TOPDATA.DK reviews

TOPDATA.DK reviews

9.2

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Det virker bare!

Kære Sune og Co.

Vil bare sige jer tak for min maskine jeg købte hos jer tilbage i 2012. Den kører stadig upåklageligt og kan forsat uden problemer følge med på grafikken i de nyeste spil. Det virker bare og det er uden tvivl komponenter af den højeste kvalitet. TAK for den bedste computer jeg nogensinde har ejet.

Serviceminded ud over det sædvanlige.

Ringer for at høre status på min PC, den er færdigsamlet men der er gået koks med leveringen, så kommer Sune sgu' i egen person og leverer den hos mig, aldrig har jeg set mage, men tak skal i da have! :)

Super skarpe priser, gode produkter og udstrakt service

Efter at have undersøgt nettet nøje for den bedste gamer-pc til prisen, valgte jeg at bestille en pc fra Topdata.dk. Man får rigtig god ydelse og kvalitet for pengene, og pcén blev leveret på bare 3 dage.
Har lidt problemer med støj fra vandkølingen, og har haft kontakt til Topdata. Supporten fejler heller ikke noget :-)

Gode priser og god service

Jeg har haft min computer fra topdata i knap 3 år nu, og den har virket perfekt. Det var desuden det suverænt billigste sted man kunne købe en computer der kunne leve op til mine krav. Der var kun et problem lige i starten med min RAM, hvorefter jeg fik tilsendt nyt og fik det fjerninstalleret af topdata, alt i alt en rigtig god og effektiv service.

Bad om 4 år gammel faktura - leveret med det samme....

Havde brug for en kopi af faktura grundet forsikringssag. Fik den samme dag på trods af jeg havde oplyst forkert fakturanummer.
Flot.

Ny top-gaming-kvalitets-pc til lavpris

Jeg har købt min pc gennem topdata. Pc'en er i fantastisk og trækker Battlefield 4 i MAX, og så kostede den kun 6.999,-. Jeg kan kun anbefale det, da jeg også har kigget på en masse andre hjemmesider, med et dog federe design.

Klasse Gaming Computer

Fik her for to uger siden en gaming computer fra topdata.dk, i starten hylede den lidt og kontaktede derfor sune, som hurtig dragede den beslutning at min vandkøling i maskinen måtte være defekt, fik den derfor sendt ind mandags i sidste uge og sidder her 7 dage efter med den igen, alt for klasse service og fuldstændig lydløs computer nu :)

Næste gang jeg skal have have ny computer (forhåbentlig om længe) vælger jeg helt sikkert topdata igen.

Sådan......... igen

Købte den første gamer pc ved Topdata for 5 år siden og den har bare funket uden problemer. Nu har jeg så fået endnu gamer pc fra Topdata og den virker bare........ Topdata havde godt nok glemt at montere en del. En enkelt opringning til Topdata og så blev den hurtigt efter sendt og jeg kunne sagtens selv montere. På trods af dette vil jeg dog alligevel give top anbefalinger.

God rådgivning både før og efter køb

Jeg kan kun anbefale Topdata.
Meget fornuftige priser på kvalitets Gamer PCere.
Hurtig support, både over telefon og mail.
/Preben

Det spiller bare max!

Jeg bestilte en super fed gamer PC hos Top data i dec,
De var lidt 3 -4 dage længere om at samle dem, end hjemmesiden fortalte, men de havde vist meget travlt i julen. Så er vel fair nok. Selv om jeg blev lidt bange for de ikke ville nå det inden gaven skulle bruges. Men den blev færdig i tide.

Men ville nu gerne rose Sune, mener jeg han hedder, og de andre.
Super flink fyr! Nemt at snakke med! han er ærlig og sku fair! Super god service og virkelig hjælpsom! Thumps up her fra!
Pc'en spiller bare optimalt ! og alt er super! vi fik

Hurtigt, billiget og god kvalitet

Jeg købte min skærm for 2 dage siden og har allerde fået den

Top dollar

Det godt nok 2år siden jeg har købt min computer.. men derfor syntes jeg da stadigvæk jeg vil kaste en masse stjerner efter Topdata.. Den spinder som en Mis og har været hver en øre værd!

