TNT reviews

TNT reviews

5.6

Super hurtige og god service

Første gang: Dag til dag levering fra England uden problemer.
Anden gang: 4 dage fra Kina selvom pakken blev forsinket i den kinesiske told. Jeg blev straks kontaktet af en rigtig flink og undskyldende kundeservicemedarbejder, og det selvom det ikke var et problem de havde noget med at gøre.

Super god og hurtig service!

Manglende evne / vilje til at levere forsendelser

Handler som erhvervsdrivende ved forskellige firmaer, som sender vha kurerer og fragtfirmaer som DHL, GLS og TNT.

De sidste 6mdr har jeg modtaget 5 forsendelser fra TNT, hvoraf jeg har oplevet meget dårlig levering/service 2 af 5 gange - hviklet bare ikke er godt nok i 2014. Mailet fuldmagt der bliver væk, kundeservice der lover levering dagen efter uden det sker. Dette er ikke stabilt nok, fremover handler jeg ikke ved en leverandør hvor jeg ikke kan vælge anden mulighed en TNT som leverandør. Ikke så underligt de kun scorer gennemsnitligt 3 stjerner på trustpilot :o(

Styr på tingene!

Jeg bestilte en Ipad gennem Apple, og lige så snart at den begyndte at blive fragtet hertil gennem TNT gik det stærkt. Jeg havde så et problem med at være hjemme hele dagen, men TNT kundeservice vil med det samme kontakte fragtmanden på sin rute for at høre ham ad hvornår han ca. var i mit område! Syntes at det er en fantastisk service :)

Er der nogen der har styr på noget derinde??

Har siden 13. november ventet på en pakke fra Kina, normalt bør det kun at tage max. 7-10 dage. Men nu har vi 2. december og TNT kan ikke engang fortælle hvor langt den er nået. I fredags 29. november var den i Danmark og skulle fortoldes nu er den ikke i Danmark alligevel!!?? Og sådan har det være hele vejen igennem..
Har aldrig oplevet noget lignende, kunne ligesågodt have fået sendt den med søfragt.
Utroligt!!

Fantastisk kundeservice!

Jeg var desværre ikke hjemme da de kom, men kunne se det var under en time siden de havde forsøgt at aflevere pakken, så jeg skyndte mig at ringe til dem. Den nåede knapt nok at ringe 1 gang før jeg var igennem, og på under den tid det tog af gå fra postkassen i stueetagen til jeg var på anden sal, havde de arrangeret med chaufføren at han ville kigge forbi igen under 2 timer senere! Det er sgu service!!

Klart anbefales herfra!

Røvrendt

Benyttede TNT på en kurer forsendelse fra Kina til DK. Det kostede 1219 kr!
Samme forsendelse fik jeg til 350 kr ved at benytte min kinesiske leverandørs aftale hos TNT. Er godt klar over at han sender betydeligt flere sendinger end jeg, men det kan altså ikke godtgøre, at jeg skal betale 869 kr mere!
Jeg tænkte at der måtte være sket en fejl og ringede til TNT. Fik at vide at det er prisen, men at jeg kunne have fået forsendelsen til 760 kr hvis jeg blot havde ringet til TNT inden afsendelsen. Hvad er meningen så med kontoen hvis man skal ringe ind til TNT forud for hver forsendelse og forhandle pris. Jeg sagde til TNT medarbejderen at han kunne sende mig en kreditnota på differencen mellem 1219 - 760 kr. Men det ville han ikke høre tale om.
Det var så den sidste pakke jeg lagde i hænderne på TNT.

Leveret som aftalt.

Købte en mindre vare hos Sony leveret med TNT uden problemer!

Danmarks nok bedste kundeservice

Jeg har været TNT kunde i 3 år og sender ca 2500 pakker om året, før jeg startede mit sammenarbejde med TNT har jeg prøvet GLS. DANSKE FRAGTMÆND. TNT er uden sammenligning Det bedste fragtfirma jeg nogen sinde har arbejdet med, jeg tror at der er højst 10 forsendelser om året der går galt og det er en meget lav fejlprocent. ( der er jo mennesker indblandet )
Et andet kæmpe plus er deres kundeservice, jeg har aldrig prøvet en fragtkundeservice der tager telefonen efter 1 ring.

En super tilfreds kunde
Brian Amstrup
Nyram aps

Transportfirma ????

Kunne aldrig drømme om, at bruge TNT. Vil heller ikke handle hos firmaer der bruger TNT.
Forhistorien er den, at jeg bestilte noget i Sonys webshop, den 8. juli 2013. Fik næste dag 9. juli en mail om at pakke bliver leveret samme dag, der står ikke noget om forventet tidspunkt, så jeg er selvfølgelig ikke hjemme da pakken forsøges leveres.
Så begyndte problemerne, jeg gik på TNT.dk og bestilte en ny levering til den 12. juli. (hvor vi var hjemme hele dagen).
Men der kom ingen fra TNT. Ind på hjemmesiden igen, denne gang for at klage. Blev så den 15. juli ringet op fra TNT, hvor vi aftalte at pakken skulle leveres næste dag 16. juli mellem 11:00 og 13:00.
Endnu en gang blev vi brændt af. Tilbage til tasterne, denne gang lovede TNT, at pakken ville blive leveret 17. juli inden 11:30.
Hurra denne gang lykkedes det.

