Toluna reviews

Toluna reviews

3.0

Fungere og troværdig.

Jeg har siden december været medlem og har ikke haft nogle problemer. Der gives gode point for spøgeundersøgelser, som kan overføres til PayPal. 😊Tit sad man og spillede på sin smartphone, får at slå tiden ihjel -hvorfor så ikke tjene penge istedet for ved Tuluna😃 Har indtil nu fået 150 kr udbetalt. Kan varmt anbefales. 👍

Der må gøres noget for at stoppe denne virksomhed.

Toluna er noget af det mest useriøse og krænkende jeg har mødt.

Spamfirma

Toluna er kort og godt et spam og svindelfirma.
Jeg har aldrig tilmeldt mig noget, men det skal da ikke forhindre dem i at spamme mig flere gange ugentligt.

Er du lidt teknisk anlagt så opret en konto på spamcop.net og begyndt at indrapporter spam fra toluna

Spam!! Ganske enkelt kun ude på at genere dig!

Jeg havde aldrig hørt om Toluna. før jeg en dag, du af det blå. fik 5-6 mails om dagen fra dem. I disse mails beder dig mig aktivere den konto som jeg angiveligt har oprettet, på trods af at jeg aldrig har hørt om deres side, og heller ikke ellers deltager i web undersøgelser, eller andre for den sags skyld. Jeg har forsøgt at afmelde mails, deaktivere "min konto" alt sammen uden de store resultater, 2-3 dage senere begynder mails fra Toluna igen at tikke ind. Jeg kan ikke andet end tænke at enten er "firmaet" her sat i verden udelukkende for at genere folk, eller også er det sat i verden for at lokke personlig oplysning ud af uskyldige. Jeg tror mest på den sidste, og vil opfordre alle som støder på Toluna at holde sig langt væk!

3 x A = afskyelig + agressiv + absurd

Vi er overfaldet af deres såkaldte invitationer til at deltage i et eller andet flere gange om dagen. Et simpelt NEJ er ikke respekteret overhoved. Spam sendes igen og igen til adressen. Vi anmelder dem til Forbrugerombudsmanden.

Det fungerer altså...

Jeg er meget overrasket over alle de dårlige anmeldelser Toluna får her på Trustpilot. Jeg har været medlem i et halvt års tid og har modtaget gavekort... præcis som det er lovet. Undersøgelserne fungerer fint og de point man optjener bliver tilskrevet kontoen. Det er simpelthen noget vrøvl når folk skriver at det er fup - jeg kan i hvert fald IKKE genkende det. Jeg tøver ikke med at anbefale Toluna til alle jer derude :o)

Tilføjet d. 5/2-2014:
Hej Joakim Garde (som spørger hvorfor jeg er anonym)
Jeg anmelder bare et site som jeg er bruger af. Jeg gider ærlig talt ikke at engagere mig i nogen debat om Toluna og jeg gider ikke have mails om det!. Jeg udfylder deres spørgeskemaer, når jeg har tid i toget på vej til arbejde - thats it!. De ting, jeg tilfældigt har set om Toluna her på trustpilot, kan jeg ikke genkende. Jeg har lige bestilt mit 2. gavekort på 200,-. Det tager 1½ måned før det kommer (jeg fatter ikke hvorfor det skal tage så lang tid, men det kommer - og det svarer til hvad de skriver på deres hjemmeside).
Jeg ville gerne have besvaret din kommentar direkte, men så skal jeg logge ind på facebook... nixen, no fuc.... way - så hellere være anonym. Jeg har skrevet ærligt hvad jeg mener. Til dig, der ikke stoler på det... brug din energi andetsteds :o)
God dag derude.
Star Trek forever :o)

svindel og humbuk

Hvis man ser bort fra den evige spam, er der stadigvæk problemer.
Bl.a. fik jeg tjent nok point til et gave kort, sagt jeg gerne ville have det, nu er det 3 mdr. siden mindst, og der står stadigvæk bare underbehandling >:(

Smart koncept for Toluna

Man kan få omkring 1000 point for en undersøgelse.
Et gavekort kræver 20000 point
Tit for man at hvide at man ikke passer til profilen, og får så ingen point.
Hvis man ikke har indløst poingene inden for en hvis tid sletter de poingene
Så det tager meget lang tid før man når de 20000 point
Så alt i alt er det rigtig smart for DEM ikke dig.

