Top Gardiner reviews

Top Gardiner reviews

8.4

Bedste priser på markedet og levering som lovet

Vi valgte med lidt skepsis, efter at have læst anmeldelserne herinde, at bestille hos Top Gardiner da de var suverænt billigst. Efterfølgende har jeg dog intet negativt at bemærke om min ordre.
Vareprøverne ankom som lovet efter et par dage, og alle var mærket med varenummer, så det var nemt at kende forskel.
De bestilte gardiner kom før end de 5 dage som de lovede på hjemmesiden, og passer alle inden for få milimetre med de oplyste mål.
Deres hjemmeside er dog ikke specielt god og informativ, og der medfølger ikke anden monteringsvejledning end den som kan hentes på hjemmesiden. Der vises dog løbende billedeeksempler under bestillingen, og hvis man er opmærksom og ser disse, så var vi i hvert fald ikke i tvivl om, hvad vi bestilte. Niveauet på monteringsvejledningerne har vi heller ikke fundet som noget reelt problem, da gardinerne var nemme og intuitive at sætte op. Vi bestilte i øvrigt både rullegardiner og udspændte trinløse plisségardiner.

SUPER

Super god service og hurtig levering...!! fantastisk.
Kan kun anbefales herfra.'
Mvh Kitt

Super leveringstid og kvalitet...

Bestilte 2 plisségardiner efter mål fredag, og de kom tirsdag. Verdensklasse.

God servie og alt som lovet

Jeg har netop modtaget vores plisségardiner (ophæng model 3) til vores havestue. Fik varen efter 3 dage - der kom en GLS track på mail, så man kunne følge forsendelsen og være hjemme for at modtage den - god service. Der manglede nogle "håndtag", som den venlige dame på deres hotline lovede at eftersende og fik desuden nogle gode råd til ophængning. Kunne ikke vente med ophængningen og det første gardin tog under 15 min. af ophænge og justere, derefter gik det lidt hurtigere. Husk at havde en T10 til de medfølgende skruer. Det er bare "pærelet" :-)

Lekre gardiner, rask levering og super service!!! :)

Kjempe fornøyd med våre plissegardiner som gir et rent uttrykk både utenfra og innvendig i huset vårt. Bestilte til nesten alle vinduer i huset og nå kommer vi til å bestille til resterende :) (Usikker på om de har gardiner til våtrom, det skal absolutt sjekkes ut). Her finner du god service, rask levering, gardiner fåes på mål og prisen kan en heller ikke si noe på! Anbefales!! Beathe

VILDT...!!

Hold da op...!!! Trods stor skepsis, vælger jeg at bestille 2 mørklægnings plisségardiner. Jeg bestiller det mandag kl. 14:05, efter en samtale med en yderst hjælpsom kundeservice, som forsikrer mig, at jeg har varerne senest fredag. Tirsdag kl. 9:00 står de i carporten...!!! ALDRIG har jeg fået så flot en service, og så var det ovenikøbet de billigste jeg kunne finde på markedet... 😊😊😊😊😊😊😊😊😊
OG DE PASSER PERFEKT 😊😊😊

God kvalitet til prisen

Meget tilfreds med kvaliteten af 3xplissegardiner og god pris ifht. hvad jeg ellers har set. En smartere/mere brugervenlig hjemmeside og simpel monteringsvejledning (selvom det var nemt) vil dog ikke skade.

Super service og fin kvalitet til en fair pris

Topgardiner har leveret en super service - langt mere end forventeligt. Levering til tiden og gardinerne er bare så fine. Klart anbefalelsesværdigt ;)

Gode gardiner, god service og fornuftig pris :-)

De kom som bestilt og i den forventede kvalitet. Mine gardiner fungere upåklagelig, så kan kun være 100 % tilfreds. Takker virksomheden for den gode service og kan kun anbefale andre at opleve den samme tilfredshed ;-)

Hurtig - hjælpsom - service

Vi bestilte plissegardiner - up and Down. Efter 2 dage blev de leveret og problemer med ophængning blev ordnet hurtigt via telefon. Efterfølgende problemer med ophængning blev klaret med en returnering af gardinet til Topgardiner - også her tilbagelevering efter 2 dage - UDEN meromkostninger for os. Yderligere fremsendelse af
ekstra monteringsbeslag også UDEN meromkostninger.

