Toejeksperten.dk reviews

Toejeksperten.dk reviews

8.7

Super Service

Toftlund afdelingen. Fandt Hummel pants 10 % under de øvrige netpriser, derudover lå der 2 par herrestrømper i pakken uden beregning. Hurtig Levering. Kan herfra kun anbefales*****

Håbløs kundeservice. Snyder med Matas-point, tekniske problemer, retter ikke fejl.

Har bestilt og modtaget varer. Desværre har Tøjeksperten pga. fejl på deres side valgt at snyde mig for mine Matas-point. Tøjeksperten er fuldt ud klar over at deres system ikke virker, men alligevel er det mig (kunden) der må bede dem rette.

Kundeservice i Tøjeksperten har d. 12. nov. undskyldt og lovet at rette fejlen, men det er ikke sket. Åbenbart er vi "ved at finde en løsning på" og "op mod nogle tekniske problemer som jeg ikke kan ændre på" som min kontaktperson hos Kundeservice i Tøjeksperten skriver.

Useriøst og uacceptabelt. De behøver åbenbart ikke mig og min familie som kunder på nettet og i deres butikker. Er fuldstændig ligeglad med de point. Det er princippet. Man snyder ikke bevidst sine kunder og gemmer sig ikke bag tekniske problemer.

Iøvrigt kan man på sitet ikke betale med Forbrugsforeningen, som man ellers kan i de fysiske butikker.

Hej Kim,

tak for din anmeldelse.

Vi forsøger på ingen måde at "gemme os" bag tekniske problemer. Vi fører en ærlig dialog med vores kunder, og er helt klar over at det ikke er godt nok når teknikken driller.

Vi har haft nogle tekniske udfordringer vedr. registrering af dine point, og vi beklager at den lange behandlingstid det har medført. Problemet er dog løst, og du burde kunne se at pointene er registreret korrekt på din ClubM konto.
Hvis ikke det er tilfældet er du meget velkommen til at kontakte kundeservice igen.

Hurtig levering.
Bestilte en del men èn trøje var èt nr. for stor og fik den byttet i butik uden problemer.

Kan stærkt anbefales.

tøjexperten

e-handel fra denne butik er at anbefale. det er noget der er hurtigt og effektivt

Super service, hurtig levering og billigere end i de fysiske butikker

Bestiller altid min mands tøj herinde. Som børnefamilie er det nemt, når manden nogenlunde vil ha' det samme, når det gamle er slidt el. plettet og så er gratis og hurtig levering og at der tit er tilbud en super kombi.

sikker-hurtig- billig

har absolut intet at klage over. Hurtig levering og meget billigere end i foretningen

Dejlig butikskæde fine priser

Jeg var forbi butikken de har i felds første gang jeg var i den sjovt nok. Skulde have noget fint tøj jeg kunde tage på til jobsamtaler. Da jeg er studerende og virkelig gerne vil have et job. ( knap så god ide at komme til jobsamtale i kamuflage tøj og politistøvler) fik en god service og hjælp med at finde noget tøj ser sad okay på mig.
Fik desværre ikke noget job. Men noget virkelig dejligt tøj og en dejlig service

God og hurtig service

Jeg har altid fået god service i Tøjeksperten i Rødovre Centrum. Hurtig og kompetent og priserne er rimelige.

Lynhurtig ekspedition fra Tøjeksperten

TØJEKSPERTEN: Fem stjerner for korrekt og lynhurtig ekspedition.

Perfekt!

Bestilte en pakke Mandag eftermiddag, og har fået leveret Onsdag morgen. Hurtig og gratis levering. Produkterne er af god kvalitet som man kender fra deres butikker.

Meget tilfreds!

Ikke orden i pengene (og så alligevel)

Den lokale tøjeksperten hvor jeg plejer at handle (i Helsingør), er en solid 5/5 forretning. Det her er en anmeldelse af tøjekspertens webshop.

Jeg havde et lille gavekort liggende, og tænkte at jeg ville bruge det i webshoppen, så for nogle måneder siden prøvede jeg og bestille, men webshoppen virkede ikke i Linux. På trods af at jeg ikke kunne gennemføre ordren, så blev gavekortet alligevel "brugt", så jeg ringede til kundeservice og fik det nulstillet.

For nogle uger siden gik jeg så i webshoppen igen, fra Windows denne gang, men gavekortet var alligevel brugt, så jeg ringede til kundeservice igen. Problemet kunne åbenbart ikke løses, men man lovede at trække beløbet fra, hvis jeg noterede det som en bemærkning til ordren. Så det gjorde jeg.

3 dage efter kom varende, og alt var i orden indtil transaktionen gik igennem, og gavekortet ikke var trukket fra alligevel.

Jeg ville gerne have givet 0 stjerner, for i min bog er rod i pengesagerne ikke i orden, og jeg skal i hvert fald ikke handle i webshoppen igen. Jeg burde også prøve at opkræve gavekortet hos dem, men jeg gider helt ærligt ikke at bruge mere tid på det.

*** Opfølgning ***
OK, når der ikke skal mere end en anmeldelse til her for at løse problemet, så passer 4/5 bedre til min oplevelse af Tøjekspertens webshop.
Jeg takker.