Fantastisk service

Dette firma er villig til at gøre lidt ekstra for at gøre kunderne tilfredse!
Lette at kommunikere med og langt bedre end andre i samme branche.. Ingen nævnt og ingen glemt.
Jeg betaler gerne lidt ekstra for service og kvalitet.

TNT - Leverer fuldstændig smadret pakke og gør ikke noget ved det.

Jeg modtog for et par uger siden, et surfbræt fra, Fuerteventura (Spanien). Og da jeg åbnede pakken, var boardet knækket to steder!!
Jeg ringede straks til TNT, tog billeder af skaden, og anmeldte det til TNT Danmark. Udfyldte rapport, med billeder, service nummer, og alt andet der skal til vedhæftes.
Senere fik jeg tilbagemelding om at de ikke ville gøre noget ved sagen, fordi indpakningen ikke var god nok.
Problemet er bare at dem der har sendt boardet, har sendt surf boards i flere år, på denne måde, og der er aldrig sket noget. De har virkelig mishandlet den pakke, på det groveste, og vil ikke erkende at det er dem der har gjort noget forkert.

Min opfordring er: HOLD JER VÆK FRA TNT, hvis i skal sende/bestille noget.

Fragtmanden kørte omvej for at aflevere pakke (igen)

Jeg så på min mobil at der var et ukendt nr der havde ringet 2 gange - jeg ringede det op hurtigst muligt for at høre hvem det var - på det tidspunkt havde jeg været ude og handle ind, og skrue på en motor (ventede på reservedele til den faktisk)

Jeg fik fat i fragtmanden, og jeg præsenterede mig. Han sagde "okaayy jeg ved stejlhøj, jeg prøvede at ringe til dig 2 gange men du tog den ikke". Det var jo så rigtigt nok, så jeg troede han var på vej ud af Kalundborg, men han sagde han ku komme forbi igen, hvilket jeg synes var perfekt - så jeg gik ud for at vente og tog en sodavand til den stakkels chauffør som et lille plaster på såret for han sku køre forgæves - Det skal lige siges at han sku køre minimum 2 km for at komme til min adresse derfra hvor han sagde han var - så jeg synes det var skide go service af fragtmanden - og 4-5 min efter kom der en orange varebil flyvende og ud kommer en venlig fragtmand endda med et smil - jeg gav ham sodavanden og ønskede ham en go weekend og tak for hjælpen ! ;)
super service, har absolut intet at beklage mig over som så mange andre har herinde på trust.... pakken var endda behandlet super godt, ingen tegn på skader eller buler - som fx post danmark !

go weeekend !

Lorte firma

Dårligste fragtfirmaet jeg nogensinde har brugt!

Meget længere leveringstid end hos fx dhl og fedex, samt deres import/toldafdeling med den dårligste og langsommeste service. Har nu haft min pakke ligget i tolden 6 dage og dette er til mit firma, hvor jeg nu skal aflyse kunder! De lover også at rette adressen, men glemmer at skrive det ned.

Utroligt dårligt firma, jeg aldrig benytter mig af igen!!

Jeg har arbejdet ved TNT fra 2007 til 2012... Siden har jeg benyttet TNT et par gange, også mere for at prøve at opleve servicen fra den anden side, altså som kunde. Der er slet ikke problemer overhovedet og det hele fungerer som det skal, fuldstændig som jeg oplevede, da jeg var der. TNT har selvfølgelig ikke vidst, at jeg var en tidl. ansat, for jeg ville have samme behandling som alle andre kunder og det fik jeg... En af mine venner er også begyndt at sende med TNT, når hans firma engang imellem har pakker i Danmark.

Pålidelig og hurtig levering!

Jeg har flere gange modtaget pakker via TNT bl.a. fra Apple i Holland, samt andre virksomheder rundt omkring i EU.

Levering har altid været til tiden, track & trace fungerer uovertruffet godt og giver et meget detaljeret overblik over ens pakkes rejse fra afsender til en selv som modtager.

Lyver om forsøgt levering!

