Tojbamsen reviews

Tojbamsen reviews

7.4

Ingen problemer Overhoved

Alt gik fint som det skulle

Jeg fik ikke det jeg havde bestilt!

Leveringstiden var lang, og da varerne så endelig kom, fik jeg en anden slags end den som var blevet bestilt og bekræftet. Fik at vide jeg bare kunne sende retur, men valgte ikke at gøre det, idet det også koster mig penge.

Dårlig service uden styr på tingene

Bestiller en vare hos dem da de lover hurtig levering. Får automatisk bekræftelse, hvor der bl.a. står de kontakter mig inden 24 timer hvis varen ikke er på lager. Jeg hører intet i 10 dage (har været på ferie, derfor kontaktede jeg dem ikke), herefter får jeg en mail om at ordren annulleres, fordi varen ikke er på lager og udgår af sortiment. Det er simpelthen for dårlig service, at det skal tage så lang tid at finde ud af det og sende en mail.

Elendig service

Har stadig ikke fået mine ting og det er 6 uger siden jeg har bestilt! Har selv måtte kontakte butikken 3 gange, får her gang at vide at nu kommer de, men nej. Er ikke blevet tilbudt kompensation. Handler ikke der igen, øv!!

Aldrig igen - men vurdér selv

14.6. Bestiller online. Modtager en mail samme dag om, at varerne er afsendt. Beløbet trækkes via betalingskort.
19.6. Varen fortsat ikke modtaget. GLS pakkenummer tjekkes, men viser sig ikke at findes på GLS' hjemmeside. Sender tøjbamsen en mail om dette, men modtager aldrig et svar.
20.6. Flere forgæves opkald, men får kun fat i telefonsvareren.
21.6. Ringer gentagne gange til butikken uden held. Lægger til sidst en besked om, at de bedes ringe tilbage.
24.6. Modtager om formiddagen et opkald fra en venlig medarbejder fra Tøjbamsen. Hun tjekker ordren, som angiveligt ser mærkelig ud. Hun vil kontakte ekspeditionen og vende tilbage om eftermiddagen. Jeg er optimistisk og tænker, at deres kundeservice nok alligevel ikke er så slem som beskrevet her på Trustpilot. Ingen ringer retur de kommende dage.
27.6. Ringer igen til tøjbamsen, får igen telefonsvareren. Udfylder en online formular om at blive ringet op hurtigst muligt.
28.6. Får fat Tøjbamsens ene indehaver, som lover at undersøge sagen og vende tilbage inde for 10 min. Hører dog intet, men får fat i indehaveren igen nogle timer efter. Angiveligt at pakken kommet retur men de kan på nuværende tidspunkt ikke sige, hvad der er sket. Jeg vælger at få orden annulleret og får at vide, at pengene er retur i løbet af 1-3 bankdage.
5.7. Er træt af aldrig at kunne komme igennem og vælger at kontakte E-mærket
10.7. Skriver alligevel en mail til Tøjbamsen, som overraskende svarer dagen efter. Det var sket (endnu) en fejl.
12.7. Pengene er netop kommet retur. Sagen er nu endelig afsluttet efter 1 måned.

Hurtig levering og god service

Jeg bestilte nogle stofbleer i lilla, og bad om indpakning til en dreng; da varen skulle afsendes blev jeg ringet op, for at høre det var rigtigt; meget god service hvis man nu havde trykket på den forkerte vare eller indpakning var forkert.
Tilgengæld var min vare ikke på lager alligevel, og fik at vide at de havde nogle andre stofbleer i lilla, dette sagde jeg god for, da jeg modtog min pakke var der dog kun 2 stofbleer som var lilla'e resten var lyserøde, så det var lidt skod synes jeg; leveringen var tilgengæld i top.

Dårligste service nogensinde - eller svindel!!!