Hej Nicky,

tak for at du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse!

Jeg har undersøgt sagen, og der er sket en fejl i forbindelse med den manuelle håndtering af din bestilling.
Vi har d.d. overført et beløb, svarende til dit gavekorts værdi, til din konto.

Jeg undskylder for fejlen, og håber at du vil handle hos os en anden gang.

Kristian Dybdahl
Tøjeksperten.dk

Hurtig levering. Kunne ikke passe varen, i butikken havde de kun det ene af mine købte shorts i større størrelse. Istedet for at jeg selv skulle sende retur, bestiller butikken varen hjem til mig så jeg kan hente den der. Er meget tilfreds :-)

Hurtig levering, og det mest positive er det bliver sendt via GLS, så det kan afhentes nemt ved en af de mange pakke shops rundt omkring.

Har kun oplevet super service / hurtig levering af de bestilte varer.

Upåklageligt

Mit første netbesøg hos tøjekspert, Varer kom hurtigt. Vil handle der igen...

Rigtig god tøjbutik online

Jeg vil helt sikker vende tilbage når tøj klædeskabet skriger efter nye farver....
Tøjeksperten har et fedt udvalg af tøj...de levere rimeligt hurtigt og de giver 10 % efterfølgende samt fragten er gratis...det gør jeg bestemt vil give 4 stjerner for en god tøj websiteshop...

Fuldstændig utilstedelig opførsel over for kunder

Har i længere tid før en klagesag på en jakke som har været indleveret til reperation 5-6 gange hvor man har nægtet at betale pengene tilbage fx med begrundelsen om at knapper ikke er en væsentlig bestanddel af jakken, selvom jakken af gode grunde ikke kan bruges, når adskillige knapper falder af.

Jeg har haft en længere mailkorrespondance med en medarbejder i kunde-xxxxx (normalt hedder det service), som er lige så stivnakket som butikken. Der svares ikke på hvad der spørges om, og der kommer halvflabede svar tilbage.

Jeg har kun en gang før oplevet lige så vanvittig dårlig kundeservice i en anden butik, og dette må ses som et sidste opråb for at få mine penge tilbage eller komme i kontakt med nogle længere oppe i systemet der ved nogen om forretning, og kan se at det i har gang i er helt vanvittigt. Utroligt at i er så smålige, at i vil udføre vanvittig chikane for en jakke til 600 kr.

Jeg har i mellemtiden brugt den lange periode til at fortælle folk i mit netværk hvor ringe forretningsdrivenede i er.

Kan konstatere at i ikke har fortjent den ene stjerne, der burde være en mulighed for at give 0 stjerner.

Hej Anders,

Tak for din anmeldelse.
Vi har undersøgt sagen, og vi må henvise til den dialog du allerede har kørende med vores kundeservice.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer er du meget velkommen til at tage fat på kundeservice på tlf. 72 45 46 47.

Venlig hilsen
Tøjeksperten kundeservice

Error i kvitterings trinet.

Jeg har prøvet at bestille en række vare, men efter jeg havde betalt og nu skulle til kvitteringen skete der noget meget underligt. Der kom en '' unbreakable error'' frem og jeg er nu i tvivl om min vare er bestilt, selvom de har trukket beløbet på min konto.

Hej Jens,

tak for din anmeldelse!

Jeg beklager at du har oplevet en fejl da du lavede din bestilling. Jeg har undersøgt sagen, og kan godt se at vi har modtaget din betaling men ikke din ordre.
Vi har ikke hævet penge fra din konto, det gør vi først i det øjeblik vi afsender en ordre fra vores lager. Grunden til at beløbet står som hævet på din konto, er at du betalte med Visa Electron.

Jeg kan se at vi efterfølgende har fået en ordre igennem fra dig. Den skulle være sendt til dig. Håber du har modtaget pakken og er glad for dit køb.

Kristian Dybdahl
Tøjeksperten.dk

Proaktiv omkring manglende varer

Fra tid til anden sker det, at varer ikke er på lager, selvom man har bestilt. Jeg har oplevet det flere gange, hvor der dropper en fin mail fra support om, at varen desværre ikke er på lager - om man ønsker, at købe noget andet eller vil have beløbet refunderet.

Selvom jeg har oplevet, at pengene alligevel er blevet trukket, så har en påmindelse per mail hurtigt fået løst den menneskelige fejl.

Generelt er jeg rigtig glad for tøjeksperten, deres landsdækkende bytteservice og imponeret over, hvor venlige ekspedienterne er rundt om i landet - også selvom man kun skal have byttet tøj.

Helt konkret i butikken på Fisketorvet havde jeg modtaget en skjorte med en plet. Sælger ville gerne tage den retur, men havde ikke flere modeller hjemme. Samtidig var han overbevist om, at den ville forsvinde ved vask og tilbød, at jeg kunne prøve at vaske den - hvis den ikke forsvandt, så ville han tage den retur. Fik tilmed en seddel med, der bekræftede vores aftale.
- Pletten forsvandt efter vasken og jeg fik aldrig sagt tak til ekspedienten, so here we go. Tak for en fantastisk service gentagende gange!

