Tonerland reviews

Tonerland reviews

8.5

Det virker bare !

Ingen problemer, ingen dikkedare.... Nemt og bekvemt. Sådan !

Fantastisk service

For ca. ½ år siden skiftede jeg toner-leverandør til TONERLAND. Det var et valg jeg aldrig vil fortryde. TONERLANDS service er fantastisk både med hensyn til udvalg, samt hurtig forsendelse. Hvis du mangler blækpatroner og kontakter TONERLAND, har du næste dag dine blækpatroner i din postkasse. Bare FANTASTISK.
Du kan altid handle med TONERLAND!

Kvalitet og service i top - pris i bund..

Det er en fornøjelse at handle med Tonerland. Ordren ekspederes straks - og jeg er ikke stødt på billigere priser - så jeg anbefaler Tonerland til mine venner.

Kanon flot service hos Tonerland.

Jeg bestilte en printerpatron hos Tonerland, Modtog den med posten allerede dagen efter. Min Hp printer ville dog ikke acepterer den. Kontaktede derefter Tonerland, Ingen problem sagde de. Du får en ny med posten i morgen, uden omkostning for dig.Den kom dagen efter som lovet. I kom den og min printer kører nu igen på livet løs. Kan kun rose Tonerland for den måde de hånterede sagen og kan klart anbefale andre at handle hos dem.
Ivan Mosholm Nielsen

Billige priser, service og ikke mindst støtte til foreninger

Har handlet flere gange hos Tonerland og har på intet tidspunkt haft nogen form for problemer med mine indkøb, tværtimod har det kørt lynhurtigt fra bestilling til jeg modtager min pakke!

Dertil støtter de aktivt danske foreninger via klubbonus, noget som mange andre shops burde tag ved lære af.!

Velnok Danmarks BEDSTE webshop

Jeg kan helt uden tvivl anbefale Tonerland.dk, især med deres online kundeservice, jeg havde en gang spørgsmål til et produkt, fik svar på det samme, siden er nem og overskuelig. Leveringstiden er yderst hurtig, fra dag til dag. Samtidig vil jeg oplyse jeg en enkelt gang fik en forkert toner, hvor fejlen var min egen, de sendte en ny UDEN at jeg skulle sende noget retur... DET ER DA KUNDESERVICE.....

Hurtig levering, god service, billig pris

Jeg ringede til Tonerland, da jeg havde spørgsmål vedr. min printer. Du hjalp mig hurtig, og vejledte mig i hvordan jeg skulle bestille min toner. Jeg har nu allerede idag modtaget min toner med posten til en lavere pris end hvad jeg normalt giver.

Is Tonerland your company?

Visit Tonerland