Toshiba reviews

Toshiba reviews

Very low
2.8

Dybt skuffet!!

Deres service er intet værd, kan ikke komme i kontakt med dem og de melder ikke tilbage, hverken på email eller telefonisk.

Elendigt produkt og dårlig service

Har købt en Toshiba Satellite U920T-100 4G.
Efter 6 mdr. sker følgende:
Touch skærmen virker ikke
Wi-Fi forbindelsen lakker (Det sker ikke på vores andre – ældre - laptops)
Nogle af knapperne virker kun sporadisk eller er langsomme i opfattelsen.
Tastaturet er blevet slidt ved at åbne og lukke den. Den rammer på flere taster, så der er en lang ridse ned over tasteturet.
Det er umuligt at købe en ny adapter i nogle danske butikker.
Har indsendt den to gange. De er umulige at kommunikere med via deres tyske serviceleverandør. Nul forståelse. Køb ikke produktet!!!!

Ukompetent support og servicevæksted

Køb aldrig Toshiba pc'er, deres servicevæksted er udueligt og vil ikke reparere produktet, selv om er er tale om en produktfejl, når man skriver til det tyske værksted, kommer der ingen svar. Ej heller noget svar når man henvender sig til den danske support, når man fortæller der ikke er svar fra værkstedet...Men et ublu tilbud på en reparation af en garanti sag! Har før anbefalet mærket, men det er slut!!! Hvis jeg kunne skal Toshiba ha -100 stjerner

TOSHIBA KUNDESERVICE SVARER IKKE / EKSISTERER IKKE

I sommeren 2013 købte jeg en bærbar Toshiba Satellite Pro som jeg uden problemer tilsluttede mit Luxor 32" TV via HDMI. For et par måneder siden udskiftede jeg mit Luxor TV med et Toshiba 40" TV og tilsluttede dette med min PC via HDMI - DET FUNGEREDE IKKE. Hverken via Pc's eller Tv's indstillinger kunne jeg få skærmbillede på TV til at passe. Så hvad gør en klog ? retter henvendelse til Toshiba kundeservice (SEEVG-OP-KundtjanstDK@sykes.com ) d. 23.01.2014 = INGEN SVAR
rykker for svar d. 28.01.2014 = INGEN SVAR - prøver igen d. 11.02.2014 = INGEN SVAR.

Konklusionen må derfor være:
1. Toshiba leverer produkter som ikke er kompatible med hinanden
2. Toshiba kundeservice er fløjtende ligeglade med kundeservice/support på allerede solgte produkter.

Med denne oplevelse i bagagen har jeg i hvert fald købt mit sidste Toshiba produkt.

SHAME ON YOU TOSHIBA

17.02.2014
Endelig reagerede Toshiba..... med et fuldstændig ubrugeligt svar.
Så nu er både Toshiba PC og Toshiba TV solgt
Et halvt år med PC og godt og vel 1 måned med TV er sluttet med et tab på 3.250.- kr. - TUSIND TAK TOSHIBA

God bærbar

Jeg havde min Toshiba i fire års tid før den måtte gå "død". Dette er nok mere min egen skyld end producentens, da jeg nok var lidt for hård ved den på dens ældre dage. Men har gennem tiden været rigtig tilfreds med den, INGEN problemer med batteriet og evnen i FIRE år.. Det er godt arbejde Toshiba, tumbs up her fra :)

Super*****

Min næsten 2 år gamle Toshiba Satellite Pro stod af på ferie i Thailand 14 dage før garantien udløb.
Kontaktede Toshiba kundeservice for hjælp, de ville fejlmelde den, så kunne jeg bare sende den til reparation når jeg kom hjem.

Super service, fik min bærbar tilbage i torsdags, efter man har skiftet bundkort, nu kører den bare som en drøm. 5 stjerner herfra *****
Tak Toshiba.

har selv 3 bærbare computere fra Toshiba, og er glad for at have købt dette mærke

Havde for nogle år siden min bærbare til rep, blev kontaktet af Toshiba, at det ville være for dyrt at få udbedret fejlet, de kontaktede mig, så jeg kunne få en ny bærbare til samme pris. Tak for det Toshiba

Har haft mere eller mindre gode oplevelser med Toshiba!

