Tojbamsen reviews

Tojbamsen reviews

7.4

Total super mega god service.

Jeg bestilte lige over middag og pakken kom allerede dagen efter.
Og så nåede de endda at ringe mig op for lige at tjekke om farvevalget var korrekt.
Der handler jeg helt sikkert igen. :-)

Har altid været yderst tilfreds med de handler jeg har foretaget mig hos dem. og det er en del efterhånden.

Som sagt, har altid fået god service og tingene er altid i orden. Intet at sætte en finger på herfra

Manglede varer

Jeg modtag mine varer hurtigst efter bestillingen. Men der manglede en af mine bestilte varer - den var ifølge følgesedlen udsolgt. Meget kedeligt at man ikke bliver gjort opmærksom på dette allerede ved bestilling/efterfølgende på mail, så man har mulighed for at vælge om man så vil modtage resten af ens bestilling. Jeg valgte netop tøjbamsen grundet de havde den pågældende varer, som jeg så aldrig fik!

Hej Linda,

Tak for din anmeldelse og beklager at vi har haft en vare udsolgt....dette burde du have været informeret om (også selv om vi skriver i vores handelsbetingelser at restordre slettes fra bestillingen).

Hilsen Jørn Sølvgren

Får ikke den varer du har betalt for eller erblevet lovet

En ting er når den bestilte varer er I restordre eller udebliver. TøjBamsen tilbød hereafter en erstatningsvarer som efter deres mundtlige beskrivelse samt oplysninger på deres hjemmside skulle have været af en bedre kvalitet.
Når jeg så modtager varen er det noget billigt skrald, og hverken kvalitet, materialer eller vægt med med mere stemmer overens med det som jeg blev oplyst om over telefon og på deres hjemmeside.

Derfor vil jeg advare andre om at stole på de produktoplysninger som bliver præsenteret på Tøjbamsen's hjemmeside eller det deres sælger lover over telefonen.

Hej Kasper,

Tak for din anmeldelse.

Det beklager vi naturligvis at høre. Vi tager produktet retur og tilbagebetaler dig købesummen for det produkt som ikke leverer op til dine forvetninger.

Hilsen Jørn Sølvgren

God service og hurtig levering

Jeg bestilte mine varer mandag kl. 12 og havde dem onsdag morgen. Imponeret over så hurtigt tingene blev pakket og leveret.
Desuden var det myggenet jeg havde bestilt ikke længere på lager, så blev ringet op 10 min efter jeg havde afgivet min ordre, og blev spurgt om hvilket myggenet jeg ønskede i stedet - uden ekstra betaling.
Jeg er en meget tilfreds kunde og vil bestemt vende tilbage næste gang jeg står og mangler noget til lille bassen!!

Hurtig levering, men langsom derefter

Jeg bestilte en ringslynge ved tojbamsen.dk søndag, som kom i løbet af en dag - toppoint herfra! Men desværre i den forkerte størrelse, så jeg forsøgte at få fat i dem, hvilket først lod sig gøre torsdag (til deres forsvar var onsdag halv helligdag). Trods den sene tilbagemelding var de rigtig flinke og ville selvfølgelig sørge for, at jeg fik en tilsendt i den rigtige størrelse samt returblanket til den anden, så jeg kunne levere omkostningsfrit tilbage (intet problem der:) ). Onsdag ugen efter var der stadig ikke sket noget, så jeg forsøgte at ringe igen og kom igennem om torsdagen. Det viste sig at størrelsen var udsolgt, men de ville give mig en anden farve til samme pris.
Så alt i alt en behandling og førstelevering til 5 stjerner, men det lange forløb og manglende information herom gør, at de kun kan få tre stjerner herfra - alligevel kunne jeg sagtens finde på at handle der igen.

Nemt og hurtigt

Jeg har brugt hjemmesiden før. Det er forholdsvis billigt og meget nemt. Farverne på billedet var dog ikke som forventet. Bestilte lime farvet stofbleer. De så anderledes ud end forventet, da jeg modtog dem. Det var også svært at vælge farve på pippi hagesmække, da de ikke var vist i alle farverne. Måtte bare gætte mig frem.

Der var sat pippi klistermærke på alle stofbleerne. De var ikke lige til at få af, og nogle af stofbleerne gik lidt i stykker.

Service i særklasse

Jeg skulle bruge en yepp cykelstol til en 1 års fødselsdag og var desværre kun ude dagen før den skulle bruges.
Jeg ringede kl kvart i 4 for at høre om den var på lager. Det var den og jeg fik afvinde de ville holde posten tilbage så han kunne få min pakke med, da han var efter pakkerne på det tidspunkt.
Jeg lagde min ordre ind med det samme og dagen efter kl 8 havde jeg min cykelstol..
SÅ GOD SERVICE:D

Rigtig dårlig service.

jeg har ikke fået mine varer, jeg prøver at ringe til butikken men man kan aldrig komme igennem, jeg har booket en opringning hurtigst muligt men der er intet kommet. Jeg har holdt mig hjemme de sidste mange dage fordi jeg forventer en pakke fra jer men i har hverken svaret tilbage på den besked jeg sendte da jeg bestilte ordren, har ikke kunne komme igennem på jeres tlf og er ikke blevet ringet op. dårlig oplevelse. Håber dog jeg snart kommer i kontakt med jer og at jeg snart får mine varer. Ærgerligt at jeg ikke kan give flere stjerner.

Ekstrem god og professionel service!

