TL reviews

TL reviews

5.5

Forvirret butik?

Jeg har prøvet en del gange at få hjælp af afdelingen i København. De har åbenbart så mange medlemmer at det kan tage knap 2 måneder at svare - Eller mere til, jeg har endnu ikke hørt fra dem.

Afdelingen i Odense er noget anderledes, de virker en smule forvirrede, men er søde og rare til at vende tilbage med svar. Svarer typisk på mails inden for 5-7 arbejdsdage.

De to stjerne tilfalder Odense afdelingen.

Århus - Vejle - Ålborg

43 år har jeg været i Teknisk Landsforbund. Jeg har været i afd. Århus, Vejle og nu Ålborg.
Jeg kan kun sige noget positivt - de har ALTID været der for mig, når jeg skulle bruge dem. Endda som bisidder da jeg var sygemeldt.
Så 10 stjerner herfra

Altid god hjælp!

Jeg har kun god erfaring med TL

Puha godt jeg slap væk!

Havde "ingen oplevelser" da jeg var medlem. Men da jeg skulle flyttes til en anden akasse viste de godt nok sig fra den værste side!
Det tog næsten 3 måneder at komme ud, det hele skulle jo egentlig være gået helt af sig selv efter en måned, så 3 lyder nok ikke af meget..

Hver uge modtog jeg brev fra min nye akasse om at de havde rykket TL for overflytningsblanket. Den første måned gjorde jeg intet, for tænkte at det måske var meget normal. Men efter 1½ måned hvor jeg samtidig blev opkrævet for noget jeg slet ike skulle betale ringede jeg til TL, fik en ok behandling, men fik bare af vide at jeg skulle skrive en mail i stedet for. - efter 2 uger uden svar, og 2 nye breve fra min nye akasse ringede jeg igen til dem.

Og så skal jeg da lige love for at jeg fik fat i et kvindemennekse der ikke aner hvad kundeservice er. Har aldrig oplevet noget lignende. Hun var meget strid og ikke til at tale med.
Desuden fik jeg adskillige gange af vide at det tog så lang tid pga. en eller anden konflikt i fagforeningen, - som jeg egentlig slet ikke burde være medlem af.(også den jeg var kommet til at betale..)

Så ringede jeg til min nye akasse som lovede at hive fat i TL.
- 3 dage efter modtog jeg besked om at det nu var lykkedes.

Og NU er jeg så endelig helt færdig med at bruge tid å TL.
Én stjerne bliver det til, fordi man står som gratis medlem når man er studerende.

Horribel service i KBH

I TL Aarhus går det meget godt, i TL KBH not so much.
- Kan tage uger om at svare mails
- Generelt uvidende når man ringer
- Aftaler om at ringe tilbage bliver ikke overholdt
- Bliver bonnet for fejl de har instrueret en i at lave.
- Jobcentrene ruller med øjnene når du siger du har TL som A-kasse.

Måske er det min fejl at tænke at en A-kasse må være til for at hjælpe en selvom man skulle tro det var fair nok når man nu betaler for deres... skal vi kalde det service?

Jeg skifter ved først kommende lejlighed og kommer aldrig tilbage.

De scorer to stjerner fordi TL Aarhus klarer det meget godt ellers var det nul herfra.

Fornem service fra start til slut!

Efter endt uddannelse for et års tid siden var det på tide at melde mig ind i en a-kasse. TL var ikke sparsomme med brugbar information og priserne var helt fine sammenlignet med andre på markedet, så valgte dem.

Kort efter flyttede jeg til udlandet for at arbejde og forvirret om hvad der nu skulle gøres på a-kasse området, skrev jeg til TL og de hjalp fluks med information om hvordan og hvorledes jeg skulle forholde mig til tingene. Det endte med at jeg skulle meldes ud af a-kassen i DK, da jeg betaler til a-kasse gennem lønnen herovre i Irland. De sender et ark der skal udfyldes, sendes tilbage, og så fik jeg tilbagebetalt alt udestående jeg havde betalt mens jeg var i udlandet.

Så flot service fra start. De kunne egentlig bare have sagt at jeg skulle kigge på tl.dk (hvilket jeg startede ud med) og finde ud af det der, men i stedet fik jeg al nødvendig hjælp pr email fra start til slut.

Så de har højst sandsynligt sikret sig en kunde mere når jeg engang flytter tilbage til Danmark ;-)

Is TL your company?

Teknisk Landsforbund Details