Toyota Ribe reviews

Toyota Ribe reviews

6.7

Toyota Ribe super god

Der ikke nåede komme efter alle er imødekommer og der er super god service vi har selv Aygo D4D har fart den i er år tid jeg er super glad for den vil helt klart købe der i gen den bæste sevice jeg har prøvet en til nu Mvh Mark Mikkelsen Esbjerg

Sjusket og megen dårlig service, hvor vi har mistet tilliden til dette firma.

Hvis vi kunne vælge skulle de overhovedet ingen stjerner have overhovedet, så dårlig har vores oplevelser været hos Toyota Ribe.
Købte bilen i Toyota Esbjerg, og fik at vide, at Aygo skulle kunne køre mellem 19,7-22,9 km pr. ltr. men kunne max for den til at køre mellem 14-16,5 km pr. ltr., kontakte dem mange gange, og fik at vide, at det ville ændre sig, når den har fået skiftet olie ved 15000 km, men intet skete der...
Kontakter dem så en del gange siden.
Skulle ved det samme service, have skiftet alle lygter, da der forkom fugt i disse.
Men det glemte man da lige.
Skulle så ud og have lavet service ved ca 30000 km. Får en lånebil imens.
Da jeg så for 1 gang skal ud og køre i den, ser jeg til min forskrækkelse, at man havde sat en ny visker for og bag på, uden at spørge, på trods af den bagerste var skiftet knap 1/2 år inden, og den forreste havde jeg lige købt en god en, da Toyotas egne går for hurtigt i stykker. Godt sur over dette.
Ser så senere, at det er en bolt der stikker ud forneden ved den forreste kofanger, skruer denne på plads, og bliver mere og mere irriteret.
Et par dage senere skulle jeg vaske bilen, ser jeg hele den forreste kofanger sider løs, og kan ikke klikkes ind, og nu bliver jeg rigtig vred.
Vores venner som er mekaniker, konstatere, at de bremser, som skulle have været smurt, ikke er smurt.
Skriver igen til værkstedet, og bliver efterfølgende kontaktet af en medarbejder fra Esbjerg, der ønsker et møde.
Bilen og jeg tager til møde, hvor man møder mig med skeptisk, at det ikke kunne passe, det hvad jeg havde skrevet.
De undersøger bilen, og kunne så få bekræftet, at bremserne ikke var smurt, at kofangeren sad løs, at man havde ødelagt clipsene, hvilket resultere at jeg må endnu engang køre 220 km, for at få dette lavet. Ligeledes havde man ved 1 service skulle skifte en gummi liste højre fordør, som sad og buede, og så grim ud, da man begynder at hive denne ud, falder der et ca 6 cm langt stykke fugeskum, med glas aftryk ned.
De vi købte bilen, fik vi at vide, at lille service ville koste omkring Kr. 1600,00 og stor ca 2500,00, men fik en regning på Kr. 3700,00, for et service der slet ikke er blevet lavet, før man brokker sig. Denne blev så forhandlet ned til Kr. 1500,00.
Samtidig klager jeg igen over det lave benzinforbrug, og beder dem om at nulstille, de hiver stikket, og sætter det i igen, med dette resultat at ved sidste tankning kører den nu 21,5 km pr. ltr.
Også dette skulle de have gjort ved 1 service, men hvor intet skete.
Vi kører aldrig nogensinde ud til Loui Lunds Toyota butikker, da det er sjusk de laver, og kunderne får lov til at betale prisen.
Vores tillid til dem er fuldkommen væk, sørgeligt kan jeg kun sige.

Se anmeldelsen under Toyota.dk

Problembarnet mht. service er Toyota i Ribe, men mht. Toyota Eurocare er det Toyota Danmarks. Se derfor anmeldelsen under toyota.dk

Toyota v/Louis Lund - Troværlig firma

Vi har været kunde hos Louis Lund siden 1996 og alle aftaler har været holdt til punkt og prikke også selv om der ikke været lavet en skriftlig aftale, en mundtlig aftale har været lige så god. Derudover er personalet venligt og imødekommende. Et firma vi gerne anbefaler til andre.
Fam. Midtgaard

Louis Lund - Toyota Ribe Fremragende vejledning og service.

Efter køb af en Toyota hos Louis Lund, kan jeg kun anbefale køb af bil hos virksomheden.

Rådgivning ved køb og finasering er det bedste jeg har oplevet hos en Toyota forhandler.

Torben Elgaard

Er Louis Lund ved at være for stort et firma?

Jeg har købt en Toyota Verso ved Toyota i Ribe - da jeg kom hjem med den havde den en skade i bagkofanger - efter en del palarmentering fik jeg den dog omlakeret - jeg har derefter fået bilen undervognsbehandlet og har passet mine eftersyn - afleverede bilen d 27/4 til service fik en lånebil men bad om hurtigst muligt at få egen bil tilbage( pga dårlig ryg) - de ringede som aftalt at der var en bekostelig rep. på min bil - den skulle laves og samtidig skulle bagkofangeren igen laves da det krakelerede det der var blevet lavet før - først man. 3/5 ringede jeg til Toyota om min bil ikke snart var klar - det havde den været siden d. 29 ??? øh dejligt at vide!! Jeg kører efter et job til Toyota Ribe fra Esbjerg for at hente min bil - men jeg kunne ikke træde koblingen ned uden at skulle op at stå på den - det beklagede de og jeg påpegede at der var en ridse i døren som ikke havde været der da jeg afleverede den - jeg stod i 3 kvarter og ventede på om de kunne få min bil lavet - men måtte til sidst tage lånebilen tilbage - men fik da lovning på at bilen var klar næste morgen.Jeg ankom idag - kunne se at man ikke havde prøvet at udbedre ridsen - men bilen kunne dog køre - efter megen diskuteren med dem hvor jeg udtrykte min nervøsitet over at de ikke havde prøvekørt bilen efter de havde skiftet bremser på den- hvilket de vel ikke havde for så havde de vel også fundet ud af at koblingen sad fast?? Jeg blev spurgt hvad jeg havde regnet med?? jo jeg har en forventning om at når jeg betaler Toyota i Ribe for at holde min bil i orden - at den så også er i orden?? Ligeledes syntes jeg godt man kunne ha prøvet at polere skaden de har forvoldt i døren - om ikke andet så for et plaster på såret over at jeg skal køre forgæves efter min bil - men som Claus sagde ´kunne jeg jo ikke bevise at skaden ikke havde været der da jeg afleverede den - næhh jeg skulle måske ha taget fotos - i skrivende stund er jeg meget ambivalent om hvorvidt samarbejdet ml toyota i Ribe og jeg skal forsætte - men det gav Claus også udtryk for at det ikke gjorde dem noget - næh måske Louis Lund er ved at blive for stort??

Blandet oplevelser

Jeg har købt to Toyota'er hos Toyota Ribe og bortset fra misforståelser omkring vinter dæk, så har begge biler været køb til over middel.

Begge biler har været til en del service og her har oplevelserne været blandet. En konkret oplevelser, der fik mig til at skifte service værksted, var en fredag eftermiddag i den mørke tid, hvor den ene forlygte sprang på vej hjem fra arbejde. Jeg vidste jeg var sent på den, men skulle køre langt om lørdagen. Jeg nåede lige fordi Toyota Ribe før lukketid, men den ene af værkstedscheferne beklagede at folk på værkstedet var gået hjem. Han kunne vist godt selv há skiftet den pære.......

Is Toyota Ribe your company?

Toyota Ribe Details

Louis Lund er