TP Kjoler reviews

TP Kjoler reviews

9.4

Rigtigt godt

Der er mange kjoler på deres hjemmeside og de svare meget hurtig e-mail. Da jeg bestilte min kjole skrev de med det samme til mig og gav mig en rigtig god service.
Derudover har de en rigtig god service i deres butik i Skjern. Derfor giver jeg dem 5 stjerner.

Det perfekte sted at finde sin gallakjole!

Rigtig god service. Man får lige præcis den hjælp, som man behøver!
Og udvalget er stort og dejlig.

Mega god service

Jeg bestilte en kjole søndag aften, og få timer efter da jeg tjekkede mails inden jeg lagde mig til at sove så jeg at der var kommet en mail fra Tp-kjoler.dk hvori der stod at den desværre var udgået, men om jeg kunne tænke mig en anden kjole, og at de fik det nye katalog hjem mandag og om jeg ville se kjoler fra dette katalog. Dette ville jeg naturligvis gerne, men om de ikke bare kunne sendes elektronisk da jeg er i tidspres med at finde en kjole til det bryllup jeg skal til. Dette var ikke noget problem og jeg fik også billederne dagen efter, og så snakkede vi frem og tilbage over mail og har nu bestilt en kjole til samme pris som den oprindelige og nu vil jeg bare glæde mig til at få den hjem. TP-kjoler har gør, hvad de kan for at hjælpe... helt sikkert. Kigger ind igen, hvis jeg står og mangler en anden gang.

Alt i en

TP-kjoler hjalp mig med at finde den perfekte kjole til mig til kongebal. Selvom jeg havde problemer med størrelsen og farven, så fik vi det hele på plads med et smil. Helt sikkert et sted jeg vil komme igen!

fantastisk

dejlige omgivelser
fantastisk service
super flotte kjole
- jeg fandt min gallakjole med hjælp fra ekspedienten. Hun var sød og ikke en af de der påtrængende nogen hvor man som kunde ikke kan få lov til at være alene :) ikke andet end ros herfra, bestemt et sted jeg andbefalder alle

Fantastisk!!!

Super god service og rådgivning. Og Super flotte og fantastiske kjoler :) Købte en børne gallakjole til min datter, og kvalitetten er bare i top. Jeg har anbefalet TP-kjoler til alle mine veninder.

Fantastisk service, hurtig levering og smuk kjole

Fandt tp-kjoler om torsdagen, og kiggede meget på de smukke kjoler.
Men nu er jeg ikke ligefrem en størrelse medium, og var lidt nervøs for om de kjoler jeg kiggede på kunne passe mig.
Via chatten fik jeg supergod hjælp, og kjolen blev bestilt. Den ankom allerede fredag eftermiddag.
Den var rigtig flot, og var præcis som billede og beskrivelse. Derudover passede den perfekt. Jeg glæder mig rigtig til at vise den frem til festen.

TP-kjoler er helt klart et sted jeg vil handle igen, og de har mine bedste anbefalinger.

Kundeservice og tøj i TOP kvalitet

Jeg har i længe kigget på nettet for at finde en fin kjole til min svigerindes bryllup, dog uden held (enten billige kjoler - hvor forhandleren ikke ved hvad ordet: kundeservice betyder, eller mega dyre kjoler - hvor servicen så til dels er der)

Jeg havde faktisk snart opgivet, men heldigvis poppede TP-kjoler op på min Facebook-side. Og jeg fandt med det samme to kjoler som kunne være interessante (til under kr. 800,00 pr. stk.). Jeg havde en masse spørgsmål om både kvalitet/levering/retur/priserne osv. (nok også i overkanten), men der blev svaret hurtigt (indenfor 4 timer - endda i en weekend), og kompetent. Jeg fik kjolerne bestilt + et sjal til hver.
Leveringen var hurtig (indenfor 2-5 dage). Da jeg åbnede pakken var der ikke de to sjale med, for der hørte åbenbart et sjal med til hver kjole inkl. i prisen. Det synes jeg er god kundeservice - at man ikke oversælger, selvom det havde været nemt. Den ene kjole passe perfekt, men den anden har jeg svært ved at lyne. Jeg skriver så til TP-kjoler, om hun var interesseret i at forlænge returneringsfristen lidt på denne ene kjole, så jeg havde mulighed for at smide et par kilo og så forhåbentlig kunne passe den. Og det indviglede hun i. Ekstrem god kundeservice!!