Jeg har købt en Toshiba LCD TV for 3 år siden og har aldrig haft problemer med den.

Har købt en Toshiba bærbar, den fungerer sådan set fint, men skærmen sidder løst. Problemet er at PC-netto solgte den til mig, men firmaet gik konkurs og kunne dækker garantien ikke på bærbaren. De henviste til hovedproducenten og jeg forsøgte at kontakte dem via email, men fik aldrig svar. Jeg har forsøgt at kontakte dem via tlf'en, men igen er der lange ventetider, sådan at man med umulighed kunne få fat i dem.

Jeg er godt of grundig træt af deres dårlige kundeservice. Jeg trækker een stjerne fra udelukkende pga Toshiba utrolig dårlige evne til at hjælpe folk. Pga Toshiba's mangelfulde service, så løb garantien og fik aldrig reperaret den løsthængene skærm. Bærbaren virker fint nok, men skærmen sidder altså løs.

Pas på med at købe en HDD som løsdel, dvs. købe en Toshiba harddisk. intern

Jeg vil hermed advare om at købe en Toshiba, harddisk, for der er kun 2 års reklamations ret på din harddisk. hvis harddisken går i stykker efter 2 år. Så har du ikke mulighed for at trække på noget producent garanti.

Det kan dog lade sige gøre, hvis man bor i USA, der kan man få byttet den disk.

Fordi den er omfattet af det der, men ikke i Eu. Eller der hvor min grossist har købt den.

Cool Producent De Har Et stort og godt udvalg af bærbar'e :D

Der er mange spil computere og kontor arbejde og mange mulighedder :D

Lidt for "smart"....

Jeg vil gerne advare alle mod at købe en Toshiba Satellite L350 16B.

Toshiba sælger den sammen med Vista blandt andet gennem Komplett.dk, hvor jeg har oplevet meget dårlig service.

Da jeg ville købe maskinen med 1 ekstra Gb Ram, så fik jeg at vide, at den skulle jeg selv montere, og jeg fik et link til det modul, som jeg skulle købe og montere.

Jeg ville ikke være så vanskelig, og det kunne vel ikke være så svært, når det var deres procedure.
Jeg monterede derfor selv modulet, og afprøvede det med Vista med et meget dårligt resultat.

Dette kombineret med, at Vista med den originale Ram låste under driften og ikke var bagudkompatibel til et XP-program førte til, at jeg ønskede at returnere maskinen.

Men Komplett.dk ville ikke tage maskinen retur, når jeg nu havde aktiveret Vista....

De kunne heller ikke forklare, hvordan jeg selv skulle teste Ram uden Vista.

Og hvordan skal man finde ud af, at Vista låser uden at aktivere Vista..??

Forbrugerne er ganske enkelt henvist til at købe katten i sækken..!

14 dages returret gælder ikke. Selvom Vista kun er et program, som kan overskrives på ganske få minutter, så bruges dette program som en ”fælde”, der får kunden til at hænge på HELE computeren.
Man må åbenbart godt skrue og montere ram, og hvad man ellers kan finde på, men så snart man starter styresystemet, så klapper fælden..!

Jeg måtte sende maskinen ind i en uge, så de kunne montere et andet rammodul, som passede til maskinen, de målte den igennem og fandt ingen fejl, og jeg fik den derefter tilbage igen med de resterende problemer i behold.

Hvad gør man så...??

Jeg besluttede at købe en helt ny harddisk, hvorpå jeg kunne installere Windows XP Professional, så jeg langt om længe kunne få min sprit nye computer til at fungere.

Men når jeg forsøger at installere XP-Professional, så får jeg denne fejlmeddelelse fra XP:
---------------
Kontroller, om der er vira på computeren. Fjern eventuelle nyligt installerede harddiske eller harddiskcontrollere. Sørg for, at harddisken er k

Is Toshiba your company?

Toshiba Denmark Details