Jeg kunne skrive en laaaaang historie om et forløb, der nu har strukket sig over snart halvanden måned. Jeg er dog så usandsynlig træt af tøjbamsen.dk og deres ufattelige dårlige service, at jeg ikke engang gider at skrive hele det forløb, da det vil tage en evighed.
Jeg vil dog lige opsummere og advare andre, så de ikke kommer ud for det samme.
Vi bestilte en brio højstol, bøjle og pude. Det ankom, og de hævede pengene d. 29. maj.
Der var en dog produktionsfejl på stolen, hvilket jeg tog billeder af og ville sende pr mail for at aftale videre procedure.
Først ville den ikke sende mail til deres adr, men så havde jeg en tidligere mailkorrespondance, hvor jeg havde spurgt om nogle ting, som jeg så besvarede, og den gik igennem.
Jeg sendte også en privatbesked på facebook. Efter nogle dage havde de stadig ikke besvaret nogen af mine henvendelser, hvorfor min mand ringede til dem og lagde en besked om at blive kontaktet. Intet skete. Han ringede flere gange og fik til sidst fat i en dame, der venligt sagde, at hun ville sende en returlabel og en bekræftende mail.
Flere dage senere - ingen mail eller label.
Vi ringede igen og igen og igen.
Så skrev jeg på deres facebookside (ikke privat), og så reagerede de pludselig og ringede os op.
Så gik der flere dage og utallige opkald med, at de ville undersøge, om der var en stol i butikken og hvilken stand den var i osv. 3-4 gange lovede de at vende tilbage samme dag - men gjorde det ikke!
Til sidst sagde de, at de havde bestilt en ny stol, men der ville gå 14 dage. Som kompensation ville vi få bøjlen gratis.
En uge efter de 14 dage var gået, og vi stadig intet havde hørt og stadig ikke kunne komme i kontakt med dem, skrev jeg igen på facebook.
Nu er det 14 dage og utallige tlf. opkald siden, stolen skulle være kommet, og jeg skrev i går på deres facebookside, at vi ville have vores penge tilbage, og at vi vil gå til hhv. banken - for at få tilbageført vores penge - og til forbrugerklagenævnet, hvis vi ikke havde hørt fra dem inden 2 dage.
Min mand fik endelig fat i dem i dag (de returnerede vores opkald - HURRA!), og de lovede, at de ville returnere vores penge i løbet af ugen, samt at de ville sende en bekræftende mail.
Jeg har ikke modtaget nogen mail - og begynder at kontakte de forskellige instanser, hvis vi ikke har pengene fredag.
De har en "recommendations" funktions på deres facebookside, hvor jeg skrev om min utilfredshed - det har de slettet....
Og så blev det langt alligevel - trods udeladelse af mange detaljer.
Jeg er så harm over deres dårlige service - og mistænker dem for at bruge vores penge til at betale kreditorer eller andet med. Det lugter langt væk af enten svindel eller ufattelig inkompetence!!

Opfølgning: Tøjbamsen [Private data removed] har besvaret min anmeldelse med, at de ville tilbagebetale mine penge i dag og sende en bekræftende mail, når det var gjort.
Som forventet har jeg intet hørt!!
Vildt ærgerligt og frustrerende, at vi skal bruge så meget tid og energi på dette cirkus, som så kan fortsætte med hele klageforløbet...

Hej Dorte,

Tak for din anmeldelse og beklager meget det uheldige forløb. Vi kan desværre ikke få varen leveret til dig som aftalt.

Vi tilbagebetaler dig købesummen i dag og du får mailbesked når det er gjort.

Ikke godt!

Hvor er min ordre!Jeg har ingen vare fået! Hvorfor svare i ikke på de to telefonsvare beskeder jeg har indtalt?
Hermed er jeg ikke interesseret i at modtage jeres ordre. Jeg har ellers tidligere haft gode oplevelser med at handle hos jeg så jeg er rigtig skuffet! Stod og manglede de ting i skulle ha sendt, men endte med at handle det i ønskebørn i stedet.
/Gitte Marie Nørmark

Hej Gitte,

Tak for din anmeldelse.

Du har lavet bestillingen m. bankindbetaling, men vi har desværre ikke registreret betalingen på vores konto endnu og derfor er varerne ikke sendt afsted. Vi har også forsøgt at kontakte dig men uden held.

Vi kontakter dig i dag så vi sammen kan få det løst.

Tilfreds

God service og hurtig levering

God service ved reklamation

Varerne var som lovet! Dog var der en reklamation på noget elektronisk, jeg fik en super god og personlig betjening ved ombytning af den ene varer pga reklamation. Jeg havde bestilt to Cloud B bamse nat lamper. Den ene var i uorden. Jeg fik fredag hvor jeg modtog dem, besked om at tirsdag ville der ankomme en ny, samt retur seddel på den gamle. Og at barnet bare kan lege med den der ikke kan lyse indtil ombytning, så der ikke skulle være et meget skuffet barn. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert handle der igen!

Virkelig god service

Har sjældent fået så god og personlig betjening/service. Kommer helt sikkert igen!!

rrigtig god service

God service og fornuftig pris

Ikke på lager, selvom det var angivet

Tøjbamsen.dk skrev at brio sit stolen var på lager, da vi ønskede at afgive bestilling. Det var en stor grøn tydelig kasse der angav at det var en lagervare som vi kunne forvente at modtage i løbet af få dage. Vi bestiller torsdag og først om mandagen kommer der en mail om at varen ikke er lager og at den nok først er lager om 14 dage. Det er meget skuffende når éns barn er klar til højstol.

Hej Melena,

Tak for din anmeldelse.

Beklager at vi ved en fejl har varen stående som værende på lager uden den er det.

Vi håber trods alt at kunne hjælpe igen en anden gang.

