TP Music reviews

TP Music reviews

4.4

Brug ikke netbutikken - penge bliver ikke refunderet.

Jeg har også anvendt netbutikken og rykket og rykket for en julegave til min familie.

For ca. en uge siden lykkedes det endeligt at få klar besked. TP kunne ikke levere det lovede.

Derfor forventer jeg selvfølgelig at de penge der blev betalt på Dankort var refunderet - men nej.

DET ER SIMPELTHEN FOR USERIØST!!!!

KØB ALDRIG NOGET HOS DEM VIA NETBUTIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I november bestilte jeg noget musik som min kæreste skulle have i julegave. Der stod at man ville få varerne indenfor få dage. I starten af december prøver jeg en million gange at ringe til både kundeservice og butik for at afbestille, da jeg ikke kan vente længere på varen. INGEN SVARER. Jeg sender mail til deres kundeservice afdeling - INGEN SVARER. Jeg sender mail til ejers mail adresse som jeg finde i CVR registret - INGEN SVARER. Da der ingen varer kommer og ikke bliver trukket på min konto (jeg have lavet betaling med dankort), regner jeg med at man har slettet ordren - eller er gået konkurs.
I dag de 30/1 mere end 2 mdr efter jeg bestilte varen og mere end 1,5 måned efter den blev AFBESTILT - er noget af den leveret og i brevet står at resten er i restordre og vil blive fremsendt når de kommer.
Jeg prøver så igen FORGÆVES at ringe til både butik og kundeservice - INGEN SVARER!!! Der er heller ingen telefonsvarer eller noget. Jeg har derfor i dag sendt dem endnu en mail til deres kundeservice mail adresse, hvori jeg har gjort det klart, at hvis de trækker betaling fra mit dankort vil de blive politi anmeldt for svindel!!! Og så skal de ellers sørge for at give mig et svar, så jeg kan få af vide hvor og hvordan de vil have den tilsendte vare retur, da jeg ikke vil have den.
Så mit råd til alle er - HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA. DE LEVER IKKE OP TIL DERES EGNE ORD PÅ DERES HJEMMESIDE - og om de ha en dårlig kundeservice - ja det er ikke til at vide FOR DE HAR INGEN!!!!!!!!!!!!!!!
EPILOG:
Efter min trussel om politi anmeldelse, så læste de sørme lige pludselig deres mail! For jeg fik dagen efter et svar om at de desværre havde lavet en fejl, for de havde fået min afmelding, men den var på "mystiskvis" blevet aktiveret igen, så varen var sendt til mig. Men de havde ikke trukket pengene og ville selvfølgelig ikke gøre det - og resten af sendingen ville blive afmeldt. De ville sende en returseddel til mig så jeg kunne returnere den plade de havde sendt. Den ligger så STADIG og venter på at blive returneret, for der er ikke kommet nogen returseddel endnu pta. at jeg har rykket for den. Så jeg kontrollerer løbende min konto for at sikre mig at de ikke pludselig trækker penge for den "fordi den jo ikke er returneret". For så ryger politianmeldelsen af sted med det samme!

PS hvis man oplever at penge trækkes for en vare man ikke har fået - eller som her ikke vil have men ikke kan komme til at returnere, kan man lave en indsigelse via sin bank. Det skal gøres skriftlig - så trækker de pengene tilbage. Så husk at gemme evt. mail korrespondance som bevis på at du har prøvet at give besked/få svar.

Fed betjening.

Tp musikmarked er det eneste sted jeg køber cd'er- det er lidt forvirrende at finde rundt i cd'erne i Roskilde, men der er medarbejderne hurtige til at finde hvad jeg søger efter.. :)
Udvalget er meget fint og det er specielt meget fedt med badges til ingen penge og cd'er og dvd'er til en 20'er :)

Gode tilbud..

Altid en butik der er værd, at besøge. De har altid nogle gode tilbud.

Altid frisk og hurtig betjening

Når jeg køber cd'er og dvd'er foregår det praktisk taget altid i TP's butikker i Kbh.

Personalet er altid ungt og frisk, og de virker reelt som om de virkelig selv elsker musik, og ikke bare står der for at tjene penge eller for at blive lært op, som jeg har indtrykket af i FONA.

Jeg får næsten altid de titler, jeg kommer efter, for på deres website kan man nemlig se deres lagerstatus for de forskellige butikker, så man ved hvilken butik man skal gå i, eller ikke gå i for den sags skyld, hvis man leder efter noget bestemt.

Priserne synes jeg er lave og yderst rimelig og de kan sagtens konkurrere med internetbutikker som Gucca. Jeg køber altid noget ekstra med, når jeg er i TP. En fed tv-serie på dvd på tilbud eller noget, for det er ofte så billigt, at jeg bare tænker 'Ej, det må jeg bare ha' til den pris'

Det bedste er næsten, at betjeningen altid er så hurtig og frisk. Ja, der kan da godt være en kø på 4-5 personer i myldretiden, men medarbejderne får altid knaldet den af på 2 minutter, hvor det mindst ville tage 10 min i FONA.

Jeg er rigtig glad TP-kunde og har været det de sidste 30 år. For i 80'erne var TP nemlig også det eneste sted i DK man lige kunne få datidens vinyl-LP'er til vildt billige priser og i spændende importerede særudgaver.

Det er også rart med en butik med internet-lave priser, hvor man bare kan hente tingene selv og glemme alt om porto og om Postdanmark nu ikke får leveret pakken, så man skal bruge 20 minutter på posthuset.

Fed forretning,

TP er en meget fed forretning, de har dog tit meget lidt udvalg af musik, dog i min smag, det afhænger jo af smag og behag, der tit man ska vente på de bestiller ting hjem så men tit fede dvd'er og alt muligt!

Is TP Music your company?

Visit TP Music