Toolworld.dk reviewed by

Dårlig information med fragtprisen

Købte et træborsæt, udover et højt expeditions gebyr, så står der klart og tydeligt "Total pris xxx.xx kr."

Total prisen er bare ikke totalprisen, der kommer sørme lige fragt oveni!
Man tror så fejlagtigt at det kommer så nok på de næste sider, men ak nej - INTET!

Så på den måde blivet et køb til ca. 95 kr til 231 kr.

Så man skal åbenbart selv sidde med en lommeregner og lægge sin TOTALPRIS SAMMEN!!!

Havde set at fragten var nævnt længere ned, men kunne ikke se hvor den var lagt til, så jeg tog total prisen for det den er!
"TOTAL PRISEN"

Man skal kunne stole på det man ser. Den rigtige TOTALPRIS til sidst som man kan stole på og så derefter kan man så beslutte sig om man vil gå videre til betaling. - SÅDAN.

Det er griseri og en rodet affære og bør rettes straks, det minder jo lidt om flyselskabernes priser, man kender ikke rigtig prisen før man er helt fremme.

Tror ikke jeg handler der igen
Slapt!
    Toolworld.dk
    TrustScore 9.2 / 10
    4,045 Reviews

Reply from Toolworld.dk

Hej Henrik,

Tidligere har vores kunder haft mulighed for at købe vha. efterkrav, og senere i betalingsforløbet vælge imellem to forskellige typer fragt. I ændringen af systemet er der desværre også blevet ændret i teksten. Det får vi selvfølgelig rettet med det samme.

Vi beklager selvfølgelig meget. Det har absolut ikke været vores intention at skulle sammenlignes med flyselskaber og deres prisvisning.

Simon Pedersen