Vi har kun haft de allerbedste oplevelser med servicen fra Topgardiner.
Susanne M.A.

Hurtig og perfekt

Bestilte plissegardiner up and Down ,i forskellige mål og farver.
To dages levering må siges at være meget hurtigt, de er bare perfekte. Kan kun sige meget god betjening.
Mvh Brith

God pris og hurtig levering

Vi er meget tilfredse med vores nye plissegardiner. Vi fik fin service over telefonen og lynhurtig levering, til den bedste pris vi kunne finde på nettet.
Hjemmesiden kan med fordel moderniseres så den matcher gardinernes gode kvalitet.

Super glad for vores nye plissegardin.

Hej vil lige fortælle om køb af nye plissegardin hos topgardiner, efter lidt bøvl med kontakt , så kan jeg kun sige at at vi er super tilfreds, fik gode råd med undervejs,
nu er de monteret , og de er lige i skabet .

Kim Christensen

Rod i butikken :-(

For at slippe for at blive vækket kl.alt-for-tidligt af husets børn, ville vi sætte mørklægnings gardiner op.
vi valgte topgardiner da vi selv kunne designe den efter mål mm, og så var 5 dages levering ret overkommeligt. men så nemt skulle det ikke være.
17/03 bestilt på nettet (ordrebekræftelse modtaget samme dag)
02/04 modtog vi fakturaen (dateret den 26/03 ????)
03/04 rykkede jeg pr telefon: Der var sket en fejl i forsendelsen og varen ville blive sendt samme dag. ( der var blevet skrevet nr. 3 i stedet for nr. 30 i adresen. Fair nok, det er menneskeligt at fejle).
04/04 modtog vi så en pakke. glæden var stor indtil vi så at det var en forkert pakke.
05/04 ringede jeg og fortalte at at det ikke var de gardiner vi bestilte. Topgardiner undersøgte sagen og vendte tilbage samme dag, og kunne fortælle at der var blevet byttet om på to forsendelser. Der ville komme en fragtmand og hente pakken den 08/04 eller 09/04, og ligeledes ville vi få de rigtige gardiner.
10/04 Da der endnu ikke var sket noget ringede jeg igen. nu var grunden at der var vrøvl med GLS.. fik endnu en gang lovning på at der ville ske noget. det gjorde der også. pakken blev afhentet et par dage efter.
16/04 (ca en måned efter vi bestilte) V FIK VORES GARDINER, OG TILMED DE RIGTIGE!!!!
for at dette ikke skal være ren brok, så må jeg sige at de gange jeg ringedeog de lovede at ringe tilbage, så gjorde de det faktisk også samme dag.

i bagklogskabens ulideligt klare lys kan jeg godt se vi skulle have kigget her inde før vi valgte Top gardiner. til dig der nu sider og læser de forskellige anmeldelser i gennem, så prøv at se hvor mange af dem der giver 5 stjerner der:
Bruger ordet "super",
-Hvor mange af dem der kun har lavet den ene anmeldelse,
-Hvor mange af dem hvis bruger navn lugter lidt af noget der kunne være fundet på til lejligheden.

Ikke at jeg påstår at der er nogle der prøver at opveje nogle af de mange dårlige enkelt stjerner, med det kunne godt se sådan ud ;-)

Fornuftige gardiner, god pris, fantastisk leveringstid

Hjemmesiden fik mig til at tro at der ikke var noget reelt firma bag, men trustpilot overbeviste mig om at det bare er fordi de på ingen måde kan finde ud af lave en hjemmeside. Vi endte med at bestille plissegardiner til hele huset af 2 omgange og er rigtig tilfreds med gardinerne. Prisen var god sammenlignet med andre og leveringstiden var begge gange ca. 3 dage, helt fantastisk.

Eneste minus var at der ikke var rawlplugs med i pakken.

Ok kvalitet, total vildledende monteringsvejledning

Vi har købt 3 plisségardiner model 3 og 1 model 1. Farven var som ønsket og også målene.

