Toolstation reviews

Toolstation reviews

8.1

Klasse!

Had twee maanden geleden een bovenfrees gekocht en deze begaf het (waarschijnlijk los contact binnenin).
Ik kon deze gewoon omruilen geen probleem :-)

Klasse shop

Toolstation heeft altijd wel goede aanbiedingen van schroeven tot zaagmachine en plakband

Heel snel en goedkoop

verzendkosten boven een tientje gratis, petje af
goed en ruim assortiment
heel snel bezorgd

Snelle service, zeer goede klantenservice

Snelle levering zoals beloofd. Nette scherpe prijzen en een breed assortiment.
Klantvriendelijk Klantenservice

Beschadigde goederen geleverd via toolstation

Ik bestelde een keukenboiler bij Toolstation. Deze werd heel snel geleverd maar bleek beschadigd. Niet te wijten aan transport, want verpakking was niet beschadigd.

Na contact met Toolstation leveren ze ander toestel. Ik mag er opnieuw voor zorgen dat ik thuis ben voor de levering alsook voor de ophaling van de eerste.

Tweede toestel is opnieuw beschadigd, niks aan verpakking. Opnieuw wordt voorgesteld een ander toestel op te sturen.

Ondertussen is een derde boiler geleverd, extra verpakt, maar.... Opnieuw met een beschadiging. Het is echter (slechts?) een barst in het omhulsel en geen breuk, dus ik zal hem deze keer toch maar houden.

Ik voel me nu alsof ik bij de aanschaf van een nieuwe wagen al tevreden ben dat er enkel krassen in het koetswerk zijn ipv blutsen.

Zoals van in het begin gezegd heeft dit niks te maken met beschadiging door transport, maar zijn dit tweede keus of licht beschadigde toestellen die door de leverancier via Toolstation geleverd worden.

Toolstation blijft beweren dat ze enkel nieuwe toestellen leveren, wat ik kan geloven, maar dan is er een probleem met de leverancier. Ik heb Toolstation dan ook aangeraden dit eens bij hen aan te kaarten.

Reply from Toolstation

De stelling van de heer Dhondt is niet juist. In zijn geval is helaas 2 keer een nieuw opgestuurde boiler beschadigd aangekomen.
Wij sturen nu voor de 3de keer een nieuwe boiler op.
Toolstation levert alleen maar nieuwe spullen. Helaas ontstaat er soms tijdens transport wel eens schade. Dat wordt altijd netjes en zo snel mogelijk opgelost

Voor me Toolstation.nl

Hallo!
Heb hier nu al voor de 5 of 6 keer iets bestelt,iedere keer zijn de spullen de volgende dag in huis.
De kwaliteit en de prijzen zijn prima,en echte aanrader die winkel.
Udo.

Snelle levering, scherpe prijzen

Ik heb hier een hele partij schuurbanden besteld voor mijn bandschuurmachine. De prijs was erg scherp, en had het de volgende dag in huis. Ook top dat er geen verzendkosten zijn vanaf een bestelling van €10.

Ik heb verder geen ervaring met de klantenservice.

Volgende keer even verder kijken (?).

Twee tal items besteld met het uitdrukkelijk verzoek om deze dezelfde week nog aan te leveren. Gezien de UPS aanlevering zou dat geen probleem mogen zijn. Echter in de week erop kwam het bericht dat het afgestuurd werd.

Oftewel:
Communicatie: 1 ster
Levering: 1 ster
Producten: 5 sterren (maar het was ook gewoon merk, dus daar kan niet veel mis mee zijn).

Aangezien 1 ster op trustpilot omschreven wordt als:
Zeer slecht - onaanvaardbare ervaring, onredelijk en onbeschoft gedrag.
Voor het gemiddelde 2 sterren.

Reply from Toolstation

Geachte heer / mevrouw,

Wij willen graag uw ervaring onderzoeken.
Wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Robert Hendriksen
Toolstation

snelle levering met een leuke site

meerdere malen besteld en altijd een snelle levering.
Wanneer producten verkeer geleverd worden gewoon even bellen en het wordt opgelost.

Snel en makkelijk, goede site maar niet altijd de best Prijs/Kwaliteit

Snel en makkelijk, goede site maar niet altijd de best Prijs/Kwaliteit

scherpe prijzen

snelle en zeer goede service
nette scherpe prijzen en een leuk breed assortiment

Super leuke webwinkel.

Super leuke webwinkel. Op Toolstation.nl kan je alles erg makkelijk vinden. Site is erg goed ingedeeld. Hier kan je veel spullen vinden die bouwmarkten niet verkopen. Ook de snelle levertijd is erg handig. Ik ben erg blij met deze webschop.

Great fast service and the best prices.

I've used Toolstation a few times now because each time they've had the lowest prices for what I've been after. The cheap prices do not mean corners cut on service. Two of the orders I placed with them were placed after 4pm yet they still got them to me the very next day. My only reservation is that the site is not that easy to navigate and search doesn't always bring up all they have.

If you want tools or hardware forget B&Q, Toolstation is the place to go.

Goed en Snel

Tot nu toe twee of drie maal besteld. Producten zijn van een goede kwaliteit en niet duur. E.e.a. wordt snel geleverd.

Toolstation Details

Toolstation. Professioneel gereedschap voor de laagste prijs!

Visit Toolstation