Topdanmark reviews

Topdanmark reviews

8.8

Hurtig service og behagelige mennesker at tale med!

God og fin behandling vi er tilfredse

Det er gået hurtigt og vi har ikke noget at klare over,vi føler os godt behandlet.

Arrogance skal man ikke lede længe efter ved Top Danmark

Jeg ringer ind for at ville ændre min heltidsforsikring da jeg er gået fra studerende til arbejder. Da jeg ringer derind, for jeg så den mest ubehøvlet medarbejder i telefon. Jeg kommer til at sige fritidsulykke istedet for heltidsullykke. Så begynder han at blive ubehagelig og snerre efter mig. Da jeg skal fortælle ham at jeg er blevet jern sliber på et støberi, bliver han stadig ved med at snerre og spørge: "hvad kalder man så det?". I burde skamme jer! Det er første og sidste gang jeg vil have noget som helst at gøre med Top Danmark.

Reply from Topdanmark Forsikring A/S

Kære Jacob. Det lader bestemt ikke til, at du har fået den behandling og service, som vi ønsker at give. Det beklager og undskylder vi. Din oplevelse er bragt videre til Kundeservice og Kompetencecenter. Her på Trustpilot kan vi ikke se kundenumre eller telefonnumre, men ønsker du at blive kontaktet, så vi kan tilpasse din ulykkesforsikring til dine nye behov, er du meget velkommen til at sende mig en mail på mih@topdanmark.dk. Med ønsket om en God Påske. Venlig hilsen Michael Hansen, afdelingschef i Kompetencecenter.

Top arrogance og svindel på lovpligtig ansvarsforsikring

Aug 2013 styrtede jeg på en cykelsti, fordi to løbere -der løb i den forkerte side - sprang ind i mig. Efter at have afvist min sag, med begrundelsen at det var min egen skyld (!) fik jeg via en advokat i Dansk Cyklistforbund medhold i, at modparten havde 100% ansvar, og at deres ansvarsforsikring skulle dække mine omkostninger til en smadret cykel.
Så kom vurderingsmanden på besøg, tog min cykel, og vurderede den til langt under den reelle værdi, og langt under den omkostning jeg har haft til at udskifte dele på den. Nu kører sagen videre, og som tingene er lige nu konstaterer jeg, at Topdanmark er et selskab uden moral og etik, på grænsen til simple svindlere. De kan i dette tilfælde udnytte et hul i loven, nemlig at sager under ansvarsforsikring ikke kan ankes (fordi det ikke er min men modparts forsikring).

MC forsikring

Har brugt Topdanmark i en årrække og altid været godt tilfreds. Desværre er de blevet for dyre på både min bil og MC og jeg har skiftet mine forsikringer til ALKA. (kunne spare 6.000 kr. sammenlagt). RInger så alligevel i dag til Topdanmark for at få et tilbud på en ny MC forsikring, men med det svar at jeg ikke kan dele min anciennitet mellem 2 selskaber, Hvad er det for noget vrøvl. Har en MC mere som står i et andet selskab som elite, der er da ingen problemer. Imidlertidig har jeg alle mine forsikringer i mit firma hos Topdanmark, så dem overvejer jeg kraftigt at opsige efter sådan en snobbet og "kort for hovedet" kundebetjening. Det kunne jo være at jeg ville vende tilbage en dag som helkunde, hvis man var blevet rådgivet samt fået en mere venlig kundebetjening.

Reply from Topdanmark Forsikring A/S

Hej Peter,
Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse. Jeg vil gerne undersøge sagen nærmere og har i den sammenhæng brug for dit kundenummer. Har du mulighed for at sende det til mig på pcd@topdanmark.dk?
Ønsker dig en god påske.
Mange hilsner
Pernille

positiv oplevelse.

