topgeartrafik reviews

topgeartrafik reviews

9.5

Eminent god køreskole!

Inden jeg begyndte min undervisning på TopGearTrafik's køreskole, var jeg rigtig usikker på, om jeg ville kunne lære at køre bil, men også om jeg nogensinde ville blive tryg ved at sidde bag et ret. Jeg fik Jesper som kørelære, og det har jeg bestemt ikke fortrudt!
Jesper er har rigtig god energi, og han er virkelig dygtig. Jeg blev meget imponeret over hvilke brugbare råd, han kunne give mig. Den praktiske undervisning blev formet efter, hvad jeg havde svært ved, og fordi han både er sympatisk, rolig og tålmodig, kunne jeg hurtigt slappe af ved situationen. Jeg bestod begge mine prøver i første hug.
I dag er jeg sågar blevet rigtig glad for at køre i bil takket være Jesper. Det har været en fantastisk oplevelse, som jeg helt sikkert vil anbefale til folk, der overvejer at tage kørekort. Jeg kommer helt sikkert til at savne de hyggelige køretimer.

Maria Foldager

TopGear = Top Klasse

Jeg var så heldig at få kørelæren Lars, som altid er en rolig mand når man kører med ham. Man føler sig meget tryg ved at han sidder ved siden af, og alle detaljer bliver gennemgået grundigt. I mit tilfælde stødte han også til i en "krise situation", og reddede mig til min teoriprøve, da jeg havde glemt at medbringe min ansøgning.
Jeg vil 100% anbefale TopGear Trafik til alle der skal tage et kørekort.

Jeg bestod begge prøver i første forsøg, takket være Lars :)

Super køreskole

Det hele spillede. Gode kørelærere, specielt Lars som var min. Alle var rigtigt gode til at hjælpe hvis jeg havde spørgsmål til teoriundervisningen. Jeg bestod både teori- og køreprøve i første forsøg.
Skolen kan klart anbefales til andre!

En rigtig god køreskole og nogle rigtig gode kørelærere!

Jeg syntes topgeartrafik køreskole var en rigtig god køreskole! Jeg havde en rigtig god kørelærer der hed Lars, som var rigtig god til at lære mig hvordan man kører godt og sikkert. Udover det var han rigtig flink, og han gjorde det en fornøjelse at tage køretimer.
Jeg vil helt klart anbefale køreskolen til alle der vil igang med at tage kørekort, da der altid er nogle der kan hjælpe hvis du er i tvivl om noget eller hvis du har brug for hjælp til fx teoriundervisningen.
Generelt en super god køreskole!

Over alt forventning.

Jeg var så heldig at have Lars Olsen som Kørelære, han var super til at forklare sig og gøre selv det "kedelig" sjovt og nemt at forstå.. Kun ros her fra til topgeartrafik..

Bestod første gang

Jeg tog mit kørekort hos TopGear og var lige omkring 3 måneder om det. Jeg bestod både teori og køreprøve første gang - hvilket jeg mener må betyde at jeg har haft en god kørelærer.
Det er rart, at teorien ikke er fastlagt i 'teoritimer' som man skal komme til for at kunne følge med holdet, men at man kan komme til teori, når det lige passer ind i ens eget skema og så tilrettelægge køretimer derefter.
Alt i alt en rigtig god køreskole

Super køreskole!!!!!!!

Har generhvervet mit kørekort hos topgear
Og har virkelig været glad for den gode service.
Gode kørelære og meget professionelle.
Mange tak for nu

Bestod teori og køreprøve 1. gang

Jeg har kun stor ros til TopGearTrafik
Det er en køreskole med enormt søde og dygtige kørelærere, som altid er behjælpelige hvis man har spørgsmål til teoriundervisningen
Jeg bestod både min teori- og køreprøve i første hug, og dette på under 3 måneder.
Jeg fik tildelt Lars som er en enormt dygtig og grundig kørelærer, og jeg har fra dag 1 følt mig 100% tryg ved at begive mig ud i trafikken med ham ved siden af. Det har altid været hyggeligt, da der både var seriøsitet under kørslen, men også altid plads til hyggesnak før og efter.