Jeg kom ikke til at kunne passe den, så jeg returnerede den, og indenfor 14 dage, var pengene tilbage på min konto.

Alt i alt en MEGET POSITIV oplvelse.
- Hurtig, høflig og kompetent svar på div. mails
- Hurtig levering
- God kvalitet til fornuftige penge (ingen oversalg)
- God returret (14 dage normalt - i mit tilfælde aftalte jeg mig til noget længere)
- Nemt at reurnere
- Hurtig overførsel af penge til konto (ved returnering)

KLART ET FIRMA JEG ANBEFALER MED STØRSTE FORNØJELSE!!

Fantastisk kundeservice

Jeg har modtaget den mest fantastiske kjole og den sidder perfekt.
Kjolen fandt jeg på nettet for en uge siden og nu hænger den i mit skab klar til at tage på til min bedste vens bryllup. Jeg er så glad og det er ikke sidste fang jeg har handlet er.

Kanon service :)

Jeg var lidt sent ude, med at finde tøj til et bryllup jeg skulle med til...
Jeg sad sent oppe en aften og kiggede på kjoler på internettet og der fandt jeg TP kjoler's hjemmeside... Jeg havde et spørgsmål til en kjole jeg fandt og sendte derfor et spørgsmål via deres hurtig chat på hjemmeside, og fik hurtigt svar igen...
Jeg er lidt overvægtig og har aldrig bestilt tøj på nettet før, men ud fra deres str. skema kunne jeg hurtigt finde ud af hvilken str. jeg skulle have... Næste dag bestilt jeg en kjole der var på lager, og dagen efter kunne jeg hente kjolen på posthuset...
Det er sku god service... :) Da jeg kom hjem prøvede jeg kjolen på og den passede perfekt... Takket være deres måleskema på hjemmesiden :)
Jeg har kun haft kontakt med TP kjoler via nettet, men det har været en kanon oplevelse alligevel...
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler hos TP kjoler :)

Kjolen stemte med billedet og servicen i top!

Jeg fandt den fineste kjole på TP's hjemmeside og tænkte den var lige det jeg ledte efter. jeg var dog i tvivl om størrelsen, da jeg var lidt imellem to, så jeg kontaktede Tina på hotlinen og fik hurtigt svar og god vejledning, ja selv venlige svar på mine dumme og forvirrede spørgsmål. Jeg bestilte med det samme derefter min kjole (en fredag eftermiddag) og modtog den allerede mandag morgen! Tina tilbød endda at lægge den anden størrelse fra, hvis jeg kontaktede hende mandag, selvom hun havde ferie! Det er i min optik GOD service! Og som prikken over i'et var kjolen lige så fantastisk som på billedet.

God service og betjening

Min datter skulle til Gallafest og havde ellers en kjole, men pludselig skulle den være lang. Tog kontakt med TP kjoler (Tina) og fik en rigtig god betjening. Hun sendte 2 kjoler samme dag da vi var i tvivl om størrelse og farve. Kom dagen efter og vi fik valgt og skønneste kjole.
Sendte den anden kjole retur og fik den hurtigt refunderet igen og til med en sms om alt var som det skulle :) :)
Kan kun anbefales.

Prinsesse for en dag i Konfirmations kjole fra TP Kjoler.

Vi søgte på internettet efter en konfirmations kjole, hvor vi fandt TP Kjolers hjemmeside og hos dem fandt vi kjolen med det samme. De var gode til at rådgive os over deres hotmail service, og der kom hurtigt svar. Målene passede som de skrev og prisen var kun 990 kr. Min datter var lykkelig den dag kjolen kom med posten og hun for første gang kunne prøve den og se den rigtigt. Hun lignede en prinsesse på hendes store dag, lige som hun havde drømt om. Har anbefalet TP Kjoler til andre.

good service!

finally found a good a trusted clothing site. just bought a dress . got it in good time and good quality.
fully recommend! !

