Toftlundmc reviews

Toftlundmc reviews

6.3

fik aldrig min mc til at køre ordenligt da de ikke havde know-how

var nede for at få justeret min mc, har haft den i 3 år og der har aldrig været problemer med den, de skiftede gummi ved karburatorene og renoverede karburatorene pris 8500kr. så kom jeg for at hente den og der fik jeg et chok, min mc kunne kun køre 220 hvor blev de sidste 40 kmt af? jeg kørte tilbage til dem og de fik min mc et par dage til, så kom jeg derud igen men denne gang kunne den næsten ikke trække mig, den hakkede og spruttede. det var så der hvor jeg ville se rulleattesten så jeg kunne se hvad der sker i motoren, men til min store overraskelse, så havde de ikke rullefælt. da jeg så ville ha dem til at justere det hakken og sprutten væk sagde de at de skulle have flere penge for så rækkede de 8500 ikke mere. det var så der jeg kontaktede roberts mc i guderup på als, han har altid ordnet mc´en, men da der er mega langt derned så valgte jeg toftlund mc i stedet. jeg fik 1000kr tilbage fra toftlund mc, kørte ned til roberts mc, han kunne konstatere at de havde samlet karburatorene forkert og den fik falsk luft, nålende var ikke korrekt justeret,alt dette rettede han og nu har min maskine sørme 114 hk på baghjulet igen og en topfart på 260-270.
kør aldrig derned og få lavet motor da de ikke kan se hvad der er galt i de forskellige omdrejninger. De kan ikke se benzinflow,benzinblanding,momentkurve mm uden rullefælt.altså så arbejder de i blinde.De brugte denne undskyldning"landevejen er lige så god som et rulle fælt" HVEM KAN KØRE 260 OG SAMTIDIG JUSTER OG MÅLE EN MC" de kan sikkert skifte dæk, og olie osv. men ikke justere motor. lige en anden ting, så fik jeg at vide ved robers mc, at det var alt for mange penge at betale for det halve arbejde der var lavet ved mine karburatorer. fremover så bider jeg i det sure æble og køre ned til roberts mc HVER GANG, selvom der er langt.

Bedste motorcykel forhandler nogensinde, hvorsomhelst!

Aldrig før har jeg oplevet en MC forhandler eller forretning af nogen art, der i samme grad som "Toftlund MC" sætter kundens behov først. Besøg dem selv, bliv overbevist og fortæl alle de venner der gør sig fortjent til den bedste MC forhandler, nogensinde.

Som motorcyklist hilser man altid på andre forbipasserende mennesker, bare fordi også kører en motorcykel. For mange år siden, da motorcykler havde flere nykker end nu, kunne man ofte have brug for en ven i nøden når uheldet ramte. Øjeblikkeligt ville en forbipasserende motorcyklist stoppe og prøve at hjælpe dig med at få motorcyklen til at fungere efter hensigten. Toftlund MC har opnået at bringe MC kammeratskabet ind i deres måde at behandle deres kunder.

Jeg har altid fået det indtryk både på telefonen eller i forretningen at jeg talte med en frisk og venlig ven, som ønskede mig det bedste, og følgende var det deres mål at gøre mig tilfreds.

På Engelsk er der et ordsprog der siger "What goes around, comes around." Løst oversat, betyder det at måden jeg behandler andre mennesker på, altid kommer tilbage til mig før eller siden, godt eller dårligt - det kommer altid tilbage, før eller siden.

Toftlund MC repræsenterer motorcykelkammeraten med en fremstrakt og hjælpende hånd, et par opmuntrende og muntre ord, når du sidder fast og har brug for hjælp.

Jeg anbefaler Toftlund MC, fordi jeg tvivler på at nogen anden MC forhandler i noget land kan gøre det bedre og jeg er heldig at fundet dem.

Top service

Manglede smådele til min gamle 45 scooter. De var billigere en Thansen og havde topservice. Masser af tid til råd og vejledning. Det er godt nok at handle lokalt. Nu har de en fast kunde hos mig . :o)

Super service, kan stærkt anbefales

Fik lavet service på min motorcykel... super betjening og flinke mennesker

Is Toftlundmc your company?

Toftlund Auto & Mc I/S Details

TOFTLUND MC A/S