Torvet reviews

Torvet reviews

7.8

Nem indkøb

Nemt og enkelt indkøb med mange muligheder.
God levering og rigtig god indpakning.
Dog er leveringstiden lang, da man skal bestille nogle dage i forvejen. Men holder leveringstiden fuldt ud.
De er meget dyre, dog har de discount produkter der trækker op.
Håber de bliver billigere ved deres ny indgået samarbejde med Irma.

Ingen problemer!

Har efterhånden fået leveret varer fra Torvet.dk omkring 50 gange og det har fungeret perfekt. Har fået de varer jeg bestilte, og har fået dem til tiden.

manglende levering

Først blev varene ikke leveret som lovet, efter jeg rykkede or varene blev de leveret, men med mangler. Det er slet ikke godt, eneste og sidste gang jeg handlede der

Godt firma bag men ringere kvalitet og flere mangler

De har et godt koncept. Det er indarbejdet og der leveres til aftalt tid. Der er også en ok organisation bag - og med rimelig service ved kontakt. Vi har anvendt dem hver uge gennem længere tid. MEN på det seneste er friskheden i varer blevet ringere (kort holdbarhed), frugt har været råddent, manglende vigtige varer. Vi har nævnt det men det bliver ikke bedre, så nu STOPPER vi og forsøger nogle andre. Tror torvet anvender forkert pakkeri.

Godt alternativ

Det er rart at kunne sidde søndag aften og handle ind uden stress og med masser af overblik. Efter min mining lidt for uoverskuelig side, med god service og gode varer. Specielt flere af deres hjemmelavede færdigretter kan anbefales. De er faktisk et reelt alternativ til selv at lave maden - dejligt for en fortravlet børnefamilie!

De lækreste grøntsager

Jeg handler helst kun hos www.torvet.dk efter jeg opdagede dem, det er de lækreste øko grøntsager de har, formiddabel service (jeg har kun oplevet at blive svaret kort tid efter) og det er nemt og bekvemt. Måske er det lidt dyrere end andre steder på nettet, men deres råvarer er bedre end nogen jeg har fundet i alm. supermarkeder.
Man hører heller ikke når de kommer med varerne, hvilket er suverænt når man bor i en opgang hvor der er meget lydt.

Anbefaler til alle jeg kender.

levering

jeg havde bestilt nogle varer som blev sendt fra torvet kl.11.38 og jeg modtog dem kl. 18.30 og jeg bor i hobro.

Lækre dagligvarer lige til døren

Torvet giver mig en optimal mulighed for at planlægge maden til ugen og sikre at jeg har alt det jeg skal bruge (og masser af økologi). Jeg kan sidde i ro og mag og slipper derved for at bruge unødig tid i supermarkedet. Jeg fristes heller ikke af ligegyldige impulskøb. Så selvom en del varer er dyrere betaler det sig stadig at handle hos Torvet - og så kommer det lige til døren - SKØNT.

Torvet.dk er høj kvalitet

Levering til tiden (og oftest før!) og altid frisk frugt og grønt! Gode varer og fantastisk fin kundeservice, når der er brug for det!

Så bliver det ikke lettere at få ordnet ugens indkøb...

Super god service, let at handle ind på alle døgnet tidspunkter, sort sortiment og ingen fejlleverencer.

Kan ikke leve uden jer.... Der er mange flere timer til familien og fritid, når man ikke skal ud i butikker for at handle ind.

Meget tilfreds kunde som har været med helt fra begyndelsen :-)

Nemt & pålideligt.

I gør livet meget nemmere.
Både med jeres "butik" & jeres service.

Tilfreds kunde gennem flere år.

Med til at gøre hverdage lidt nemmere

Har brugt torvet i over 1 år. Jeg er fuldt tilfreds med kvalitet og service.
Nemt og hurtigt.

Eneste grund til de ikke får 5 stjerner er den lidt høje pris, og de ikke kan levere i mit område om fredagen.