Har ventet spændt på en pakke og følger t&t og kan se den skulle blive leveret 13/12 mellem 9 og 17. Kl. 15.30 kontakter jeg dem for at høre om de kan give mig en status. Taler med en medarbejder der intet kan oplyse men får at vide at de med garanti er der inden klokken 17.
Klokken 16.50 ringer jeg igen da jeg ikke kan forstå at min pakke stadig ikke er kommet. Får fat i samme medarbejder igen og denne gang er historien så at de har RIGTIG travlt, men de bliver ved med at køre indtil de er færdige med ruten så min pakke skal nok komme idag. Problemet er bare at jeg altså har planer og ikke bare kan være hjemme. Jeg siger at jeg gerne vil tage ansvaret for hvis de afleverer pakken ved min dør, men det må de ikke ifølge Apple.
Idag 14/12 er jeg så lige blevet ringet op af endnu en medarbejder, der er så sød at forklare mig at de har forsøgt at levere min pakke dagen før kl 15.10 (altså 20 min FØR jeg har ringet første gang).
Da jeg har været hjemme hele dagen kan hun ikke forklare hvorfor jeg ikke har modtaget pakken. Jeg spørger ind til om hvorfor jeg som minimum ikke har fået en "forsøgt-afleveret-seddel" i min postkasse, men det svarer hun ikke rigtig på. Får at vide af en 3. medarbejder at de har, da de løb tør for disse sedler, har taget billeder af huse og postkasser. Dette billede afventer jeg så nu.
Hun spørger om de så må aflevere min pakke på mandag! Så nu skal jeg vente 4 dage på min pakke! Ikke at de som service har den med idag som først medarbejder havde lovet mig.
Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikke bare 1 af de 2 gange jeg har ringet ind dagen før har kunnet få information om at de allerede havde forsøgt at levere min pakke. Dette kan hun kun beklage.
Jeg beder om at få den sendt med posten istedet da de tydeligvis er mere stabile, men igen skal Apple have skylden. "Jamen vi må ikke gøre sådan for Apple" "Vi skal have en underskrift på at du har modtaget pakken". Og at sende den anbefalet var ikke en mulighed.
Jeg er SUPER skuffet. Desværre har jeg ikke selv haft indflydelse på valg af leverandør men havde forventet en noget anderledes behandling!

Amatørfirma

TNT skal kunne én ting: "levere pakker" - dette er åbenbart en umuligt ting for dem at gøre.

Hurtig levering!

Bestilte nyt legetøj fra Coldsteel UK - tirsdag, og i dag er det modtaget!
Det er en ret hurtig leveringstid af TNT! dog kunne deres track & trace være bedre
Kan ikke klage, det er jo en ganske acceptable tid, i forhold til hvad PESTdk ellers plejer at være....

Elendig service

Ventede på en pakke fra Apple.
Tnt prøvede at levere dagen før aftalt (onsdag) og der var ingen besked fra dem eller apple om forsøgt levering. Prøvede tilfældigvis at tracke pakken og så den var forsøgt leveret. Ringede til kundeservice samme dag kl.19 fik en engelsk support, da ikke turde ændre adressen til mit arbejde trods mit forsøg på at stave hele adressen til ham. Han lovede dog, jeg kunne ringe næste morgen (torsdag) og få udbringning samme dag. Forsøgte tlf. support næste morgen og fik beskeden, at det var for sent at levere samme dag. Supporten sad i Kolding og sagde, jeg bare kunne hente på deres lager og man godt kunne komme der med offentlig transport. Tjekkede rejseplanen og det kunne ikke lade sig gøre, hvis man samtidig er på arbejde, da man mindst skulle med tre forskellige busser fra Kbh mod industrilageret i Hvidovre. Ringer igen og aftaler ny levering fredag. Tjekkede tracking og ser at pakken nu er forsøgt leveret igen (torsdag). Ringer ind fredag og høre om den er på vej. Supporten er i tvivl, hvor min pakke er, men mener den er på vej :(

Forstår ikke, at TNT ikke magter deres kerneydelse - at levere og holde styr på deres pakker. Desværre ikke første gang, jeg har haft problemer med dem. Regner med at gå udenom dem, ved næste internetkøb og bede Apple overveje deres samarbejdspartner.

Pakken lå i 17 dage på lageret uden at jeg vidste det!

Efter sytten dage kontaktede TNT mig for at spørge om jeg ville have pakken eller om den skulle sendes tilbage til afsenderen. Dette skete kun fordi afsenderen kontaktede mig via email!

TNT lagde ingen seddel i min postkasse (som ellers er tilgængelig for alle) og kontaktede mig heller ikke via andre kanaler. Det er uacceptabel elendig service!

Is TNT your company?

TNT Details

Hvor end det skal hen, uanset hvor hurtigt det skal frem, så leverer vi forsendelsen - selvfølgelig gør vi det TNT Express har delt forsendelserne op som systemforsendelser og special services forsendelser. Systemforsendelserne er dokumenter, pakkepost, fragt, kurer og express service. Special Services håndterer alle typer forsendelser, som falder uden for systemet. Det kan fx. være tøris, specielle flytransporter, større speditør-opgaver eller forsendelser som virkelig haster og måske skal være fremme samme dag.

Visit TNT