Sløv betjening

1-2 leveringsdage lover de - dette blev til 7 for mit vedkommende. Jeg prøvede at ringe for at spørge til min ordre, men telefonen blev ikke taget. Jeg registrerede mig på hjemmesiden om, at jeg ville ringes op. Kort tid efter ringer en flabet medarbejder og fortæller, at de var forsinkede og ikke havde ekspederet mine varer, men at dette ville ske samme dag. Det skete så først dagen efter! De holder altså på ingen måde, hvad de lover - lidt ærgerligt, da jeg synes deres varer er fine.

Hej Heidi,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager naturligvis hvis du har måttet vente forholdsmæssigt længe på din bestilling....det er bestemt ikke gjort af nogen ond vilje herfra.

En stor beklagelse til dig.

Hilsen Jørn Sølvgren

varer mangler ingen information svarer ikke

Det kunne have været så godt men! Fik en ordrebekræftelse og Gls trackingnummer, detre nummer virkede ikke, så jeg forsøgte at komme i forbindelse med Tøjbamsen med 2 mails og per telefon over flere dage, på tredie dag fik jeg endelig kontakt telefonisk, man lover mig at undersøge Gls tracking nummeret og kontakte mig hurtigst muligt, dagen efter for jeg en pakke. Men det er kun dele af ordrern der leveres, på følgeseddelen er der med håndskrift skrevet eftersendes ud for en varelinje. Endnu en gang har jeg skrevet mails for at høre hvor den manglende vare er, men har efter flere dage ikke fået svar, det har heller ikke været muligt at komme igennem telefonisk. Jeg afgav ordren den 18./6 og det fulde ordrebeløb blev trukket allerede dagen efter, i dag den 2/7. 2013 mangler jeg stadig varer for kr. 189.-- og en fornuftig forklaring.
Jeg kan derfor kun sige at jeg ikke vil anbefale at handle på nettet med Tøjbamsen.

Hej Jan,

Tak for din anmeldelse og beklager at vi har måttet eftersende en vare til dig.

Kan se i vores system at den er afsendt til dig.

uproffesionel virksomhed

På Tøjbamsens hjemmeside oplyses der, at varen bliver leveret indenfor 1-2 hverdage, dette var medvirkende til at jeg valgte at bestille mine varer hos tøjbamsen.
Da jeg efter 4 arbejdsdage ikke havde modtaget beskræftigelse på afsendelse, og derfor kom i tidspres, forsøgte jeg at komme i kontakt med foretningen, både per mail og telefon, men forgæves.
Herefter så jeg mig nødsaget til at skrive en email og annullere ordren.
TO minutter efter bliver jeg ringet op af en venlig pige, der havde set min mail og som kan oplyse mig om at varen er udsolgt!
jeg er meget glad for at blive ringet op, men synes det er til grin at jeg ringer forgæves 100 gange, spredt over flere gange og først da jeg vil annullerer min ordre, får jeg en reaktion.
Jeg vil anbefale tøjbamsen at få styr på deres lagebeholdning, så de ikke behøver at skuffe deres kunder med deres mangelfulde kundeservice!

Kriktisk dårlig service

Puslebord fra Brio

Kan ikke passe at i kan have en online side, der siger i har det på lagret når man ringer 5dage senere og for at vide at den er udsolgt og man er nr 10 i køen for at få en men man kan få den om 14dage altså midt i sommerferien. ikke alle der er hjemme der, og afhenter man ikke pakken inden 14dage sendes den retur.

Så få opdateret jeres hjemmeside så når en varer løber tør på lagret, så få den fjernet på jeres hjemmeside.

I kan også ringe til folk når i opdagere at i har solgt mere end jeres lager har, kan ikke passe man selv skal ringe og forhøre sig hvorfor man ikke har fået sin bestilling.
Lisbeth found this review useful

Hej Jonas,

Tak for din anmeldelse.

Det er naturligvis beklageligt at vi ikke har kunnet levere den bestilte vare og det undskylder vi meget overfor dig og at vi har været svære at træffe.

Super!

Hurtig og præcis levering.

Super hurtig levering

Altid lave priser og super hurtig levering

Første gang jeg har handlet hos Tøjbamsen men det bliver ikke sidste gang. Kan varmt anbefales. Super hurtig betjening, men ikke mindst kvalitet af købte produkter helt i top.

Tøjbamsen.dk Details

TøjBamsen.dk sælger babyudstyr i kendte gode mærker til fornuftigepriser. Vi tilbyder vores kunder landsdækkende prisgaranti på hele sortimentet. TøjBamsen.dk dk er danske familieejet og uafhængig virksomhed. Vi tilstræber altid, at yde vores kunder den bedst mulige service og vejledning uanset købets størrelse. Velkommen hos TøjBamsen.dk

Visit Tojbamsen

Write to: info@tojbamsen.dk