Tops Only reviews

Tops Only reviews

Excellent
9.0

Love teh floral dress!!! Great fabric!

Buy this short dress is just for the coming warm day!! I can't wait to wear it! Nice and comfortable!! I love the floral print!!! Thank you! And great ideas from you to help me choose the heels!!!

Snelle service :-)

Ik heb al een paar keer besteld bij DressesOnly en Topsonly en het is echt in orde! De kleren worden snel geleverd en als je een mail stuurt naar de klantendienst, dan krijg je ook snel feedback!
Het is een supertoffe online store met mooie kleren, toffe merken en super service!!!

Gemakkelijk, duidelijk, snel: de site, de leveringen en de service!

Shoppen op de site van Tops Only of Dresses Only is al een feestje: door de indeling en verschillende selectie mogelijkheden kun je gemakkelijk vinden wat je zoekt.
Het aanbod is divers, en door de duidelijke foto’s en heldere uitleg over het product kun je al een goed beeld vormen of het je zal staan en passen.

Het pakketje wordt snel bezorgd, en het openmaken is alweer een feestje: alles is zo mooi en netjes ingepakt, echt een kadootje!

De betaalmogelijkheden zijn gemakkelijk, en de facturatie is transparant.

Het is net als winkelen in een mooie boutique!

Geweldig

Perfecte service weer, snel en duidelijk en kwaliteit en pasvorm is weer prachtig.

goed

Bedankt voor de snelle afhandeling. Ik had niet eens voor 16.00 uur besteld, maar toch de volgende ochtend al in huis. Ik wist precies wat ik bestelde, omdat een kennis van me dezelfde top heeft. Ik kon deze echter in de winkel niet meer vinden, dus ik was blij dat hij bij u nog in voorraad was. Wel vind ik het lastig dat er geen standaard papieren factuur of retourenformulier door u wordt bijgevoegd. Als er iets met de top mis zou zijn geweest, zou het me meer tijd en moeite kosten deze te retourneren omdat ik momenteel geen printer heb.

zo gepiept

Zo besteld en zo thuis, zoals beloofd... de volgende dag in de brievenbus.

Topservice

Dresses Only heeft mijn bestelling nog op zondag verstuurd. Als het niet aan de TNT had gelegen, was de bestelling er al eerder geweest. Was weer mooi verpakt. Jammer genoeg is het jurkje niet helemaal naar mijn zin, maar dat heeft niet aan DO gelegen.

bijzonder!

het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste, zeker niet de laatste keer :-) geweldige keus, kwalitatief goede kleding,prijs /kwaliteit verhouding meer dan goed en heel snel binnen.
aangenaam verrast!

Kei goed!

Mooie site, snelle levering. Super.

Perfect Opgelost!

Na het ontvangen van een eerste setje oorbellen dat niet in orde was, heb ik gratis een tweede ontvangen dat volledig in orde was!
Bedankt! :)
Dit is echt goede service, na deze goede oplossing zal ik zeker nog bestellen op jullie site! :)
Dresses Only

Reply from Dresses Only

Beste Liesbeth,

Wat ontzettend vervelend dat de oorbellen niet in goede staat bij je gearriveerd zijn. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd, zodat we samen een geschikte oplossing kunnen vinden. Voel je in het vervolg vrij om direct contact met onze klantenservice op te nemen als je niet tevreden bent, dan kunnen we je klacht onmiddellijk oppakken.

Toppie

Blouse vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Was goed verpakt. Echt super tevreden.

Snelle service, leuk aanbod, retouneren goed geregeld. TOP!

Duidelijke site, snelle verzending, makkelijk retouneren dmv Kiala. Aanbod mag wat groter maar de collectie is super!

Super snelle levering, top!

Goed, duidelijk, snel

perfect

Zeer snelle en keurig bezorgde levering!

Snelle levering en goed verpakt

De bestelling is snel afgeleverd en heel goed verpakt. Het product was niet beschadigd oid. Super!

Mooie merken en snelle levering!

Ik ben heel blij met de site van Tops Only. Altijd mooie kleding, snelle levering en vriendelijke medewerkers.

Prima! Goede spullen, goede levering

Top! ;) leuke producten en goede snelle levering!

Aan te bevelen webwinkel om vanuit huis te winkelen!

Ik kan dit bedrijf aanbevelen! Zondag mijn grijze poncho besteld en dindsdagmiddag in huis! Ook tussentijds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Het magazine Mama als cadeautje gekregen. Al met al zeer tevreden en niet geheel onbelangrijk, hij staat super!

Perfect

Goede service, snelle reactie op vragen en super snelle bezorging. En niet te vergeten mooie shirts:-)!

Top service en super snelle levering

Nog nooit zo snel iets geleverd gehad!

De garanties van Dresses Only

Gratis verzending vanaf 50 euro (NL)

Alle bestellingen van 50 euro of meer worden gratis bezorgd in heel Nederland door PostNL.

Niet goed, geld terug

Is je bestelling niet wat je ervan verwacht had, dan mag je altijd ruilen of ontvang je het aankoop bedrag retour.

Gratis retourneren en ruilen

Je kan je bestelling zonder opgaaf van redenen altijd binnen 7 dagen retour sturen. Retourneren via het netwerk van Kiala is gratis. Daarnaast sturen wij in geval van ruiling altijd kosteloos het nieuwe artikel naar je toe.

Support en stylingadvies per telefoon, mail of chat

Heb je vragen over onze producten, een bestelling of iets anders? Dan kun je ons op werkdagen telefonisch bereiken op 013-4687821 of via klantenservice@dressesonly.nl. Ook kun je met ons chatten via de livechatbox op de website.

Over dit bedrijf

Dresses Only is de online specialist op het gebied van jurken. Je slaagt gegarandeerd voor een op en top vrouwelijke outfit als je shopt in de online jurkenwinkel van Nederland en Belgie.

Visit Tops Only

Contactinformatie