Godt valg af køreskole

TopGearTrafik kan helt klart anbefales, hvis man står og skal vælge køreskole. Jeg kørte med Lars, som er en rigtig dygtig kørelærer, og bestod både min teori- og køreprøve første gang.

FANTASTISK!

Kan klart anbefalede virksomheden, hvis man leder efter en Køreskole med god service og praktisk viden. Det er er godt kørende, og lever op til alle forventninger.

STOP!

Og hør efter...:) På næsten ingen tid var både teori- og køreprøve bestået, der er virkelig tale om hurtig og effektiv eksekvering. Christopher er helt nede på jorden og forstår at sørge for at man føler sig fint tilpas i trafikken. Thumb´s up herfra!
mvh Jon

Alletiders forløb

Jeg er blevet færdig med mit kørekort på knap 3 måneder på trods af en måneds ventetid på køreprøven. Det fortæller en del om hvor hurtigt det kan gøres hvis man selv gider bruge tiden på det.
Jeg bestod både teori og køreprøve i første forsøg. Kan helt klart anbefale top gear og Emrah som kørelære, men følg med i jeres lektionsplan så i er sikre på at komme det hele igennem!

Super køreskole

God køreskole hvor man kan tage alt i ens eget tempo. Havde Emrah som kørelærer og bestod teori og køreprøve første gang. En køreskole som helt klart kan anbefales!

Sjovt, hyggelig og tryg måde at tage kørekort med Top Gear Trafik!

Jeg har lige fået mit kørekort til mc med Christopher. Det har varet en førnøjelse hele vejen :-) God planlæggning av lektioner i et, hyggeligt og trygt miljø!

Super fleksibilitet, tålmodighed og attitude. (Emrah)

Jeg har mange gange hørt om forfærdelige køreskole, med sure kørelærere og ingen fleksibilitet. Jeg startede derfor i topgear trafik, hvilket min bror har anbefalet. Jeg blev mødt af unge, glade og søde kørelærere. Jeg fik Emrah som kørelærer og aftaler med ham, samt kom-når-du-vil teoritimer, gjorde at jeg kunne tage kørekort i mit helt eget tempo. Jeg bestod køreprøven 1. gang grundet en fantastisk køreskole. Kan helt klart anbefales!

Vælg Emrah

Været nervøs for at tage kørekort men med Emrah ved siden af har det været godt og gjort det til en dejlig oplevelse :) kan sagtens anbefales!

Succes med Emrah

Efter en meget skuffende periode hos en anden køreskole, var det en en lettelse at skifte til TopGear og køre sammen med Emrah. Han var tålmodig og forstående over for at jeg var nervøs for køreprøven, så det blev der arbejdet med. Efter få lektioner, bestod jeg første gang og vil derfor varmt anbefale Emrah og TopGear til en hver som er ramt af nervøsitet op til køreprøven.

Fantastisk fleksibilitet!

Jeg har været super glad for at gå på Top Gear Trafik. Forløbet har været meget afslappende og med en god fleksibilitet som var en af de vigtigste ting for mig. Jeg kan kun sige positive ting om Top Gear.

super

Jeg har fået mit kørekort hos topgeartrafik jeg vil helt klar anbefale topgeartrafik....jeg havde emrah som er en super kørelære.altid i godt humør,smillende og meget tålmodig..fleksibilite har de hos topgeartrafik,i forhold til planlægning af kørelektioner....super

Super god køreskole

Tog mit kørekort hos topgeartrafik og bestod første gang, både teori- og køreprøve. Jeg mødte udelukkende rare og kompetente mennesker og havde en suveræn kørelærer i Søren. Det var nemt og lige til at planlægge køretimerne, så det passede ind i mit skema.
Det var rart at man selv kunne planlægge sine teoritimer, om det bedst passede at tage dem i Vanløse eller i Brønshøj. Teorien er net-baseret, hvilket jeg finder rimelig genialt, lige bortset fra at forbindelsen til tider kunne være dårlig, men det var sjældent og kom hurtigt op at køre igen.
Så alt i alt et rigtig rigtig godt forløb og bestemt anbefalelses værdigt til alle der skal tage kørekort :)

Topgeartrafik Details

Visit topgeartrafik