topstreetwear.com reviews

topstreetwear.com reviews

4.7

meget gode ting men meget langsom levering

Jeg har bestilt for 2 uger siden og har stadig ikke modtaget varen men har bestilt der før der gik 1 uge og tingene har været god kvalitet og billige

Over 20 dages leveringstid og 14 dages returret på julegaver?

Ja og udover det, så er deres email også kun til for sjov, for de svare nemlig aldrig på ens henvendelser. Havde fået et par bukser der skulle byttes til anden str. men med 14 dages returret, der kan det godt blive en udfordring at nå. Her handler jeg ALDRIG mere!

ikke-eksisterende kundeservice

Har betalt for varer som jeg ikke har modtaget
Bestilte og betalte d 8/7.
Modtog en del af ordren.
De manglende varer er stadig ikke kommet, selvom jeg har betalt.
Har skrevet via hjemmesiden til kundeservice uden at få respons.
Har gentagne gange forsøgt telefonisk henvendelse, men der bliver ikke svaret.
Det nærmer sig tyveri......

meget dårlig kundeservice

har haft en del problemer med at få dem kontaktet, og returnere varerne. Ringede flere gange og sendte mails, da jeg endelig fik fat på dem lovede de at ringe tilbage. Jeg hørte aldrig fra kundeservice og måtte kører sagen over Pay pal for at få mine penge igen og være sikker på det blev sendt det rigtige sted!!! Min oplevelse med TS.com har været meget utryg og dårlig.

Super pris og produkter

Jeg kendte ikke TS, men der er ingen grund til at have skrubler ved at handle hos dem. Jeg har ingenting at udsætte på deres leveringstid, og så kan der altså findes nogle ting til rigtig gode priser.

Jeg kunne måske godt have ønsket mig, et track&trace-nummer og besked om at pakken var afsendt, men det er en parantes ift. min handel. Alt i alt er jeg meget tilfreds.

Ingen problemer

bestilte 2 t-shirt, de kom 2 dage efter bestilling, og havde ingen problemer med noget som helst. Super god side, der holder et prisniveau hvor mange danske sider ikke kan være med. Thumbs up herfra ! :)

Mega Langtsom!

Jeg bestilte min varer den 11 og har ikke modtaget noget endu! alt for langtsomt!!!

Mega langsomt!

Jeg betilite noget en onsdag og har ikke fået det i nu og det er 6 dage siden....
Alt for langsomt!

Gode priser...nu også i Danmark

Har lige handlet for første gang på den danske side og skulle bytte en cap. De har nu dansk kundeservice og man kan også betale med dankort....cool!

Bra men inte bäst!

Stort sortiment, bra priser, många olika märken, bra kundservice och nice köpupplevelse men inte riktigt 10/10 pga att deras skoutbud är ganska magert, annars är det toppen. Rekommenderas starkt!

Hej Jonas,

Jättekul att du ville med dig av dina erfarenheter och din köpupplevelse hos oss. Vi tackar så hjärtligt för din feedback. Jag har kallat till ett internt möte med våra inköpare med anledning till ditt önskemål om bredare satsning på skoutbudet och jag kan nu meddela att vi kommer att göra en större satsning på skor inför den kommande vårsäsongen. Hoppas att mitt svar har varit till hjälp.

Med vänlig hälsning,
Sïmon
Kundombudsman, TS.com

skit dåliga!

beställt en vara - returnerat den, skrev mail till topstreetwear ang. min retur och om dem har satt pengarna tillbaks i mitt konto, detta var en vecka sen och fortf. inget svar...wtf helt för dåligt assså!! man borde även få en mail om paketet har kommit i retur till dem..kasst assååå
smil1234 found this review useful

Hej Sumit,

Tack för din recension. Jag såg precis att detta är din första och enda recension på TrustPilot. Vi tackar för att tog dig tiden att ge oss feedback.

Jag gjorde fler sökningar på mailen men hittade inget från dig utom ett enda mail 7 september kl 11:38 där du undrar om ditt paket har kommit i retur, vilket besvarade av oss drygt två timmar efter kl 13:34 med att vi har tagit emot returen och redan återbetalat pengarna till ditt konto.

Denna recension är skriven 12 dagar efter att vi har besvarat ditt mail om att pengarna redan var i ditt konto, så det stämmer inte att det hade gått en vecka utan svar.

Den vanligaste anledningen till varför du kanske har missat vårt snabba svar är att mailet har hamnat bland skräpposten (Spam), så vi ber dig leta där istället så ska du se att vi har svarat snabbare än blixten. Detta förekommer ofta med folk som använder Hotmail, vilket du gör.

Är det något annat du vill påpeka som t.ex. att returhanteringen har tagit lång tid, är vi mer än glada att höra din feedback och hur vi kan ge dig bättre service till nästa gång.

MVH,
Simon, kundombudsman på TS

Super :)

Jeg bestilte short, bukser og sko derinde som kom til tiden og overholdte alt. Og der er hurtigt support omkring ens spørgsmål.

Hej Ronnie,

Tak for jeres venlige ord og din feedback. Vi håber at se dig igen snart. :-)

Med venlig hilsen,
Simon, kundeservice på TS

Top Streetwear Details

TS er i dag det oplagte valg for alle skatere, hip hop og street dancers over hele kloden. Vores koncept er altid at have et bredt udvalg af varer, så du har masser at vælge imellem fra mange forskellige brands. I dag har vi tusindvis af varer fra over 100 brands, som du kan vælge og vrage imellem. Vores udvalg går fra store og kendte brands som Puma, Nike, Lacoste, Fred Perry, WeSC og New Era, til mindre eksklusive designere som vi har håndplukket rundt omkring i verden. YLD er hurtigt blevet et af de førende brands i hip hop samfundet og er sammen med Urban Classics, Karl Kani, Akademiks og Ecko blevet en selvfølge for rappers, hip hop og street dancers over hele verden.

Visit topstreetwear.com

Call us on: 0771-32 00 32