TN Hardware reviews

TN Hardware reviews

It is not possible to review TN Hardware. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

akif@mail2world.com

Jeg har en vare der skal til rep, men de har lukket ned!

Fuppet

Købte vidokamera. Det virkede ikke. Fik efter to måneder og mange, mange mails og breve kontakt til firmaet og fik et fragtbrev til at sende det til reparation med. Der er så bare ikke sket mere og jeg har ikke hørt noget trods (igen) mange, mange mails og breve.
Hvad er det dog for en måde at drive 'forretning' på. Det er jo tyveri!

Snydt for stort beløb

Som mange andre er jeg også blevet snydt af firmaet. Men jeg er blevet opmærksom på at samme ejer netop har åbnet en "ny butik", nemlig dhd.dk som kan ses her:
Samme slags varer og samme oplysninger, men nyt site og nyt navn. Men politiet er forhåbentelig efter ham fra mange sider efterhånden!!!

Mvh.

Fik aldrig mine penge tilbage!

Jeg bestilte et netkort, som ikke var hvad jeg bestilte og jeg sender selvfølægelig retur og nu kan jeg ikke komme igennem til dem og jeg ser nok aldrig mine 350 kr igen.. Vi skal have fundet ud af det her for de har snydt mange af os efterhånden!

Ingen svar på henvendelser

Bestilte en HDD den 16. november. Skulle være på lager, men der er endnu ikke kommet noget (2-12-09). Har skrevet for at spørge hvad der er gået galt (2 gange), men ikke fået noget svar.

Hold jer væk fra den butik.

Modtog ikke min vare

Bestilte en USB Hub til 136,- inkl. fragt for ca. en måned siden. Pengene var hævet næste dag men jeg har aldrig modtaget min vare. Jeg har forsøgt at kontakte dem på telefon og mail, men jeg får ikke noget svar. Vil råde andre til at købe deres ting et andet sted!

har aldrig fået min vare, men pengene er trukket...

hej, købte en harddisk hos dem, og de sendte den samme dag. men nu 3 uger efter har jeg endnu ikke modtaget noget. og de svarer ikke mail/telefon.. så spild ikke din tid/penge på dem.

"Vil blive sendt idag" men stadig ikke efter en uge

Bestilte en Kingston 40 GB SSD hos dem da de havde varen paa lager (og varen generelt var svaerd at finde hos nogle forhandlere)

De skriver en ordrebekraeftelse hvori der staar at varen er paa lager, men der er nu gaaet en uge, saa jeg besluttede mig for at logge ind og se status. Den er endnu ikke blevet ekspederet.

Saa jeg har nu afbestilt ordren; hvis de alligevel formaar at haeve pengene paa mit kort vil jeg naturligvis vende tilbage med en enkelt stjerne i stedet for to.

EDIT: Det gjorde de saa. 1 stjerne, saa faar de varen retur og jeg kan se paa de andre anmeldelser at banken nok selv skal traekke pengene tilbage.

Har ikke fået den bestilte vare, de svarer ikke på stillede spørgsmål, er umulige at ringe til og opnå kontakt.

Jeg bestillte sammen med min søn den 25.10.09 et GuitarHero spil inkl. Guitar til PS2. Jeg har endnu ikke modtaget noget, har fået et svar, hvori der stod at varen ikke var på lager, da jeg bestilte, DET stod der ikke noget om da jeg skulle afregne indkøbsvognen. Nu håber jeg så blot at varen kommer - senest inden udgangen af denne måned - jeg har sendt TN-Hardware en email om at handlen er annulleret såfremt de ikke leverer senest den 30.11.09. og jeg vil have mine 318,- Dkk retur.

I SKAL IKKE HANDLE hos TN-Hardware.
ALDRIG MERE!!!

INGEN SERVICE!

De svarer hverken på e-mail eller pr. telefon. Der er nu gået 2 dage siden bestilling og de har stadig ikke ekspedieret ordren trods det den er og var på lager. Fortryder så meget at jeg bestilte hos dem. Det vil jeg Aldrig gøre mere og håber at andre vil gøre det samme

Ikke til at kontakte

Bestilte fornyelig en lagervare, som øjensynligt nok ikke var så meget på lager. Tiden går og jeg tænker jeg giver dem lige et kald for at få tjekke op på status, bare for høre hvornår jeg kunne forvente varen fremme.

Men som andre skriver er det forholdvis svært at komme i kontakt med virksomheden, og jeg gav også op på telefonen og gik over til email hvor jeg afbestilte varen; for gad egentlig ikke vente mere i det uvisse.

Ingen reaktion. Et par dage senere dukker, den nu afbestilte vare op; sendt direkte fra actebis..

