Tradedoubler DK reviews

Tradedoubler DK reviews

5.0

Svindler

Venter også nu i flere måneder. Næsten et år på at få udbetalt for alm brand kampagnen.

Humbug side. Kampagnen udbetaler på alle andre netværk men ikke her. Så tror ikke på deres undskyldninger.

Hold jer fra Tradedoubler. De beholder DINE penge

Håbløst

Jeg har nu trukket rundt med Tradedoubler i mere end et halvt år, for at få mine penge. De skriver aldrig tilbage (og det er ikke fordi jeg har skrevet for meget til dem - de har fået tid) - De påstår de selv er ude efter pengene, men kampagnen er betalt ved alle andre udbydere som stadig har selv samme kampagne.

De skylder mig 3.240,-

Jeg vil fraråde at bruge Tradedoubler. Har sidst hørt fra dem for evigheder siden og de svarer ikke på mails. Og gætter på de fortsætter samme undskyldninger for ikke at betale som altid.

Yderst kompetent og meget venlig betjening

Stor ros herfra! ;)

Troværdig partner

TradeDoubler er uden tvivl den mest seriøse affiliate netværk i Danmark. Der findes en underskov af forskellige netværk i Danmark, og jeg har prøvet adskillige af dem. Men på den lange bane er TradeDoubler dem, der trækker det længste strå. Også selvom ikke alt er perfekt og der er visse skønhedsfejl her og der, og at nogle annoncører trækker sig med kort varsel - hvilket kan være ganske frustrerende - så er det samlede billede, at der er styr på tingene. Det samme gælde tracking, udregning og udbetaling af provision - og det er selvsagt helt afgørende. Har været samarbejdspartner med TradeDoubler i 10 år - uden nævneværdige problemer.

En god samarbejdspartner

Vi har et glimrende samarbejde med Tradedoubler, der gør meget for at forbedre indtjeningen for alle parter og som er interesseret i de ideer vi kommer med.

OK, men ikke 100%

Denne brance er som at sælge elastik i metermål. Jeg synes ikke at TD gør nok, for at sikre at alle klik er foretaget af reelle kunder. Husk at være jeres kunders medspillere.

Mistanke om svindel

Er de lukket eller er de gået konkurs?

Som så mange andre har jeg ikke fået udbetalinger. Leads er slettet og support svarer ikke.

Skynd jer alle at flytte jeres kampagner, så i ikke mister alle jeres penge og i kan tjene nye leads ved firmaer der stadig reelt har penge til udbetalingen.
Tradedoubler DK

Reply from Tradedoubler DK

Hej Mia

Vi er hverken lukket eller gået konkurs :-).

Kontakt os venligst på +45 70 20 79 29, eller skriv til support.dk@tradedoubler.com, så ser vi på det med det samme, og får det løst.

Ser frem til at høre fra dig.

Komplet useriøs virksomhed

Jeg vil da gerne have lov til at komme med mine erfaringer med Tradedoubler, som jeg efterhånden har kæmpet med i flere år.

Jeg oprettede mig første gang som affiliate hos Tradedoubler for over 3 år siden. I starten gik alt som det skulle og mine salg blev registreret korrekt. Men pludselig en dag stoppede alt salg herunder de køb jeg selv foretog. Jeg kontaktede derfor Tradedoubler, og blev først spist af med en lang røverhistorie, som jeg afviste da jeg selv havde foretaget testkøbet og var sikker i min sag.

Jeg blev bedt om at fremskaffe dokumentation for købet, hvilket jeg sendte med det samme. Herefter blev mine mails ignoreret, og jeg kunne ikke få dem i tale igen. Først da jeg truede med dårlige anmeldelser her på TrustPilot osv. kom der hul igennem, og de satte pengene ind manuelt. Men den dag i dag skal jeg stadig kontakte dem hvis der skal ske noget, og det er jo ikke holdbart.

Historien har så gentaget sig for nylig da jeg besluttede at give dem en chance til. Igen gik alt fint i starten, men igen stoppede alt salg fra den ene dag til den anden, og heller ikke engang mine egne køb bliver registreret. Har også denne gang sendt en mail, som også denne gang er blevet ignoreret.