Havde besøg Topdanmarkfyren (Peter) Som var i stand til at forklare tingende så selv jeg forstod det (tror jeg nok) Peter var på intet tidspunkt nedladende og ingen hævede øjenbryn, når jeg ikke fattede hvad det betød.
Har i skrivende stund aftalt med Peter at han kommer efter Underskriften.
(og nej Peter er ikke ham fra fjernssynsreklamen)

Otto
8960.

snakker en masse unden at høre efter alt man siger

jeg syntes at han snakker en masse og blander tingene sammen i de forskellige
forsikringer ,i stedet for at tage en af gangen og så har han mere travlt med at det
skal være billig og så opdager man først at han har skrevet noget forkert efter han er gået.

En rigtig god sagsbehandling

Vil anbefale forsikring til andre

Flot behandling :-)

Jeg har fået en fin og rigtig god behandling.

Venlig og hurtig service

Jeg vidste ikke om min forsikring overhovedet dækkede elektronik, så ringede op til Topdanmark meget uvidende. Inden for 10 minutter, var min søns iPhone 4S, opgjort, selvrisikoen fratrukket og 2500,00 på vej til mig. Uden den mindste tvivl på hvad jeg fortalte.

Enestående!

Fantastisk hurtig håndtering. Personlig kontakt. Relevante spørgsmål og kommentarer!

super god oplevelse!!

Efter et tyveri af en taske, anmeldte vi det til top- danmark. Blev ringet op af en meget behagelig mand, fik beskrevet hvad der var i tasken og 3 dage efter gik der penge ind på kontoen så vi hurtigt kunne få købt nye ting. Meget god behandlig.

Ringe hjemmesidefunktion, men god telefonservice

Vi har haft kontakt med Topdanmark et par gange i forbindelse med skader og tyveri.
Slutresultatet er altid endt tilfredsstillende, men som andre forsikringsselskaber kræver det tålmodighed at ringe, skrive eller i det hele taget at komme igennem. Hjemmesidemails forblev ubesvarede, og der var detaljer, vi selv måtte undersøge.
Det er generelt klodset at navigere på Topdanmarks hjemmeside, og mange funktioner er "blinde", svære at gennemskue eller uvirksomme. Det er blevet normal standard for mange større virksomheder, der tror, at nettet klarer alt.

Til gengæld er den personlige service god, når vi først kommer igennem.

Den bedste forsikring jeg har haft

De er rimelig hurtige til at tage telefonen og er meget gode til at få belyst problemet

Supergod behandling

Pas På - der er en tyv løs!

Venlighed, hjælpsomhed og hurtighed er nøgleordene

Hvis du vil ha' et godt og sikkert forsikringsselskab, så må det være Topdanmark.
Flere har prøvet at sælge os forsikringer, men ingen har endnu kunnet hamle op med vores nuværende forsikringsselskab. Hverken på pris eller dækning, så vi er fuldt ud tilfredse.

jeg er blrvet behandlet perfekt

det var et tyveri af min cykel som er behandlet fint og tilfreds

Jeg er yderst tilfreds med den hurtige og venlige service jeg altid får fra Topdanmark.

Anbefaler stærkt Topdanmark. Jeg er en tilfreds kunde igennem mange år. Jeg har aldrig haft grund til at klage.

Smilet tilbage

Min bonusdatter fik stjålet sin cykel som hun havde købt for konfirmationspenge, og var meget ked af det, da det også var en speciel cykel der ikke kan fås igen.
Selv om prisen var med rabat på købstidspunktet har Topdanmark ydey en optimal og god service i prissætningen på erstatningen
Så nu er hun glad igen og kan købe en ny cykel.

super. hurtigt og nemt

det hele klaret over telefonen ikke så meget pjat.
Jeg havde erstatningen samme dag jeg anmeldte.
Super.

Om Topdanmark

Topdanmarks fornemmeste opgave er at hjælpe de mennesker, der har vist os tillid ved at lade os varetage deres forsikringer eller pension. Vi arbejder målrettet på, at vores kunder skal føle sig i gode hænder og godt hjulpet, når de har brug for det.

Visit Topdanmark

We live here: Borupvang 4