Torabi reviews

Torabi reviews

7.4

super gode massører

Efter at have været til kiropraktor 2 gange i dec 2009, og 13 gange fysioterapi fra januar til april 2010 og stadig have så mange smerter i ryggen, at jeg dårligt kunne sove mere end 2 sammenhængende timer om natten, sidde og gå om dagen. Besluttede jeg at prøve massage hos Hassan Torabi, hvor jeg har været inde hos Toomas og Hassan i alt 5 gange. Har jeg det meget meget bedre. Sover næsten hele natten. Og kan nu også røre mig fysisk igen.

Is Torabi your company?

akupunktur og massage behandling hos Hassan Torabi uddannet akupunktør og massør m. speciale i behandling af sportsskader med akupunktur - Ring 54 82 60 03 for tid

Visit Torabi