Tpmusik reviews

Tpmusik reviews

3.9

Lyn-levering og god pris

Jeg bestilte en dvd-box og fik den leveret i løbet af ganske få dage (bor på Bornholm). Prisen var også meget fordelagtig og fragten fornuftig (30 kr.).
Jeg blev dog noget nervøs over de dårlige anmeldelser - især dem der gælder den manglende respons fra TP. Jeg oplevede nemlig det samme. Jeg ringede flere gange til kundeservice og fysisk butik: Ingen tager telefonen. 2 mails ligeledes til TP: Ingen svar "what so ever". Så her tænkte jeg, at mine penge kom ud at svømme.
Derfor et tip til TP: Tag telefonen og svar på mails, så vil mange dårlige anmeldelser blive positive i stedet. 5 stjerner får I alligevel, da jeg jo fik mine varer på kort tid og til en superpris. Tak for det!

DUMPET! Please, læs!!

Jeg handler her ALDRIG igen!
Jeg bestilte d. 12/01 i år otte dvd-film som alle havde kort leveringstid,
(ellers havde jeg bestilt dem et andet sted),
og her d. 13/03 mangler jeg stadig og modtage to af dem,
men har intet hørt fra TP om dette.

Jeg har skrevet til kundeservice, men intet hørt.
Har desuden prøvet at ringe derind i åbningstiden, men også uden held her.
Forsøgte mig endnu engang på mail, hvor jeg desuden har annulleret handlen med de sidste to film - Heller ingen reaktion på dette.

Dårligste service jeg nogensinde har oplevet!
Under alt kritik og en virkelig røv sur oplevelse. Øv øv og atter øv!!

De skal i hvertfald IKKE modtage mine penge i fremtiden,
og de to manglede film er nu købt et andet sted.

Jeg mangler stadig min film???

Fuldstændig uacceptabel dårlig, endnu ikke eksisterende "levering". Efter næsten en måned har jeg stadig ikke modtaget den film jeg har bestilt som en julegave til min far d. 15.12.2013 og nu er det den 11.01.2014... Det er ganske enkelt urimeligt, at drive virksomhed når man ikke kan magte opgaverne. Da jeg bestilte filmen, var den på lager med en leveringstid på 2-6 dage. Jeg er tydeligvis blevet snydt, hvilket er ganske ubehageligt. Jeg kunne aldrig nogensinde i min vildeste fantasi drømme om, at anbefale TP Musik til nogen som helst! Luk dog jeres Web-shop og tag omkostningerne i stedet for, at lade jeres "kunder" lide under det.

Dumpet

Bestilte CD i november. To måneder efter har jeg hverken modtaget CD`en eller modtaget info herom.. Skriver til kundeservice 2 gange før jeg får svar fra TP musik, som oplyser mig, at de ikke kan skaffe CD´en fra deres leverandør. Fail!

Snyd!

Købte en CD der aldrig kom frem. har prøvet at kontakte dem på telefon, men ingen tager den. Jeg handler der ikke mere

Lang ventetid, men dog hurtigt svar på mail

Jeg bestilte en dvd på TP Musikmarkeds hjemmeside. Jeg har før handlet meget ofte i den fysiske butik, så det var mit første valg. Men jeg fik ingen ordrebekræftelse på mit køb, og når jeg tjekkede ordrestatus, stod der bare "processing". Efter en uge skrev jeg til dem og spurgte, om jeg kunne forvente at modtage dvd'en, og jeg fik svar dagen efter. Den var desværre udgået. Spørgsmålet er, om jeg havde fået det at vide, hvis jeg ikke havde skrevet til dem. Jeg køber mine dvd'er et andet sted næste gang.

Har de givet helt op?

Jeg vil råde til, at man foreløbig holder sig væk fra TP. De bekræfter ikke ordrer, de svarer ikke på mails og ordrene står bare på "processing".

Synd det skulle gå så galt for dette ellers hæderkronede firma.

TP -meld ud på jeres hjemmeside hvorfor det står så galt til - eller luk den indtil I er parat.

Jeg føler det er på grænsen til snyd!

Har igennem årene købt MEGET hos TP...
Bestilte en CD (stod den var på lager) og hørte ikke noget i 14 dage. Da jeg skulle bruge den til gave valgte jeg at afbestille varen ved at svare på ordrebekræftelsesmailen der indeholder ordrenummer osv.
Over tre uger efter trækker de pludselig beløbet og sender mig varen . som jeg selvfølgelig har købt andetsteds i mellemtiden)..
Nu står jeg så og kan bruge tid og penge på at returnere :-((
Færdig med TP .. det er simpelthen for dårligt!!!

