Tojbamsen reviews

Tojbamsen reviews

7.4

Hurtigt!

Hurtigt levering--indenfor 24 timer! Desværre var en af varene udsolgte, og det fik jeg først at vide, da jeg åbnede pakken, selvom varen stod stadig som "på lager" på deres hjemmeside.

Super service og hurtig levering

Købte en Recaro autostol. Virkelig god og sød service. Levering inden for 24 timer. Kunne ikke være bedre!

super

super service, kan kun anbefales.

Fantastisk service.....kan klart anbefales!!

TøjBamsen.dk har fået nye ejere DanBaby ApS og sælger mange lækre produkter. Jeg kontaktede dem m. nogle spørgsmål til Phil & Teds og Mountain Buggy og holdt da fast de ved bare alt om disse produkter......søde mennesker og fantastisk service. Kan varmt anbefale dig at handle her!

dårlige service!!!!!

grundet fejl fra tøjbamsens beskrivelse af produktet måtte jeg returnere varen, der gik bare over 1 måned før pengene kom, og jeg måtte rykke dem mange gange. Jeg skulle samtidig selv betale for returneringen af varen, trods det var deres fejl!!

God service - flinke mennesker

Vi købte en autostol og opdagede først efterfølgende at der havde været nogle skriverier om at firmaet var gået konkurs, men genopstået i et nyt navn men med investorerer e.lign. Det var naturligvis lidt bekymrende, men til gengæld blev denne manet helt til jorden da vi ringede derud for at høre status på vores ordre.
Den bestilte model var midlertidigt udsolgt så de tilbød os modellen dyrere uden beregning. Ved afhentning af varen var personalet (ejerne) fantastisk service-minded og behagelige!

Hold jer væk!

Hold jer fra denne side. De produkter der sælges er overtaget fra et konkursbo, hvor en masse leverandører står tilbage uden af få betaling for de varer, som Tøjbamsen nu sælger på sin side. Ejeren af Tøjbamsen er gået konkurs og har på ikke helt ærlig vis fået adgang til disse varer igen. Måske derfor, at man ikke kan købe med kreditkort på deres side. Så find et andet sted at handle!

Værste onlineshop oplevelse!!!!!!!! Hold jer væk fra dem!

Efter flere gange vi har prøvet at kontakte tøjbamsen har de ikke vendt tilbage til os. Vores barnevogn som hedder Hauck Apollo blev sendt retur sammen med en philips baby alarm til tøjbamsen og det er flere måneder siden. Der bliver ikke ringet tilbage til os eller noget, vi har flere gange lagt tale beskeder men intet respons! Vi ringer altid inden for deres normale åbningstid men kan simpelthen ikke få fat i nogen som helst. Vi føler os virkelig snydt. Hold jer langt væk fra tøjbamsen. Godt nok kan nogle varer værer billige men hvis det går i styker og du sender det retur så kan du lige så godt glemme alt om dine varer..... Er meget ulilfreds.

tojbamsen.dk gået konkurs? Eller er der stadig liv..?

Vi har fået en Phil & Teds søskevogn af mine forældre som er købt hos Tojbamsen. Umiddelbart virker de jo flinke og vi fik også vognen maj, men med et rødt sæde i restordre. Det sæde har vi endnu ikke fået og får vel aldrig :-(

De har hele tiden været svære at få kontakt med, men med ihærdighed er det lykkedes.

Der er en sygning på vognen der er gået i stykker så vi ikke kan have vores to små piger til at sidde i den samtidigt, hvilket netop var formålet med den. Pisseirriterende, og rigtig trist da mine forældre gerne ville give os noget godt og lækkert til ungerne. Har fejlmeldt det hos tojbamsen i juli, så krydser fingre for der stadig er lidt liv der....

Keld

Det burde stå på hjemmesiden

Kære Inga Dahl Lie

Virksomheden er gået konkurs den 6. august 2013, og jeg har fået oplyst, at det ikke har været muligt for kunderne at betale i forbindelse med bestillinger.

Såfremt du derfor blot har lavet en bestilling, hvor du ikke har betalt, kan du blot se bort fra denne.

Line Langkjær
Advokat

Jeg har idag fået denne besked fra Advokaten
så jeg syntes lige at jeg ville skrive det
Inga

Ingen respons!

REDIGERET: 8-8-2013

Til alle jer der stadig mangler respons fra tøjbamsen, så var jeg nede ved deres butik igår hvor der var ophængt et A4 ark.

BUTIKKEN ER LUKKET

KONTAKT advokat på telefon 33340000

Jeg har ikke hørt fra advokaten endnu, så ved ikke om firmaet er gået konkurs eller der er en anden grund til butikken er lukket.

-------------------------------------------------------------------------

Kære tøjbamsen.

Vi savner stadig en pakke fra jer.

Da vi havde angivet et forkert postnummer 8600 i stedet for 8660 blev pakken sendt til Silkeborg.