Bad om monteringsvejledning på dansk, hvilket jeg fik på mailen dagen efter, men det er slet ikke de samme beslag etc. som er vist som det er i virkeligheden. Vi kan også se på tegningerne at der skulle være nogle håndtag til at hæve og sænke gardinerne med, disse er heller ikke medsendt. Håber at Topgardiner.dk finder en løsning da man må forvente at vejledningen skal være på dansk som lovgivningen jo siger.

Så med mindre man er super duper handyman og selv kan fifle noget så lad være med at give jer i kast med topgardiner.

Lad være med at handle hos Topgardiner

Jeg bestilte et Plissegardin på 170 cm. hos Topgardiner i juni mdr. 2012.
Topgardiner trak kr. 1.148,- fra min konto og sendte mig 2 Plissegardiner et på 110 cm. Og et på 60 cm.
Jeg ringet til Topgardiner og fortalte at jeg havde bestilt et gardin på 170 cm.
Deres kommentar var at de ikke lever i den længde. Jeg gjorde Topgardiner opmærksom på at jeg ville returnerer dem. Jeg sendte Plissegardinerne retur d. 9 juli 2012, men topgardiner har ikke tilbage betalt mine penge.
Efterfølgende har jeg kontaktet Topgardiner flere gange på telefon og får den besked at de vil undersøge sagen, men jeg høre ikke fra dem. Jeg har skrevet til dem flere gange men får ikke noget svar tilbage.
Lad være med at handle hos Topgardiner
Hilsen OK Ejendoms Service

Reply from Topgardiner

Vi er kede af din oplevelse af Topgardiner, men da vi fik ordren, kontaktede vi dig, fordi model 3 ikke kan laves i 170 cm bred.
Vi blev på det tidspunkt enige om, at lave 2 gardiner i stedet for, også i model 3.
Vi er derfor ret uforstående overfor hvorfor du har returneret gardinerne, da de var leveret som aftalt.
Gardiner bestilt i specialmål, kan vi desværre ikke tage retur. Vi vil derfor gerne sende gardinerne til dig igen, og også betale fragten.

Topgardiner ApS

Glimrende butik

Har købt rullegardiner hos topgardiner til vores udlejningshuse af flere omgange, - god kvalitet - og priser ingen andre kan matche.

Derudover kan man få dem lavet lige som de skal være - og i de farver/mønstre man ønsker - super godt!

Her handler vi fremover :)

Super service og produkter i top kvalitet!

Jeg har bestilt lamelgardiner til fra topgardiner og det glæder mig at skrive herinde og fortælle at jeg virkelig er glad for at have handlet hos dem! De har flere forskellige farver og modeller som man kan vælge, så det bedst passer til værelserne. Servicen de yder er virkelig godt. For sådan en som mig som ikke selv har styr på det med at sætte ting op selv, synes jeg virkelig de hjælper én på en måde hvor det er forståelig med montering osv. Og synes helt klart at produkterne er i top, alle som forventet! I øvrigt var levering også på tide.

Topgardiner kan helt klart anbefales til alle som ønsker god service, gardiner i god kvalitet til en god pris og masser af farver og modeller man kan vælge fra!

tak gamze

svarer ikke på emails mm

bestilte til en start eet flyvende gardin. gardinet ikke iht beskrivelser på hjemmesiden. snore i bund fejlmoterede. skrevet 3 mails. ingen reaktion. anfører på faktura at evt. sager skal afgøres i retten i Herning! specielt. kan ikke anbefales.

D. 17/9: tilføjet: Man anfører at man har svaret på min henvendelse nedenfor. Det er ikke korrekt.
Klagen til topgardiner gik på at de greb som skal sidde på skinnen jvf. billeder på hjemmesiden mangler hhv "snore i bund var fejlmonteret"......

Ole Iversen

Til Deres orientering.
Vi har informeret Ole Iversen om vores system, at det ikke er trådløs plisse men udspændt-trinløs plissegardins model som vi sælger.

Topgardiner Details

Top Gardiner, Gardiner, Gardiner og tilbehør, Lamelgardiner, Plissegardiner, Rullegardiner, Alu-Persienner, Velux, Bestil farveprøver

Visit Top Gardiner

Call us on: +45 20857979