Tnhardware reviews

Tnhardware reviews

7.3

God service...

Det er egentlig først ved en evt. reklamationssag, at man rigtigt kan bedømme et firma. Og her levede TN Hardware efter lidt pres op til forventningerne. Fik leveret et forkert kabinet, som jeg efterfølgende fik en tilfredsstillende kompensation for.

Bedste service nogensinde!

Jeg købte en mus og en musemåtte på TN-Hardware.dk, og det første indtryk af siden var, at den ikke så så professionel ud, som Happii.dk eller Getmore.dk f.eks.
Jeg bestilte de ting jeg skulle bruge og allerede 2 minutter efter, modtager jeg så en mail hvori der står at ordren er blevet bekræftet, og at ordrem vil blive sendt hvis det er bestilt inden kl. 17.00 hvis varen er på lager.
Nogle timer efter modtager jeg to mails, hvor den ene er en .pdf fil (til acrobat reader) som er fakturaren hvor alle købsinformationer står. Den anden er en bekræftelse at varen er sendt og et track'n'trace nummer.

Du bliver hurtigt informeret om hvor langt tid det tager for at varen er ved din hoveddør lige fra det tidspunkt hvor du bestiller varen, til når du modtager den.

Jeg har absolut ikke haft bedre service, selvom jeg har handlet en del steder såsom Getmore.dk, Happii.dk, osv. osv., hvor servicen ikke levede op til det man kalder standart, så jeg er meget tilfreds :-).

Is Tnhardware your company?

Visit Tnhardware