I torsdags havde vi en aftale med en købmanden i Silkeborg om vi kunne hente pakken der så ville han ligge den til side så GLS ikke skulle tage pakken med tilbage. Da vi kom til butikken i torsdags havde GLS alligevel taget pakken med tilbage, selvom købmanden havde skrevet op pakken at den ville blive afhentet af os på dagen.

Siden i torsdags har både min kæreste og jeg forsøgt at ringe til jer og efterladt beskeder på jeres telefonsvarer uden at få svar igen. Jeg var derfor nede ved jeres butik i mandags d.5 august, men kunne se i holder ferie til d. 6 August.
For det første må man som firma meget gerne melde på sin hjemmeside eller på sin telefonsvarer at man holder ferie. For det andet må man så også gerne tage telefonen når man nu er tilbage fra ferie igen. Har igen forgæves at ringe til jer igår og idag.

Nu har jeg altså været i Silkeborg efter pakken og været i jeres butik i Århus.

Jeg håber meget snart at høre fra jer.

Jess Brændgaard

Ikke modtaget vare!

Jeg købte den 16/7 2013, en demo model af en barnevogn i butikken. Da vi stod og skulle på ferie, aftalte vi med butikken at de skulle sende den til os den 29/7 2013.

Jeg har endnu ikke modtaget min barnevogn, og kan på ingen måder komme i kontakt med butikken. Bor i Nordsjælland, så kan ikke lige gå forbi butikken, men har nu fået min bror til at gå forbi på lørdag såfremt jeg stadig ikke har hørt fra butikken.

Jeg har mailet til dem, brugt kontaktformular på hjemmesiden, og ringet og lagt besked adskillige gange. Stadig ingen reaktion fra butikken.

Det er ok at holde ferie, men det mindste man kunne gøre, var at skrive noget på hjemmesiden, eller gøre mig OBS på det da jeg købte vognen! Er da glad for at der er noget tid til termin, ellers havde vi været noget udfordret. Dog er jeg rigtig træt af at have så mange penge ude at svæve, og ikke vide om man er købt eller solgt!

Svindel og humbug!!! Lad vær med at handle her!!!

Køber en barnevogn på webshoppen som står til at være på lager. Jeg gennemfører betaling og modtager en ordrebekræfttelse. Derefter sker INTET!
Min kone og jeg ringer utallige gange dagligt i en hel uge. Vi lægger flere beskeder. Vi sender flere mails. Der er INGEN reaktion overhovedet! Vi besluttet os for at købe vognen et andet sted, men betalinger ligger som ikke gennemført. Dvs pengene er ikke trukket, men de kan blive det når som helst. Jeg taler med banken og der er kun én ting at gøre, de må spærre mit dankort og jeg må betale for et nyt og vente en hel uge på at modtage det.
Magen til amatørforetagende og bondefangeri findes simpelthen ikke. Utroligt at man, når man er klar til at betale 6500 for varer ikke engang kan få svar på mail eller telefon i rna hel uge. Enten er de rejst på ferie eller også så er de bukket under. Advarer på kraftigste alle imod at handle her!!!

Meget dårlig kundeservice!!

Meget dårlig kundeservice i forbindelse med varens leveringstid, det tog alt for lang tid (over 1 måned) med vare afsendelse fra tøjbamsen.dk. Det andet som er endnu værre er at det nærmest er umuligt at komme i kontakt med jer via tlf og når man lægger tf besked vender i ikke hurtig tilbage... Der kan går flere dage før i ringer tilbage til kunden som er gevaldig dårlig. Som det tredje fik i sagt i vil afsende en slags undskyld gave fordi varelevering tog over en måned men den kom aldrig...
Så alt i alt meget meget ringe service...Ikke en service der giver en lyst til at handle hos tøjbamsen mere!

svindel!!!

jeg bestilte en barnevogn d.19/6-13. hørte ikke fra dem i et par dage, og ringede til tøjbamsen. de havde den ikke i den farve, og jeg skulle have fået en mail fra dem, som jeg ikke havde fået. jeg sagde ja tak til en anden farve og de ville sende den. så kom halvdelen af barnevognen d. 27/6-13. jeg ringede igen og det kunne de ikke forstå men de ville se nærmere på det og ringe. d. 3/7-13 sender jeg det tilbage som jeg fik, og jeg havde nægtet at tage imod den sidste del d. 1/7-13. så ringer de til mig og spørger hvorfor jeg sendte det retur, og jeg siger så hvorfor, og jeg vil få mine penge inden for få dage.
nu har vi d. 05/8-13 og jeg har stadig ikke fået mine penge. jeg ringer uafbrudt til jer, men i svare ikke om det er det ene eller det andet nummer, jeg har lagt mindst 10 telefonsvarer og høre intet.
det er simpelthen den dårligsten kundebetjening jeg nogensinde har været udsat for. at i ikke engang kan svare tilbage på hvorfor man ikke kan få sine penge. hvis jeg ikke høre fra jer senest fredag d. 9/8-13 kontakter jeg forbrugerklagenævnet. nu vil jeg ikke vente længere på mine penge!!

