag!

Kan ikke se mig selv skifte til andre selskaber, for hvem gider skifte til forsikringer som man skal betale mere for!?
Ja, jeg gør ihvertfald ikke!

Udover dette har jeg lige købt hus og der var TJM også billigst & tryg som har tilbudt mig ejerskifteforsikring var også billigere end andre.

Hvis jeg kunne gav jeg TJM 6 stjerner, men kan jeg desværre ikke - så derfor må de "nøjes" med 5.

Thumbs up :-)

Billig og god forsikring uden alt det luskeri med småt som man ofte finder i den branche.

Kan simpelt hen ikke klage...

Hurtig service og ingen bøvl...

SUPER

Aldrig problemer, kun en hurtig god service!

Tryg - er trygt =)

Super service med omgående reaktion når man ringer eller emailer til dem.
Får svar på mine spørgsmål + de forklaringer som kan være nødvendige.
Især en varm tak til Marianne for super ekspedition mht grønt og rødt kort som skulle laves ba-bu til en italiens-tur i april sidste år ;-)

Vi har alle vores forsikringer hos TJM.
Og vi HAR prøvet et andet selskab - det gik bestemt ikke; for dårlig dækning og "skjult" selvrisiko, trods påstand om det modsatte. Det bekendtskab holdt ikke længere end til den første skade vi havde - så var vi tilbage hos Tryg igen.

Vi har kilometerbegrænsning på begge biler, men man bestemmer jo selv hvor meget man kører.
Kører man mere (eller mindre), så kan man kontakte dem og få det reguleret.

Min anbefaling af Tryg Tjm kan gives :)

Fantastisk pris,service og tilfredshed

Har haft dette selskab i en årrække nu og må sige at jeg er meget tilfreds. Prisen er bedre en mange andre selskaber og har nu brugt meget tid på at finde nogle der skulle være billigere og bedre uden held. Servicen er i top, og der er aldrig problemer. Er meget tilfreds

fantastisk, intet mindre

Vi har efterhånden været igennem en del forsikringselskaber og fik igennem mandens job mulighed for at komme i tjenestemændenes....vi har nu haft anmeldt først en lille brand, hvor vi fik udbetalt forsikringen efter få dage, uden spørgsmål....siden hen brækkede manden foden og blev offer for sjusk på sygehuset....få uger efter fik han en mengodtgørelse på 8 % godt 85.000 kr....
De har altid været der når vi skulle bruge dem, modsat de andre vi har haft.
Vi skifter aldrig derfra igen

Hurtig og god service.

Har flere gange fået repareret stenslag i forrude uden så meget som at blinke med øjnene, forsikringen ordner det hele med autoværkstedet hver gang.

Fik stjålet min cykel i november måned.
Jeg meldte den stjålen online til politiet og online til TJM Forsikring, samt vedhæftede indscannede kvitteringer og politirapport.

Meldte den stjålen den 19. november og havde pengene på min konto den 16. december.
Dejlig hurtig behandling uden lang kundeservice ventetid.

Nok det mindst ringe forsikrings selvskab..

Jeg har altid været meget glad for Tjm-forsikring.
De har haft en flot kundebehandling (især en Hans Jørgen Lund) samt en flot kuldebehandling når uheldet er ude.
Naturligvis kan de ikke dække alt, det er jo ikke et filantropisk projekt, men en fin service giver de.

Hurtig, effektiv og behaglige

Hurtige, effektive og behagelige medarbejder, levede op til mine forventninger, hurtig skadebehandling af min sag.

Fremragende kundeservice

Jeg fik min bil påkørt for nogle år siden mens den stod parkeret. Jeg ringede til skadesafdelingen og fortalte hvad der var sket. Så sagde damen at jeg nu bare kunne køre den på værksted og få den lavet med det sammen. Jeg skulle ikke udfylde nogle papirer af nogen slags, for hun ordnede det hele over telefonen.

Nu har jeg så været uden bil de sidste to år, men har nu købt en ny bil. Jeg ringer til min assurandør som kan give mig en rigtig god pris selv om jeg har haft det som de kalder en "belastende" skade, altså en der har påkørt min bil og stukket af.

Jeg har aldrig haft noget bøvl med TJM-forsikring, så jeg bliver i hvert fald.

Tryg Details

Forsikring. Beregn pris og køb forsikringer, anmeld skader og læs information om forsikring.

Visit Tjenestemændenes Forsikring

We live here: Ramsingsvej 28A