Ingen problemer, fin vejledning og service.

Vi købte en stationær PC til vores datter på 12 år der selv har sparet i flere år for at få råd. Derfor var det rigtig vigtig at vi fik det hun har brug for og at vi har et sted at henvende os med kompetente folk hvis der blev nogen problemer.
Der har ikke været noget og alt fungerer som det skal.
Overvejer nu at anskaffe vores næste pc her også.

Udemærket

Købte en computer hos Topdata for ca. 6 måneder siden. Computeren ville dog ikke starte nogle få dage efter modtagelse, så produktet blev sendt tilbage og repareret. Dette er hvad der kan ske, og computeren blev repareret, så ingen kritik herfra.

For at Topdata skal opnå 5 stjerner i min bog, skal der dog ske nogle få forbedringer.
Både leveringstid og reparationstid, synes bør efter min mening være en smule kortere, da jeg måtte vente først 1,5 uge på levering og herefter 1,5 uge på reparationen. Til Topdatas forsvar, annoncerede de dog også med 1,5 uges leveringstid på computeren ved bestilling, men derfor kan det jo godt trække ned i forhold til købsoplevelsen.

Hertil trækker det ligeledes ned, at jeg foretog et opkald til Topdata, da min computer ikke ville starte. Da tidspunktet ikke passede, blev jeg lovet et opkald senere på dagen. Dette modtog jeg aldrig og måtte selv foretage et nyt dagen efter.

Alt i alt er jeg ganske tilfreds med min computer og kan godt anbefale Topdata. Jeg regner dog ikke med at handle der næste gang, hvilket udelukkende skyldes, at udvalget af kabinetter, efter min mening, udelukkende henvender sig til de yngre købere, mens andre konkurrenter har et bedre udvalg.

Top notch service og kvalitet.

Har handlet her 2 gange og udover det har jeg talt i telefon med Sune mange gange, ifb. med mine 2 køb. Der er ALTID utrolig god service og produkterne er virkelig kvalitet. Det er ikke billige versioner af f.eks. bundkort, grafikkort osv. Det hele spiller! Jeg har købt 2 stationære computere. Anbefaler altid Topdata til venner og familie, når folk skal bruge en computer, og det er her jeg selv handler. Det vil fortsætte så længe Topdata findes og er som det er nu!

Perfekt!

Det er jo bare perfekt, leveringstiden er super og det hele virker som det skal.

Anders

Fantastisk service!

Jeg købte en AMD computer hos topdata. En computer som var LÆS: absolut billig. Jeg forventede at kunne spille tunge spil på den, hvilket jeg måtte indse, at jeg ikke kunne. Jeg talte med Sune om mit problem, og vupti, så var jeg vejledt lidt om hardware og så var den ellers returneret, og jeg endte i stedet med en lækker i5, som bare kører PERFEKT!!

Det hele var problemfrit og hurtigt. Sune fokuserer på glade kunder, hvilket tydeligt kan mærkes. Der var ingen problemer med noget som helst. Hardwaren i deres computere er super kvalitet, og maskinerne fungerer bare!!

Ydermere fik jeg en gratis CoolerMaster CPU køler frem for stock køleren.

TOP KARAKTER herfra. Bedste forretning ever, seriøst!

mvh.

Kanon god virksomhed som er hurtige og venlige

Jeg har købt en computer hos topdata for et års tid siden, den begyndte så at sige fejl med PSU'en, omkring power surges. Jeg skrev så til Topdata og fik lynhurtigt svar og vi blev enige om at jeg skulle have en ny PSU. Jeg fik så idag den nye PSU og fik sendt den anden retur.

Det er helt kanon god services ved TopData, Der er intet bøvl, det er bare lige ud og frem. Så kan kun sige godt om topdata.

Venlig Hilsen Rasmus

TOPDATA v/Sune Sørensen Details