Torvet11 reviews

Torvet11 reviews

7.4

SuperSundt sted !

Fedt og innovativt lægehus, hvor sekretærerne er de mest hjertevarme og empatiske ever meet, og de ringer gerne tilbage med svar fra lægen. Der er flere superbehagelige og dygtige læger, hvoraf min lysende stjerne er Pia Kofoed, som er en særdeles kompetent mediciner med bred interesse fx. også i familiens psykiske habilitet. Pia er tilgængelig på mail, og man kan forvente et grundigt og hurtigt svar. Humor og empati er implicit også på travle dage. Det er relativt nemt at komme i kontakt pr. telefon, og jeg og hele min familie kunne godt blive forfaldne til at komme oftere end nødvendigt ....godt, der ikke serveres kaffe ! ( ide ? )

Is Torvet11 your company?

Visit Torvet11