pas på dine point forsvinder let

jeg har været medlem af forbrugerpanelet i flere år, når jeg har været inde på min side, for at se hvornår der er point nok til at indløse et gavekort, har der desværre ikke været nok point, for nylig har jeg set oversigten over mine undersøgelser og blevet opmærksom på, at der jævnligt er blevet afskrevet point, jeg var så inde og læse på deres vilkår, og der står så desværre, at de har ret til at fjerne point , hvis man ikke
bruger dem. d.v.s. at man kun kan nå at bruge point til velgørenhed eller konkurrencer
der når aldrig at være nok til et gavekort, som jeg foretrækker nu er jeg nået den alder, at der er mange undersøgelser, som jeg ikke kan gennemføre, da jeg ikke er på arbejdsmarkedet længere.

super

de er super gode og undersøgelserne er også gode og man får nye venner og man kan alt muligt prøv det

jeg kan ikke forstå at mange giver 1 stjerne og siger at det ikke er til at melde ud af du går in under konto og så står der afmeling instilinger ned i bunden

lortefirma!

Hvis man elsker at blive spammet med lortemails konstant og hele tiden, skal man bare oprette en bruger hos dem. Skodfuskerfirma! Slet mig fra jeres uduelige lortesystem!

Meld mig ud!

Man får ikke noget ud af det, udover at man ikke kan melde sig ud igen. Så jeg takker blot for en omgang lort i min mailboks' spamfilter.

glem det

husk hvis du vil prøve det at læse deres bruger betingelser meger grundigt. du giver dem lov til at misbruge alle dine oplysninger på tidubestemt.
kan se nogen her har haft glæde af deres misbrug med videregivelse af oplysninger

Usandsynlig ringe

Forstår ikke helt, hvad det er de vil. Måske får de betaling fra firmaer og fra det offentlige for at lave brugerundersøgelser - men det er svindel det hele.

Hvis I ikke kan lade være med at prøve, så brug en engangsmail, altså en I kun bruger til sådan noget bavl

Tokens!!!!????????????

Du skal aldrig blive medlem af Toluna bliver lovet noget men der sker ikke noget så prøver man med en anden email og der sker stadig ikke noget!

Husk og del det med jeres venner.

Ikke godt

Jeg har været medlem af Toluna i laaaang tid, men er aldrig nogensinde blevet tilbudt eller fået lov til at bedømme noget som helst. Jeg har to gange bestilt gavekort for mine point og det tager en evighed inden man får dem. Det sidste har jeg bestilt den 19-12 2012, og har nu lidt over en måned efter endnu intet modtaget. Andre steder tager det højst et par dage, det er sgu for dårligt.

Hold jer langt væk

Efter jeg blev tilmeldt Toluna bliver jeg ringet op af irriterende telefon sælgere og forbandede Gallup. Jeg bliver ringet op mindst en gang hver dag og det har stået på en hel måned.

Jeg er rasende over det. Jeg smækker røret på eller sviner dem til der ringer til mig. De kan for helvede vel få sig et rigtigt arbejde i stedet for at genere folk så groft. Men de bliver bare ved med at ringe

Og jeg modtager også spammails fra dem hver dag, men jeg har da heldigvis sat dem i spam filteret. Og jeg har heller ikke fået hverken point eller penge for de spørgeskemaer jeg har besvaret.

AAARRRGGGHHHH SÅ FAT DET DOG!!!!!!

Nu har jeg mindst 10 (TI!) gange afmeldt min mail-adresse til toluna, fordi jeg fandt ud af, at det er det rene snot - MEN DE FATTER HAT! SÅ SLET MIG DOG. SLET MIG SLET MIG SLET MIG SLET MIG SLET MIG SLET MIG SLET MIG SLET MIG

Is Toluna your company?

Toluna Details

Produkt prøve(r), produkt testning, betalte markedsanalyser, markedsanalyser med gevinster, hurtig afstemning, hurtige afstemninger, mening, undersøgelse

Visit Toluna