Toplenzen reviews

Toplenzen reviews

Excellent
9.5

super

ze zijn super goed en je ziet niet eens dat het kleuren lenzen zijn.

Overzichtelijk, nette prijzen en bijzonder snel.

Vergeleken met directe concurrenten scherp geprijsd (geen verzendkosten) en met de brievenpost verstuurd. In minder dan 24 uur waren de lenzen in mijn bezit, vergezeld met een kleine voorlichtings- flyer.

Top kwaliteit

Ben erg tevreden over dit bedrijf. Bestellen is erg makkelijk en levering super snel. Daarnaast zijn de prijzen een stuk lager als bij de opticien. Aanrader!

Goede kwaliteit, duidelijke website en een democratische prijs!

Nadat mijn vriendin mij had aangeraden om mijn lenzen online te bestellen omdat dit goedkoper is, ben ik op deze website terechtgekomen. De website is duidelijk, de service is goed (snelle levering) en de kwaliteit is ook goed (ik kan hetzelfde merk bestellen als ik voordien bij de oogarts aankocht!) Kortom: ik ben een zéér tevreden klant!

Prima levering en op tijd, volgens afspraak.

Aan te bevelen aan iedereen die lenzen draagt.

Supersnelle levering en zeer scherp geprijsd!

Ik ben aangenaam verrast door de gunstige prijs en de snelle levering. Voortaan bestel ik hier mijn lenzen.

snelle levering, scherpe prijzen

De lenzen zijn een stuk goedkoper dan bij een opticien. Bestellen gaat makkelijk en ik had de lenzen al snel in huis. Een aanrader!

geweldig goede service

Nou wat ik toch weer meemaak! Ik bestel voor de eerste keer lenzen bij Toplenzen, omdat ze de goedkoopste aanbieder zijn op internet en ik bij mijn opticien € 40,-- meer betaal. Nou geef ik als afleveradres Albert Heijn in Baarle-Nassau op. Ik daar gezegd dat er lenzen zouden aankomen, maar daar laten ze alleen van Bol.com aankomen.
Oh, oh, wist ik natuurlijk niet, dus ik gauw het afleveradres bij Toplenzen verandert in Jumbo in de Blaak in Tilburg, omdat ik daar in de buurt bij Stichting Rechtsbijstand werk. Gekeken bij post.nl wanneer ze afgeleverd zouden worden, zou donderdag zijn bij Albert Heijn, maar daar waren ze niet aangekomen. Dus ik vrijdags gebeld naar toplenzen gebeld, kreeg een heel vriendelijke dame aan de lijn, alles uitgelegd en ze zou me terugbellen. Nog geen vijf minuten later kreeg ik al een belletje terug. De lenzen waren dinsdag al verstuurd naar de Jumbo en daar was een mailtje over gestuurd maar dat had ik niet gelezen. In datzelfde mailtje hadden ze ook voor mij nog een nieuw wachtwoord aangemaakt. Omdat ikzelf van alles verkeerd had gedaan bij het aanmelden en dat afleveradres veranderen. Dus geweldig dat ze dat allemaal voor mij geregeld hadden

Alles weer HD

Normaliter erg voorzichtig met dingen online bestellen, al helemaal iets als lenzen. Van vrienden veel goede dingen gehoord over Toplenzen.nl en daarom toch een poging gedaan.

Ik ben zeer verrast over de snelheid van de levering, wat heerlijk dat het zo snel gaat en dat het gewoon via de brievenbus kan. Geen gedoe met pakketjes waarvoor getekend moet worden.

Ook de lenzen die ik heb besteld (proclear) waren helemaal niet duur, ze zitten heerlijk en ik zie alles weer in HD!

Zeer klachtvriendelijk!

Zo blij dat ik deze site heb ontdekt. Ik ben veel goedkoper uit dan via m'n opticien. Lenzen worden snel geleverd en de medewerkers vond ik zeer klantvriendelijk aan de telefoon.

Snel, goedkoop en een zeer gebruiksvriendelijke site.

Snel, goedkoop en een zeer gebruiksvriendelijke site.

Goede, snelle service!

Perfecte lenzen!

Prima geleverd

Geen klachten, prima en snelle levering.

Toplenzen geeft TOP service!

Omdat ik al lange tijd tevreden klant ben bij Toplenzen, bestelde ik mijn lenzen tot nu toe meestal voor een heel jaar. Helaas kreeg ik een probleem aan mijn ogen waardoor ik over moest stappen op andere contactlenzen. Na één telefoontje met de klantenservice van Toplenzen werd alles geregeld. De onaangebroken verpakkingen mochten geretourneerd worden en ik ontving erg snel mijn geld terug. Ondertussen kon ik meteen nieuwe lenzen bestellen, wederom bij Toplenzen!! Heldere klantenservice en alles ook nog eens bevestigd via e-mail.

Snelle levering en helder bestelforumulier

Toplenzen levert je lenzen snel en de bestelling is heel eenvoudig. Ik bestel mijn vloeistoffen ook altijd bij Toplenzen en die stoppen ze in een handig flesje dat door de brievenbus kan.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Beste Bob,
De website van Toplenzen en de bestelling die ik daar heb gedaan, zijn me zo goed bevallen, je vraagt je bijna af waarom je nog bij een opticien zal blijven. Je weet je sterkte, je bestelt en krijg exact dezelfde lenzen thuis. met 1 druk op de knop! En wat nog eens extra leuk is.... het scheelde me 53% in de prijs, ten voordele van mijzelf!

Zeer goede en snelle afhandeling

Ik vind Toplenzen erg goed, ze hadden een zeer snelle en nette afhandeling.

De multifocale lezen van toplenzen zijn TOP!!!

Ik ben blij dat ik besloten heb om de multifocale lenzen bij Toplenzen te bestellen. Ze kwamen op de tijd die aangegeven was en zitten comfortabel. Ze zijn een echte aanrader!

Makkelijk en Snel

Het was duidelijk welke lenzen ik nodig had, de bestelling ging erg vlot, de prijs was prima en de bezorging was precies op tijd en mijn bestelling wordt opgeslagen!
En ik hoop dat de reminder-service even goed werkt!

Uitmuntend!

Bestellen bij toplenzen kent geen grenzen.
Kwaliteit bij toplenzen is een pre, voor iedereen dus bestellen bij toplenzen een idee!
verpakking en levering 100% in orde, en in een tempo van een concorde!
regeling met het ziekenfonds over vergoeding prima gedaan, dus Toplezen blijft bij mij op nummer 1 staan!

10 Jaar Toplenzen.nl

Snelle levering

Voorradige bestellingen die op werkdagen voor 14:30 geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden.

Gratis verzending

Binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Thuiswinkel Waarborg

Bij Toplenzen.nl kun je veilig en vertrouwd winkelen. Dit wordt bevestigd door het Thuiswinkel Waarborg.

Meer dan alleen contactlenzen...

Toplenzen.nl is al sinds 2001 actief in de online verkoop van contactlenzen en vloeistoffen in Nederland en België.

Het bedrijf onderscheidt zich ten opzichte van opticiens en online concurrenten door niet alleen een scherpe prijs te bieden, maar ook door een team van acht optometristen die assistentie verlenen.

Hierdoor betaalt u niet alleen een goede prijs, maar kunt u er ook van op aan dat Toplenzen.nl garant staat voor kwalitatief hoogwaardige oogzorg.

Visit Toplenzen

Contact met Toplenzen.nl