Og jeg kan se på andres erfaringer, at selvom jeg er ultilfreds med deres levering, så skal man ikke gøre sig forhåbninger om at kunne udnytte returretten. (Har dog betalt med kort, så man kan jo altid lave en charge back).

Og som note; så kom der i dag en mail med at de nu har afsendt ordren, og man tænker lidt "no-shit-sherlock" -- har jo allerede modtaget den i går.

Ingen penge retur

Når du benytter din 14 dages returret må du forvente at du skal have din bank til at tilbageføre pengen. Rent tyveri

kundeservice, hvad er det ??

Købt et grafikkort, som det viste sig at jeg ikke fik brug for alligevel. Derfor sendte jeg det retur på fortrydelsesretten. Nu her den 26 oktober har jeg stadig ikke modtaget pengene retur. Og jeg kan se på track and trace at de har modtaget det den 23. september. Når man mailer til dem får man intet svar og når man prøver at ringe får man en vente tone i røret der er totalt ødelagt så det bare er støj og telefonen bliver ikke taget. Var nødt til at opgive efter 35 min da jeg ikke havde tid til at vente mere.

Så er der vist kun forbrugerrådet tilbage hvis man vil have sine penge.

Det er SGU da service

Har fornylig haft en RMA sag vedr. et kamera - Producent mente det var misvedligehold, men der gik T N Hardvare ind og sagde at de sende et nyt alligevel... Det er SGU da service
Venter dog stadig på kameraet....!!

Manglende/ingen kundeservis

de svarer ikke på @ deres telefonnummer eksisterer ikke den købte vare er efter 1½ måned ikke kommet pengene er desvære væk da de blev overført, altså en bank overførsel, overvejer meget at melde dem til ombudsmanden, vil på det groveste fraråde alle til at handle hos dem selv om de har skiftet navn til DHD

Rigtig godt, men et lille men..

Ringede for at forhørre mig om en vare, jeg måtte vente en del tid på at komme igennem telefonen, og da jeg endelig kom igennem kunne sælgeren i den anden ende ikke besvarre mit spørgsmål.
Han fik en kollega til at ringe til mig, som forklarede mig sagerne, og så var alt jo godt.
Bestilte det jeg skulle bruge, og som lovet modtog jeg det dagen efter.

Perfekt, men et lille minus at sælgeren ikke vidste noget om produktet.

yes sir

Nemt at finde rundt på siden, hurtig levering med faktura og t&t til posten.
Sådan skal den ged barberes

Elendig kundeservice

Vi bestilte - ved en fejl - et forkert grafikkort hos TN Hardware (kl. 14.51), hvorefter vi skyndte os at afbestille dette pr. e-mail (kl. 15.09) ... troede vi! Kl. 21.16 samme aften modtager vi en automatisteret forsendelsesadvis, at pakken er sendt. Vi skynder os næste morgen at sende - endnu en e-mail. Denne bliver også fuldstændigt ignoreret. Vi er nu på 3. e-mail til TN Hardware uden at høre livstegn herfra...

Leveringstid på over 2 måneder samt forkert vare

Først og fremmest vil jeg fraråde ALLE nogensinde at handle her, forklaringen får i her.

I begyndelsen af Juni måned bestilte jeg et hylster til min bærbare computer. I dag d. 25.08.2009 er hylsteret stadig ikke modtaget. I mellemtiden har jeg fået tilsendt et Nintendo WII spil, som jeg ikke anser for værende et perfekt komplementært gode til det ønskede hylster.

Ventetiden har sågar også budt på helt og aldeles dårlig/ikke eksisterende kundeservice. Derfor køb dine varer et andet sted!

Manglende Levering - Ingen Svar:(

Jeg bestilte onsdag d. 15/7-09 et Logitech Joystick hos TN-Hardware.
Da jeg bestilte stod der at varen var på lager.

Jeg fik hurtigt en ordrebekræftigelse og alt var i skønneste orden.

Dagen efter checkede jeg ordrestatus, og det viste sig at ordren pludselig IKKE var på lager, men istedet havde mellem 8-14 dages leveringstid.

Det var lidt irriterende syntes jeg, men jeg valgte dog at vente tiden ud.
Jeg sendte dem dog en E-mail, fordi jeg var forvirret, og spurgte hvad jeg skulle regne med mht. levering. INGEN SVAR!

D. 1/8-09, altså 17 dage fra bestillingsdatoen, checkede jeg igen ordrestaus. Stadig ikke ekspederet.
Jeg sender dem endnu en E-mail. Stadig ingen svar.

Idag (d. 3/8-09) var min tålmodighed brugt op.
Jeg har sendt dem en E-mail hvor jeg har afbestilt varen.

Alt i alt er jeg meget skuffet. Dårlig levering kombineret med udeblivende
svar på 2 E-mails (måske endda på afbestillingen også).
DÅRLIG SERVCE!

tn-hardware.dk Details