Helt i orden

Jeg bestilte et PlayTray til min Stokke-stol hos Tøjbamsen, og alt gik lige efter bogen. Jeg fik pakken dagen efter, og det er bare helt perfekt.

Hvorfor får man ikke besked, når en vare er i restordre?

Jeg bestilte 4 varer - to stk. madrasser i forskellige størrelser og to stk. matchende topmadrasser. Alle 4 varer var på lager, ifølge hjemmesiden, men da pakken kom, manglede den ene madras. På fakturaen var denne vare streget ud, og beløbet var ført tilbage til min konto. At dømme efter andre anmeldelser på Trustpilot lader det til at være Tøjbamsen.dk's standard-procedure bare at slette udsolgte varer fra ens ordre, og så sende resten - uden at give besked på forhånd.
Det er for dårligt, at man ikke bliver kontaktet, så man har mulighed for at høre hvornår varen forventes på lager igen, så man kan beslutte om man vil gennemføre resten af ordren, eller evt. købe en anden vare i stedet for den udsolgte.
Nu stod jeg med 1 sæt, madras og topmadras, og så med en løs topmadras. Hvad skal jeg med en topmadras, hvis jeg ikke har selve madrassen?! Tøjbamsen burde have lagt 2 og 2 sammen og kontaktet mig, inden ordren blev ekspederet, og spurgt, om jeg stadig var interesseret i topmadrassen, nu når selve madrassen ikke var på lager - det ville have været fin service.

I stedet har jeg nu været nødt til at købe den manglende madras i en anden netbutik, og betale porto dér, da ordren nu var for lille til at udløse gratis porto. Havde jeg vidst, at servicen var på det niveau hos Tøjbamsen, så havde jeg naturligvis valgt at placere hele ordren et andet sted, og derved sparet portoen.

Noget tyder på, at hjemmesiden ikke opdateres alt for ofte - i hvertfald stod den manglende madras fortsat som værende på lager i flere dage efter jeg havde modtaget resten af ordren, og Tøjbamsen altså har fundet ud af , at varen i virkeligheden er i restordre.

Fin service

Havde set en pulsekommode på hjemmesiden i hvid, nu var den kun tilbage i sort. Skrev en mail og fik svar inden for en time om at den ikke ville komme på lager igen, det syntes jeg er fin service.
Bestilte 2 andre ting som ankom 2 dage efter.
Så en meget positiv oplevelse.

Mangler vores penge for annulleret ordre

Hva faen tror i, i bilder jer ind! I har annulleret vores ordre, men frigiver først vores tilgode havende den 30/8.

I skal bare se at få frigivet de penge og det kan ik gå hurtigt nok.

Ordrenr; 86907

--------------------------------------------------------------------

I må meget gerne kontakte damens bank på 70123456 og bekræfte købet er ophævet.
Tøjbamsen.dk

Reply from Tøjbamsen.dk

Hej Brian,

Tak for din anmeldelse og beklager at din bestilling er annulleret.

Der er absolut ingen grund til at formulere sig som du gør!

Hvis du har bestilt med et kreditkort er det sådan at banken og PBS/NETS laver en reservation på dit kort....det er ikke noget vi gør.....bare du ved det.

Hvis vi skal hjælpe dig skal du bede din bank om at anmode os om at bekræfte at købet er hævet og det gør vi gerne.

Jørn Sølvgren

Gode priser, men elendig service ang. reklamation :-(

Jeg har kontaktet tojbamsen.dk d. 20/7, men har stadig intet hørt. Det drejer sig om en reklamation på en phillip avent babyalarm. Forældreenheden går ud på trods af, at den er sat til strøm, hvorfor jeg ingen babyalarm har p.t., da man jo ikke kan stole på den. Da den kun er et år gammel dækker reklamationsretten jo, så troede egentligt de bare ville sende nogle fragtpapirer og se på den eller sende en ny, men intet svar får man. Og der står ellers, at de svarer indenfor 2 hverdage. Så er der ikke meget ved at spare nogle penge på produktet, hvis man ikke får en ordentlig service, hvis det svigter.

Jeg har fortsat ikke hørt fra dem (5/8-13) på trods af nedenstående udmelding. Så det løfte kunne åbenbart ikke holdes.
Tøjbamsen.dk

Reply from Tøjbamsen.dk

Hej

Hvis du har måttet vente på reklamationsbehandling af din alarm skyldes det sikkert ferietiden og det beklager vi naturligvis.

Vi holder p.t. ferie i vores forretning, men skal nok kontakt dig i den kommende uge alligevel.

Med Venlg Hilsen
Jørn Sølvgren

Tøjbamsen.dk Details

TøjBamsen.dk sælger babyudstyr i kendte gode mærker til fornuftigepriser. Vi tilbyder vores kunder landsdækkende prisgaranti på hele sortimentet. TøjBamsen.dk dk er danske familieejet og uafhængig virksomhed. Vi tilstræber altid, at yde vores kunder den bedst mulige service og vejledning uanset købets størrelse. Velkommen hos TøjBamsen.dk

Visit Tojbamsen

Write to: info@tojbamsen.dk