Vi har haft en rigtig god oplevelse ved at handle hos togbamsen.dk. Serviceniveauet er meget højt og professionelt, det er ikke sidste gang vi har handlet der!

Helt klart 5 stjerne for en god oplevelse og handel

Skulle bestille en Sansegynge og bestilte en flot en men var lidt i tvivl om jeg kunne nå at få den for den skulle bruges om tre dage til en barnedåb. Jeg blev ringet op og den Sansegynge jeg havde bestilt var blevet pillet ud af lageret pga. medierne havde fundet ud af nogle skadelige metaller i gyngen. De havde fået en Dansk designet gynge i stedet for som var lidt dyrre men godkendt i Danmark og så fik jeg den oven i købet til den andens pris..... Hva' siger i så..... Det er da 5 stjerner værd.
Nu skal jeg selv snart være mormor for første gang og det er helt klart her jeg vil handle igen.. Tak!

Bestilte Brio puslebord, plus nogle andre små ting, og havde det tre dage efter. Så kun +++'er herfra!

rekord-levering

Jeg synes det hel bestemt det var en god oplevelse.Stort udvalg og varen kom førend jeg havde lukket PC, og tilmed pakket flot ind. Så det kan jeg kun anbefale.

Mange sommerhilsner Lise Nielsen

Nemt og hurtigt

Bestiller min varer søndag aften og tirsdag morgen blev pakken leveret på mit arbejde, hurtigt og nemt.

Intet svar..

Har for snart to måneder siden bestilt en barnevogn, og har forgæves prøvet at få fat jer, da jeg gerne ville vide hvornår man kunne forvente at få den leveret. Stadig intet svar! Det er meget stressende at vente så længe uden at vide noget, så tvivler på jeg vil bruge hjemmesiden igen, før jeg har fået en god forklaring.

Hej Michala,

Tak for din anmeldelse.

Vi har for længe siden mailet til dig da vi desværre ikke kan levere vognen til dig hvilket vi naturligvis er meget kede af.

Din bestilling er annulleret i vores system.

Hilsen Jørn Sølvgren

Super god forretning og priser

Intet galt med tøjbamsen men deres forsendelse igennem gls er under al kritik, rigtig dårlig service fra gls.
Men som sagt rigtig fin betjening fra tøjbamsen

Var ikke klar over der var så langt til Århus

Internet oplevelse OK,
Telefon opkald, kræver tålmodighed ud over det normale,
men søde og behagelige telefonsamtaler, når man først er kommer igennem,
Transporttiden, fra jeg fik en mail fra Tøjbamse, til jeg fik varen,
er dog det værste vi har oplevet,
tiden første gang 10 dage, anden gang 4 dage,
og glem alt om at kunne følge med på nettet, virker ikke.

Håber det virker bedre næste gang vi handler

Søde at snakke med, men ingen vare.

De sendte forkert vare, men var så søde i telefonen, og ny vare og returseddel ville blive sendt med det samme. Efter snart 3 uger og et par opkald har jeg hverken modtaget, den rigtige vare eller returseddel. Så står stadig med et forkert regnslag og en utrolig våd klapvogn. Men de er stadig søde i telefonen hver gang.

Hurtigt, nemt, gode tilbud

Tit gode tilbud, hurtig levering og nem hjemmeside at finde ud af.

Sidste gang jeg handler i den butik.

Jeg bestilte en sansegynge, samt et bord til en Tripp Trapp stol på hjemmesiden.
Efter ca 2 uger dukker der så 2 gynger op, og intet spor af bordet.
På hjemmesiden er sansegyngen beskrevet som: Kraftigt design, og kraftig udførelse.
De 2 gynger jeg har fået leveret er af den ringeste kvalitet, i den dårligste udførelse, og jeg ville ikke turde lægge mit barn i den.
Jeg henvender mig pr mail til firmaet, og får efter en uge besked på at de vil se på sagen, og vende tilbage samme dag, men intet sker.
Jeg er efterhånden godt og grundigt træt af at vente på svar, og kan ikke anbefale at man handler her.
30.6.2013:
Lige en opdatering.
Jeg modtog den 18-6 en retur-seddel til de 2 gynger, og de blev sendt dagen efter.
Jeg har endnu ikke modtaget mine penge som jeg har betalt for gyngen.
Henvendelser pr. mail besvares som sædvanlig ikke i denne dybt useriøse butik
Jeg vil gerne advare ALLE mod at handle her, da det tilsyneladende kun går ud på at tage røven på kunderne.
Jeg overdrager nu sagen til NETS, så de kan tilbageføre mine penge.
Jeg kan kun håbe at der snart bliver lukket for firmaets muligheder for at drive nethandel.

Hej Dan,

Tak for din anmeldelse.

Vi har nu modtaget den forkerte vare retur og er krediteret tilbage til det kort som er anvendt ved købet. Vi beklager naturligvis forløbet overfor dig.

Jørn Sølvgren

Tøjbamsen.dk Details

TøjBamsen.dk sælger babyudstyr i kendte gode mærker til fornuftigepriser. Vi tilbyder vores kunder landsdækkende prisgaranti på hele sortimentet. TøjBamsen.dk dk er danske familieejet og uafhængig virksomhed. Vi tilstræber altid, at yde vores kunder den bedst mulige service og vejledning uanset købets størrelse. Velkommen hos TøjBamsen.dk

Visit Tojbamsen

Write to: info@tojbamsen.dk