Super duper levering

Bestilte nogen film på jeres hjemmesiden og 2-3 dage efter ankom de, der er super fedt!! Bestiller gerne fra jer en anden gang! + man finder ofte varerne billigere hos TP musik, end andre steder:D

Over en måneds ventetid, i HAR trukket pengene men INGEN DVD! Og en ikke-eksisterende kundeservice!

Jeg bestilte for lang tid siden (en måned +) dvd-filmen (skønheden og udyret). Jeg fik af vide ordren var gået igennem men hørte ikk mere fra dem længe. Efter lang tids venten, ringede jeg og spurgte hvor min dvd var, det kunne i ikk svare mig på, så jeg fik ordren annulleret. Nu har de så trukket pengene 259 kr fra min konto og jeg har stadig intet modtaget! (Det er godt 2 uger siden) jeg synes det er helt uacceptabelt! Har ringet dagligt ind til dem siden de trak pengene (flere gange om dagen). Men kommer aldrig igennem!
De har også valgt at ignorere de mails jeg har sendt til dem.. Sys det er for ringe og føler mig en smugle fortabt, for der er ikk en TP forretning i sen by jeg bor i, så ved ikk hvor jeg ellers skal henvende mig..

ALDRIG oplevet så elendig service!!
Naja Hansen

værrste butik i verden

Jeg synes det er helt vildt dårligt at de skid på kunderne.
De er gåede konkurs, så dit gavekort er ikke noget værd, men alligvel har de butikerne rundt i landet, og sælger som om de har aldrig har været gået konkurs.
Det synes jeg er meget dårligt stil.. :(

Derfor en stjerne, og jeg håber meget på de en dag, vil indse hvor meget stil det er..

Sløv levering og dårlig information

15. december bestilte jeg en DVD, som ifølge hjemmesiden skulle være på lager. Derfor ville levering være i løbet af få dage.
Der kom ingen DVD med posten og ingen besked fra TP om at den ikke ville blive leveret.
Efter nytår skrev jeg mail til TP om at jeg ikke længere ønskede den bestilte DVD, da den var blevet uaktuel.
Intet svar, men DVDén kom med posten den 19. januar.
Meget dårlig service.

er film eller musik du leder efter er du gået helt rigtig

vis jeg skal ha en ny film gå jeg næsten altid i tp for de har den og prisen er ikke overdrevet (og den kommer hurtig ned i pris) servicen er god butikken er ren og pæn
og musikken i butikken er bare kanon

Godt sted at handle.

Jeg er kommet en del i TP musik og har fundet mange billige og gode ting, jeg fik med hjem.
Servicen har altid været i top og priserne rimelige.

Synes det er et godt initiativ med at lave de knaltilbud, der ofte lokker folk ind i butikken.

Der plejer at være et godt og rimeligt billigt udvalg i butikkerne - naturligvis er det nok muligt at købe mere over nettet, men jeg har foretrukket i TP musiks tilfælde at komme i butikken.

Og så til min store sorg, at butikken i Slagelse er blevet lukket, så nu har jeg længere til en TP shop end før, hvilket gør jeg nok ikke handler der så meget mere.
Det er trist, men forståligt med lukninger af butikker, når krisen kradser, men derfor ikke destomindre trist, at jeg nu har fået længere til TP.
Lukningen af Slagelse butikken er eneste årsag til de 3 stjerner, for ellers havde det været 4 stjerner.

Et godt firma!

En firma med styr på tingende, dog kan ventetiden på bestilte vare godt være lang.

godt

men de er flytte fra næstved så er det slut med alt der god i har

Flot udvalg

TP Marked har et bredt og godt udvalg af musik. Det er lækkert at der stadig findes en butik hvor man kan købe musik og få den med hjem ren fysisk og ikke bare på download. Kompetent behandling og flot udvalg gør at jeg kommer igen og handler.

Gode handler hos tpmusik.dk

Man kan gøre mange gode handler hos "TP Musik" - især hvis man går ind i en af deres forretninger - de har altid mange virkeligt gode tilbud....
Og iøvrigt bør "TP Musik" roses for deres store udvalg af tilbehør og ting...

Hvor er I?

Jeg har altid været glad for at handle i TP Musik, men hvor er I efterhånden henne?

T(op) P(erfekt) musik

Butikken (2800 Lyngby) samt WEB-siden og finde det man søger = * * * * (5 stjerner),
Betaling = * * * * (5 stjerner),
Levering = * * * * (5 stjerner),