Susanne Frederiksen

Det er bare så nemt5

5 Har anvendt Torvet.dk i over 3 år og har aldrig haft problemer.
For mange af varen er prisen ikke dyrer end i almindelige daligvarebutikker, f.eks. superbest.
Det spare mig for meget tid. Hvis det regner eller sner blivervarene dækket med en plasticpose så papkassen ikke bliver våd, der er bare tænkt på det hele.
Var vågen en gang de kom med vare midt om natten, moteren blev slukket, mens varene blev sat ved bagdøren og termkasser hentet. Det er bare så betænktsomt og skånsomt for miljøet.

Fantastisk kvalitet og fremragende service!

Lynhurtig og flink kundeservice. Helt fantastiske varer - altid friske og lækre.
Kan varmt anbefales.

Fantastiske grønt og frugtvarer

Har været kunde i over 1 år, og anbefaler det til alle jeg kender. Er utrolig glad for undgå at skulle ned og handle. Bor i en mindre by, hvor især frugt og grønt ikke er noget at råbe hurra for. Er meget imponeret over kvaliteten af den lev. varer - både grønt, frugt og køb er super friskt. Derudover et fantastisk udvalg af økologiske varer.
Dejligt at slippe for at handle, slut med impulskøb og irritation over manglende personale til at ekspeditere.

Alt virker

Let at bestille og betale. Sker der fejl, rettes der hurtigt og høfligt op på dem.

super super !!!

altid punktlige lev. sker der en smutter, er rigtig god service.
frugt, grønt, fisk og kød er af bedste kvalitet !
Jeg mangler dog et større udvalg af vare.

Totalt rod i deres regnskab, ingen svar når man mailer til dem

Et år efter en bestilling, rykker de os for betaling, på trods af at vi har betalt med kreditkort. De har altså ikke nået at hæve en betaling i rette tid. Nu har de så åbenbart gået deres bilag igennem og fundet ud af at den mangler. Fint nok. Vi lover at kigge det igennem i vores ferie et par uger efter, for at sikre os at vi ikke bare betaler en regning for anden gang. De kvitterer med et rykkergebyr på 100,-.

Iøvrigt svarer de ikke på de mails man sender til dem.

Intet mindre end fantastisk

Jeg har været kunde hos torvet.dk i over et år - og har stort set købt alle mine dagligvarer der. Jeg er super glad for dem. Det har - i forhold til alle andre - et enormt udvalg af både økologi og af prisbillige varer og det er kendte mærkevarer.

Deres kvalitet er utrolig fin - jeg har aldrig set så god kvalitet af øko. grønsager og frugt i nogen som helst konventionel butik. Deres kødvarer er også af prima kvalitet. De har også har gode - hjemmelavede - færdigretter fra egen slagter.

Kun få gange, mens jeg har været kunde har jeg fået grønsager eller varer af ringere kvalitet. Jeg har aldrig prøvet, at ting er blevet beskadiget.

De er meget præcise med leveringen og altid flinke og venlige i deres svar omkring levering.

Det kan godt være, at de ikke er billigst - men vi sparer penge ved ikke at stå i en dagligvarebutik og lave impulsindkøb!

Jeg kan på det allervarmeste anbefale Torvet.dk, hvis du vil have tid til dig selv, din familie, have danmarks bedste øko-varer, spare dig selv for slæbet med poser - eller støtte end flok mennesker, der ved hvad det vil sige at yde god service!

TAK

Super koncept - sparer tid og de kedelige indkøbsture

Jeg har nu handlet hos torvet 3 gange. Der leveres til tiden, og spørgsmål eller reklamationer bliver hurtigt og seriøst behandlet. Det er let at handle på websitet, og dejligt at man kan bestille af flere omgange uden at hænge på flere leveringsgebyrer. Der er jo oftest noget man lige har glemt i farten, eller løber tør for lige efter at ordren er lagt.

Minusser er levering midt om natten (har man hund blir man vækket). Varepriserne er generelt dyre. Udvalget er stadig meget begrænset.

Plusser. Man slipper for at tage ud og handle, og du ved præcist hvor meget du handler for i stedet for at blive overrasket ved kassen

Torvet A/S Details

Torvet.dk er Danmarks største internetbaserede supermarked. Vi leverer dagligvarer direkte til din hoveddør, og vores sortiment omfatter de fleste grupper af fødevarer og en række produkter til husstandens øvrige behov.

Visit Torvet

Write to: peter@torvet.dk