Kæmpe overskud i kjoler og service

Jeg købte min gallakjole hos TP kjoler sidste år, og jeg er meget kræsen i den slags. Alligevel fandt jeg ved TP Kjoler den helt rigtige og to mere, som jeg også synes var fantastiske - og så var det endda billigt. Var forberedt på at skulle af med op imod 5.000 kr. men jeg fandt min drømmekjole til kun 1.500 kr..
Har anbefalet stedet lige siden, og kun hørt godt for det.
Jeg har ingen erfaring med deres online service.

Super butik på webside med fine billeder

Flotte kjoler som ikke er lige til at få fat på i Danmark. Super med en kjole butik som denne. Jeg fik ikke den kjole jeg havde udset, men en lige så flot og hurtig hjælp fra Tina :-)
Stor hilsen Birgit

Skøn forretning!

Jeg købte en gallakjole hos tp-kjoler i Skjern. Det var skøn service og rigtig flotte kjoler af kanon kvalitet. Jeg er mere end tilfreds med mit køb!

super behandling og levering til tiden

vi ville forsøge at købe en konfirmationskjole over nettet denne sidste gang, fordi min datter ikke lige kunne finde den passende model i butikkerne. Desuden er TP kjolers priser meget favorable i forhold til butikkerne.
Jeg var i tvivl om hvilken størrelse vi skulle bestille, sendte en mail til kundeservice og fik svar tilbage dagen efter - super hurtig respons.
Jeg fulgte vejledningen fra medarbejderen og bestilles så endelig kjolen. Kjolen kom med posten inden for den lovede levering og kjolen passede perfekt.
Kan kun trygt anbefale TP kjoler

KØB ALDRIG TØJ DER :

ALDRIG har jeg være med til noget ligende
Bestilte min datters konfirmations kjole og en bolero her og det gjorde jeg i marts mdr... fik en mail om at den kunne levers inden 14 dage og vi ventede og vi ventede.. ringede så og jeg ringede men kom ikke igennem. nogle dage efter kom jeg så igennem (sidste torsdag) hun sagde hun ville ring mandag el tirsdag ang kjolen og vi vener så og venter men ingen ringede og jeg prøvede at ringe op til en million gang men kunne ikke komme i kontakt med hende jeg sendte en rigtig gal mail til hende i tirsdags om hvornår fanden hun havde tænkt sig at sende den kjole da min datter skal konfirmeres den 4 maj og så dukker kjolen pludselig op i dag uden boleroen og skrev i brevet boleroen er desværre ikke med i pakken men sender den engang i maj når jeg er kommet hjem fra ferie???? WHAT??? hun vidste vi skulle bruge den den 4 maj??? så nu har jeg sendt hende en IKKE så pæn mail og sender så hendes lort retur. og ikke nok med det så skriver hun at kjolen var lang tid om det da der går 30 dage før de fik pengene. ja tak bror lort i har hævet mine penge den 2 april.. ved ik om hun tror der står idiot på ryggen af mig i så fald er det sgu hendes bluse jeg har på..så hold jeg langt væk fra den onlinebutik ellers bliver i snydt

FANTASTISK!! Køb din kjole hos tp-kjoler!

Ganske enkelt den bedste kjoleside med smukke kjoler og med en service der er helt i top!! Hurtige til at svarer hvis man har spørgsmål og man får utrolig god vejledning hele vejen igennem. Jeg bestilte min kjole onsdag og den var allerede hos mig dagen efter. SUPER HURTIGT! Jeg kan klart anbefale at man skal købe sin kjole hos tp-kjoler. Jeg har tidligere købt en anden kjole hvor der var lige så god betjening! Det er ikke sidste gang jeg køber en kjole der!

Takker Tp-kjoler for at gøre min galla fantastisk i den smukke kjole som jeg modtog :-)

Hilsen Julie

www.tp-kjoler.dk Details

Gallakjoler brudekjoler festkjoler onlinesalg kjoler tp-kjoler

Visit TP Kjoler