Hvorvidt der er tale om bevidst snyd skal jeg lade være op til den enkelte at bedømme, men jeg har min mening, og har talt med flere som har samme erfaringer. Egentlig burde man melde dem for bedrageri, men det bliver jo svært at bevise noget.

Det blev vist til en lang smøre, men for at opsummere kan jeg absolut IKKE anbefale Tradedoubler. Efter min mening er det en useriøs virksomhed som ikke ved det fjerneste om hvad kundeservice er.
Tradedoubler DK

Reply from Tradedoubler DK

Hej Brian

Vores svartider har til tider været for lange, det erkender vi. Gennem det sidste år, har vi arbejdet på højtryk på at kreere et stærkt nordisk setup. Det har blandt andet betydet at vi nu fra september 2013 får et support team der er dedikeret udelukkende til at affiliate henvendelser.

Vi vil gerne slå en ting helt fast:
Alle aftaler med annoncører laves efter samme princip: En kommission til affiliates, og på toppen af denne kommission får Tradedoubler et cut. Så hvis et salg ikke registreres, så er det ikke kun affiliaten der mister indtjening. Det gør vi også! Så vi er som udgangspunkt altid på jeres side.

Hvis et salg ikke registreres, kontakter vi straks annoncøren, og forsøger at finde fejlen. Hvis der kan fremskaffes dokumentation for købet, plejer vores annoncører alligevel at give kommission for salget.

Hvis du mangler svar, eller vi skal se på din sag igen, må du meget gerne kontakte os igen Brian. Det beklager vi meget.

Hilsen Tradedoubler DK

+45 70 20 79 29. Support.dk@tradedoubler.com

Udbetalinger til tiden

Tidligere anmeldelser må ikke påduttes Tradedoubler, da de åbenlyst er fra dårlige affiliate marketers, hvor størstedelen af den kommision De gerne ville have haft, med stor garanti sikkert var igennem egne køb.

Jeg har ingen problemer med Tradedoubler, og jeg har netop fået en udbetaling, ja uden at jeg selv spurgte om det, d 15 maj 2013.

Tradedoubler er sammen med AdService nogle af Danmarks mest troværdige og stærke udbydere af reklamer til affiliate marketers.

Snyd og bedrageri

Kliks bliver registreret, men 9/10 køb bliver ikke registreret. I starten virkede det fint, men efter nogle måneder stoppede det med at virke. Jeg har selv foretaget op til 10 køb igennem TradeDoubler links, og ingen køb blev registreret - selvom jeg aldrig har trykket på andre TradeDoubler links fra andre sider, og selvom jeg slettede al cache og cookies på forhånd. Også andre bekendte har gennemført køb som jeg personligt var vidne til, og de blev heller ikke registreret. Alle kliks blev dog registreret, hvilket betyder, at fejlen ikke er i de indsatte koder.

TradeDoubler har under et forløb på mange måneder på intet tidspunkt vist særlig interesse i at undersøge og udbedre problemet. Tværtimod blev vi mødt af udsædvanlig dårlig support med svartider på over en måned i gennemsnit. Hver gang jeg har kunnet fremvise ordrebekræftelser på mine køb, har jeg efter en måneds kamp fået tildelt manuel kompensation, hvorefter interessen for at løse problemet fra TradeDoublers side helt forsvandt. Det nytter jo ikke noget, at vi ikke kan have tillid til systemet, og at vi selv skal rapportere alle køb. Det kræver jo at vi personligt kender alle dem der klikker på vores annoncer.

Efter mange måneders tålmodighed, blev vi fortsat ignoreret af TradeDoubler. Herefter meddelte vi, at hvis ikke de tog sig sammen, så følte vi os nødsaget til at skrive denne anmeldelse. Næste morgen kl. 8 lå der et svar i vores indbakke. Det viser meget godt, hvordan vi blev ignoreret i længere tid. De har i lang tid prøvet at trække den så lang tid de kunne.

