ToyToy.dk reviews

ToyToy.dk reviews

8.8

Nemt, hurtigt, god pris.

Hjemmesiden er nem at finde rundt i, super godt inddelt, nem søgefuntion og gode priser. Varen kom blot 2 dage efter Bestilling.
Super god oplevelse

Hurtig levering!

Jeg søgte et helt specifik vægfoto, det havde TOY TOY ovenikøbet på tilbud og leveringen gik perfekt og hurtig!

Hurtig levering og god service

Jeg har handlet hos ToyToy og det er ikke sidste gang jeg gør det. Hurtig levering og god service og varerne lever fuldt ud op til mine forventninger. Derfor får ToyToy 5 stjerner og jeg kan kun give dem min varmeste anbefaling.

Gode priser, godt udvalg og hurtig levering !

Efter søgen på nettet efter den bedste pris på en Disney lampe faldt jeg over Toytoy.
Jeg bestilte den hen af eftermiddagen og indenfor en time lå der en ordrebekræftelse i min indbakke. Pakken kom næste dag !.
Super fedt med hurtig levering. Jeg kan klart anbefale Toytoy til andre.
Det er ikke sidste gang jeg handler der.

Super Priser og hurtig levering

Jeg har handlet hos www.ToyToy.dk et par gange nu :) Jeg har altid fået mine vare hurtigt. Dertil kommer de er billige og har nogle seje produkter som Disney og Hello Kitty.

Skuffende

Min søn fik noget sengetøj i fødselsdagsgave, men det havde nogle meget mystiske mål, som man ikke kunne købe dyner i Danmark. Jeg sender sengetøjet med min svigerinde hjem, da hun bor i Randers, hvor firmaet skulle befinde sig. Hun kommer ud til adressen, men kan ikke finde firmaet. Jeg skriver til dem, og får at vide de ikke ejer en postkasse, så hvis jeg ikke ønsker ar lade det ligge i en port natten ovr på eget ansvar, må jeg sende det. De er gode venner med postbudet, som derfor kommer ind og leverer varene, og ser bor fra de ikke har en postkasse, som jeg er helt sikker på ar lovpligtig i Danmark. Tonen i de mails jeg modtog var på ingen måde venlig. Jeg vil aldrig benytte firmaet igen.
ToyToy

Reply from ToyToy

ToyToy.dk
I først omgang er vi kede af at høre dette er din opfattelse af ToyToy. Vi er rigtig glade for vores kunder og håndtere mange ordre hver dag.

Ovenstående vil jeg gerne kommentere på:

ToyToy.dk er en 100 % online butik med kontor og lager på Nikkelvej 17 i Randers. Målene på sengetøjet er oplyst ved købet på vores webshop, de kan bruges på danske dyner, hovedpudebetrækket kan dog svinge lidt, men det er alt sammen oplyst med mål. Vi har åbningstider som er oplyst på hjemmesiden, men også de høflige mails du modtog fra os. Vi bor sammen med en anden virksomhed på adressen, som du også blev oplyst på mail, ud over vores skilte med navnet ToyToy ved porten og hvis du gik ind på adressen.

Alle vores kunder er velkommen til at komme forbi i vores åbningstider, mandag til torsdag 8-16 og 8-15.30 fredag. På adressen kan i både afhente vare eller returnere dem. Med hensyn til vores virksomheds ordning med posten er det en fast firmaaftale, som er fuldt ud lovlig, hvilket heller ikke har noget med denne sag at gøre.

Vi beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse og arbejder hver dag med kun at blive en endnu bedre webshop.

Vi ønsker dig en rigtig god dag.

Med venlig hilsen ToyToy

God pris, ingen bøvl, hurtig levering

Jeg bestilte en bamse til min nevø. Prisen var væsentlig bedre end andre steder.
Dertil var leveringen hurtig, der var ingen bøvl med betalingen, og varen var som den skulle være.

FEM STJERNER HER FRA.

Cars bort skaber glæde!

Vi bestiller en bort fra Cars. Prisen var god, forpakning god, email advisering fint - dog syntes jeg at forsendelse. at man bør havde 2 satser, når man sender småting afsted, så man ikke skal betale 40% for at få den tilsendt.
Men alt i alt positiv, og ikke mindst glæde hos drengen :o)

Genialt!

Rigtig hurtig svar tilbage på mail. Pakken kom hurtigt. Og varerne var fine. Alt i alt en god handel!

Var inde og finde en dåbsgave, og valgte mellem et stort sortiment. Jeg havde en forespørgsel og sendte en mail afsted lørdag eftermiddag. Jeg fik svar søndag middag og havde hele min ordre tirsdag.

Helt tilfreds

bestilte varerne ved toytoy et par dage før juleaften, fik varene mellem jul og nytår, så det var bare fint :)

Super service og hurtig levering

Jeg bestilte 2 stk. sommerfugle bort og det var helt op til mine forventninger.
Jeg bestilte sent mandag eftermiddag og allerede onsdag var de med posten.. :)

Anmeldelse af Toytoy

Jeg bestilte to princesse billeder hos Toytoy. De ankom 2 dage efter og er fine og pæne. De har levet fuld op til mine forventninger og har haft hurtig forsendelse. Så helt super.

en toystory madkasse, den kom dagen efter bestilling. Toytoy

hurtig levering

anden gang jeg har købt hos toytoy, bestilte søndag den 19 om aftenen, med garanti til levering før jule aften, alt kom om tirsdagen, rigtig fint

forkerte varer blev sendt

Toytoy: to ud af fem varer var ikke korrekte. Den ene skulle bruges "akut" og jeg kunne derfor ikke nå at sende den tilbage. Ved byt af forkerte vare nr 2 var der dog god service.

god hjemmeside og hurtig leverence

Jeg har handler der en gang ,og kan bare anbefale denne hjemme side,det gik hurtigt og nemt,

5 sovepose

5 toytoy.dk Sovepose med Disney Princess
Hurtig levering - god inpakning

Super levering

Jeg kan kun sige positivt om Toytoy. Jeg bestilte mine varer sent om eftermiddagen og 2 dage efter var de modtaget. Super levering

ingen problemer

ToyToy Details

Legetøj, Børnetøj, Børnesko Ting til børneværelset online - ToyToy - Hele Danmarks Disney Butik. Vi har alt i Cars, Disney Princess, Peter Plys, Mickey Mouse, High School Musical, Hannah Montana og Jack Sparrow. Både legetøj, bamser, tøj og diverse ting såsom madkasser, tasker, værelsesdekoration og håndklæder.

Visit ToyToy.dk

Write to: info@toytoy.dk