HAR ALDRIG OPLEVET SÅDAN EN DÅRLIG BEHANDLING UDEN NOGEN GRUND!!!!!

Jeg besøgte i dag den 26-12-12 Tøj Eksperten i city 2, købte nogle vare og var meget tilfreds med alt. Efter at have kommet hjem fandt jeg ud af at en af varerne var for lille og besluttet derfor at tage til Tøj Eksperten i Rødovre, i håbet om at finde evt. noget andet.

Jeg fandt noget, stod i kø og bedte pænt om at få byttet varerne og FREMVISTE BONNEN! En ældre dame [name removed]) stod og kørte transaktionen igennem og sagde (hun sagde og spurgte IKKE) at rest penge skal sættes ind på Dankort, selvom jeg havde betalt kontant. Jeg sagde ok det fint og satte kortet i og stod klart til at trykke koden i. Hun siger så i en grov tone at du skal trykke noget, ok fint siger jeg.

Når det hele er kørt igennem, får jeg en bon på at pengene, men jeg får ikke min originale bon tilbage, hvor andre vare er også på. Jeg siger så jeg ville gerne have min bon tilbage og får svaret at dette vil hun helt ikke, fordi hvis revisions firmaet kommer skal det bruges. Give det nogen mening? Hvorfor skal de bruge MIT BON, når der lige blevet printet fem sider som bevis på at de har fået et vare tilbage og byttet det til noget andet og de resterende penge er givet til kunden.
Jeg sige så, ja men jeg har købt det hos en Tøj Ekspert butik, så siger hun ja det ved jeg, reglerne står her, man skal have en bon med (hun pege på en side, hvor reglerne står omkring hvordan man kan bytte eller få penge tilbage ). Jeg siger så ja, jeg burde have min bon, hvad nu hvis jeg skal bytte noget.

Jeg siger så at hun skal strege over det jeg har givet tilbage og svare mig at det har ikke noget at gøre med det. Hun begynder så skrive noget og siger så igen at burde have min bon hvis jeg skal igen have byttet noget og uden at vente på at jeg bliver færdig med at tale siger hun: JEG VIL IKKE DISKUTERE DET MERE!
Jeg fatter simpelthen ikke hvad der skete her! Jeg sagde så i det mindste til hende, at det er da utroligt, hvordan der bliver talt til kunderne!

Under hele denne samtale var jeg samarbejdsvillig, talte ordentlig, selvom hun var grov og gav mig mærkelig forklaring på hvorfor jeg ikke kunne få min bon tilbage. MIN BON MED ANDRE VARE PÅ DEN!!! Det er helt forkert og uretfærdigt behandling, på en almindelig dag for en almindelig transaktion! Jeg håber der bliver snakket med den gamle dame med kort gråt hår på Rødovre Tøj Eksperten om at tale ordentligt til kunderne og IKKE at lave en scene UDEN nogen grund.

Det skal siges de regler hun henvendte mig til, stod der man kan bytte med byttemærke og at man kan få penge tilbage ved fremvisning af bon! Det var lige netop det jeg gjord, FREMVISTE MIT BON!!!!! Der stod INTET om at man IKKE kan få sin bon tilbage, efter have bytte eller givet noget retur!!!

Hej Ayisha H Toor,

Tak for din anmeldelse

Vi har forsøgt at kontakte dig via den mail der blev oplyst i din henvendelse (til vores kundeservice), men kan desværre ikke få kontakt til dig via denne. Derfor får du svarer vi via Trust Pilot.

Vi har været i kontakt med butikken, der beklager rigtig meget at det menneskelige overskud ikke var helt på rette plads denne dag og at episoden blev afsluttet som den gjorde.

Vi vil gerne finde din bon frem og fremsende den til dig, så du har den som garanti for de varer der resterer på den.
Kan du huske hvornår den oprindelig bon var udstedt og den totale sum på varekøbet, vil jeg gerne at du kontakter Tøjeksperten Kundeservice.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Toejeksperten.dk Support

Gratis levering!

Vi sender alle bestillinger fragtfrit

Byt i alle vores butikker

Har du købt på toejeksperten.dk - kan du bytte dit køb i en af vores 100 butikker, landet over. Find en butiksoversigt på toejeksperten.dk

Vi leverer normalt indenfor 1-3 hverdage efter du har lavet din bestilling.

Vi pakker gaven ind - gratis!

Køb dine gaver på toejeksperten.dk Vi pakker gaven flot ind, og sætter byttemærker på - Helt gratis. Husk blot at krydse felterne af inden du afslutter din bestilling.

Vi leverer til GLS pakkeshop

Hent pakken når du har tid - Få leveret til en GLS pakkeshop. Pakkeshops har bedre åbningstider end dem du kender fra posthuset. Du får en SMS og en mail, når pakken er klar til at blive hentet.

Om virksomheden

Tøjeksperten har i mange år givet danskerne kvalitets tøj og god service. Vi er nu online til at give dig den bedste købsoplevelse online indenfor herretøj

Visit Toejeksperten.dk

We live here: Göteborgvej 15-17