Vi har været i kontakt med 3-4 medarbejdere, uden resultater. Vi har kunnet bevise, at vi på ingen måde kan være ansvarlige for fejlene, men det har ikke overbevist TradeDoubler om at gøre noget ved sagen.

Dette snyd og bedrageri har desværre kostet og indtægter i 6 måneder, og som resultat en virksomhed. Efter længere overvejelser konkluderede vi, at vi ikke ville gå igennem besværet for at få erstatning, men vi er uden tvivl blevet snydt for mange tusinde kroner af TradeDoubler.

Jeg kan på ingen måde anbefale TradeDoubler til andre. Desværre er der tale om en yderst useriøs virksomhed der er ligeglade med deres kunder og som ikke har noget problem med at snyde deres kunder.

Snyder med kommission og er ligeglad med dig

Rettelse - efter, at TradeDoubler har valgt at reducere min indtjente kommission med tilbagevirkende kraft, så er alt samarbejde ophørt. Hvis forretningsmetoden er, at lader udgiveren optjene kommission og dermed stille sin reklameplads til rådighed for TradeDoubler for efter følgende at se ens indtjente kommission blive nedsat fordi det ikke passer annoncøren, så bør man ikke bruge sin tid på TradeDoubler.

Fra TradeDoublers side gider man næsten ikke besvare henvendelser og tager ingenting seriøst. Jeg vil anbefale andre at holde sig fra TradeDoubler - din indtjening er ikke sikker, derfor er det spild af tid - især når man ikke bliver taget seriøst.

Brugervenligheden er begrænset

En af markedets bedste, men de har et meget forvirrende setup

inaffidabile

inaffidabile ho speso 609,00 € i primi di ottobre per pagare in anticipo un PC che non mi è stato mai recapitato, e dopo continue sollecitazioni e richieste di restituzione dei soldi anticipati, siamo arrivati a dicembre e ancora la questione non è stata risolta.
morale: mi tocca pagare un avvocato per riavere indietro i soldi che lestbonus mi ha sequestrato da ottobre.....
prima di comprare pensateci bene....

2000% nedgang i indtjening, trods dokumentation for køb

HOLD JER VÆK!

Trods jeg umiddelbart efter køb af en telefon via et link på min egen hjemmeside, påtalte at jeg nu havde købt og at linket var gået til en forkert side hos forhandleren, modtog jeg aldrig kommissionen.

Jeg har haft mistanke om svindel et stykke tid - derfor sikrede jeg mig at forklare om købet.

Svindlen er hermed bekræftet.

Jeg har fået den værste kundeservice mulig. Laaang! besvaringstider, tre forskellige medarbejdere der hver gang skulle have forklaringen forfra - samme dokumentation sendt flere gange, nye spørgsmål som gav sig selv osv.

Oven i dette har jeg fået at vide at jeg skulle forstå de kun var tretten medarbejdere og derfor ikke havde tid til at ordne sagen. Dette efter flere ugers ventetid.

Når jeg påtalte urimeligheden i deres sagsbehandlingstid og metode fik jeg besked om at "vi" skulle tage det roligt.

Alt i alt noget af det værste jeg nogensinde har oplevet.

Jeg leder efter, om det er ombudsmanden eller måske politiet der skal have besked om dette.

Det virker

Tradedoubler virker fuldstændig efter hensigten.

no nonsense

jeg har ikke haft noget som helst bøvl med Happpiimobil, jeg har sandt at sige heller ikke brugt dem til andet end at de har mit mobilabonnement.

Seriøs reklamudbyder

Nu har jeg i et årstid eller halvanden arbejdet med annoncer fra Tradedoubler, dansk support og seriøse svar! Kvalitets reklamer og en webside der er til at finde ud af! Hvis du vil have bannere på din hjemmeside kan jeg varmt anbefale tradedoubler som samarbejdspartner.

Tradedoubler DK Details

TradeDoubler is a performance-based digital marketing company offering a range of products and services to optimise your online advertising return on investment.

Visit Tradedoubler DK