Trademax.dk reviews

Trademax.dk reviews

4.9

Trademax i top, BringExpress i bund

Min datter har købt spisebord og stole hos Trademax - virkelig god kundeservice, da hun henvendte sig ang. levering m.m.
Bring Express skal levere det i dag mellem kl. 13 og 17, hvor vi var hjemme hos mig. Da min datter bor i lejlighed på 2. sal, var det nemmest de blev leveret til vores hus, hvor vi i påsken har mulighed for at hjælpe hende hjem med bord og stole. Men Bring Express er åbenbart forsinkede og ringer ikke og meddeler os det. Min datter er derfor nødt til at køre på arbejde kl. 18. Da Bring Express leverer det til vores adresse, sætter de det af for enden af vores indkørsel, så jeg hverken kan komme ud eller ind med bilen. Jeg er nu alene hjemme og ikke i stand til at fjerne det selv. Godt det ikke regnede. Jeg spurgte dem pænt om de så ikke kunne stille det ved siden af udkørslen ved siden af postkassen, men det hverken ville eller måtte de. De var meget flabede og uforskammede, også da de sagde, hvor jeg skulle kvittere. Det blev sagt med en meget flabet fremtoning, først af den ene unge herre og derefter af den anden lidt ældre herre - på et noget gebrokkent dansk. Jeg kunne mærke jeg blev noget vred, men beherskede mig. Spurgte dem hvad jeg skulle gøre, hvis jeg nu om 5 min skulle akut ud med bilen - ja det var da sandelig ikke deres problem. Magen til frækhed har jeg sjældent oplevet. Overhovedet ikke en snert af kundeservice. De kunne da havde beklaget det og sagt det på en pæn måde. Det skal lige siges, at vores indkørsel er ca. 20 m lang op til døren. På Bring Express´ hjemmeside står: Bestil online - få dine vare direkte hjem til gadedøren med BRING EXPRESS
Det med gadedøren passer i hvert fald ikke. Godt min mand kommer hjem kl. 21 og kan hjælpe med at få varerne ind og i tørvejr, hvis det skulle begynde at regne senere.
Bring Express har ingen kundeservice og er meget flabede og ubehøvlede!!

Levering og systemproblemer

Jeg bestilte et sæt stole fra Trademax.dk. Jeg fik min ordrebekræftelse og de trak pengene fra min konto. Så egentlig var alt som det skulle være. Bestilte mine stole d 3 dec 2013 modtog dem d 27 jan 2014. selvom at de praler med at kunne levere på 5-10 arbejdsdage. Hvergang man ringer ind for spørge hvor de blev af, lovede de at man havde dem inden ugen var omme. Efter lang vente tid ankom stolene. jeg fik en snak med deres kundeservice, for at fortælle den endelig var kommet. De lovede mig at det var et engangs show. En månedstid efter ville jeg have flere stole af samme type (spisebordstole derfor antallet). Ringede i forvejen for at sikre mig at der ikke ville ske det samme nummer. Stolene vil nu min. blive en uge forsinket. Det er først efter at jeg ringede, at de "vidste" stolene ikke ville komme til tiden.

Det eneste der kunne gøre Trademax.dk til et dårligere firma, er ved slet ikke at levere.

Rigtig fin service hele vejen igennem

Vi havde bestilt en sofa på Trademax sidst i september måned med levering i uge 42.
Jeg ringede selvfølgelig til kundeservice for at høre lidt mere om sofaen, her fik jeg kontakt til en flink dame der kunne svare på alle spørgsmål og var god til at give råd og vejledning omkring købet.
Alt i alt var det en super positiv oplevelse at handle med Trademax - DOG vil jeg anbefale firmaet at skifte fragtmand! Det var Bring der leverede vores sofa, og det var simpelthen ikke iorden fra deres side. De havde pakket hele sofaen ud (fjernet alt pap og beskyttelse) og stablet den ind i deres varebil med tusind andre varer, og måtte op og kravle på flere af pakkerne som blev bulede.
TRADEMAX - SUPER!
BRING - UACCEPTABELT..

Tak for god service Trademax - og sofaen er dejlig!

God service, skøn seng!

Fik god vejledning og hjælp i telefonen af Jessica fra kundesupport. Der kom hurtigt svar retur, ved efterfølgende e-mail korrespondance. Lidt over en uges leveringstid, hvilket var forventet. Transportfirmaet kontaktede mig, for at aftale hvornår afleveringen bedst passede. Super dejlig seng, der fuldt ud lever op til vores forventninger!

Fantastisk service

Bestilte en sofa og fik den 5 dage efter leveret til præcist den aftalte tid til en fornuftig pris.

Jeg havde faktisk hørt lidt negativt om virksomheden - men talte også med deres kundeservice og ændrede mening. Det har jeg ikke fortrudt

Tak for den service

SVINDEL FORETAGENDE

Købet i uge 31 havemøbelsæt samt parrasol og pengene blevb hævet fra vores konto med det samme da varerene vart på lager. Fik bekræftelse på at de ville blive leveret i uge 33, som vi syntes var længe når de var på lager. slut uge 33 fik vi besked på at det først blev leveret i uge 34. Mandag i uge 34 fik vi en mail på at det hele var udsolgt. Jessica skrev at hun havde været på ferie og først fundet ud af det efter hun var kommet fra ferie, Hvem har så rykket ordren? Vi kontaktede firmaet pr telefon og oplyste dem om at vi ikke ønskede andre varer som de foreslog i mailen, men at vi ønskede pengen retur. Der fik vi af vide af Jessica at vi måtte vente på vores penge i 5-7 dage hvilket vi ikke accepterede. Hun oplyste os om at det var fordi banken skulle undersøge om der var svindel med pengene. VI VED IKKE HELT HVEM DER SVINDLER HER. MEDDELER AT VARER ER PÅ LAGER OG BEHOLDER VORES PENGE I CA. 4 UGHER

Sendrægtig behandling.

Registrerer alt for sent, at en annonceret varer ikke kan leveres! Sendrægtig behandling af ordre, og manglende svar ved forespørgsel.
ALDRIG mere handel med denne virksomhed.

SUPER AT HANDLE MED

vi bestilte en hjørne sofa med chaiselong, der gik 8 dag efter bestilling, også kom bring med den, fint indpakket, og uden mærker, virker somsuper kvalitet.
super tilfreds kunde.
Jesper

Lynlevering og super service

Bestilte en Continental seng i mandags og fik den leveret i lørdags, super hurtig service fra de flinke fragtmænd som kom med den. Har overhovedet ikke haft nogle problemer med hverken trademax eller leveringsfirmaet. Sengen svare fuldt ud til det de reklamere med på deres hjemmeside. Jeg har ikke sovet så godt i lang tid som jeg har gjort i nat :-)

Superfin kundeservice

I foråret købte vi TEXAS havemøbelsæt, som blev leveret efter forudgående aftale, uden problemer af BRING. Det så fint ud, men da vi kom til glaspladen som sænkes i rammen på bordet, var denne skæv. Vi reklamerede og Maria i kundeservice var yderst forstående og behagelig at snakke med og lovede at vi ville få nyt bord fremsendt. Da vi stod og skulle på ferie, "kæmpede" hun en kamp for at vi fik ombytnings bordet forinden, Skæbnen ville at det "nye" bord, som kom i ubrudt emballage, havde de samme skavanker, der var åbenbart en generel produktions fejl. Vi "trøstede" Maria med at ville vente til vi kom hjem, med fornyet ombytning. For en uge siden, tog vi så sagen op på ny. Denne gang har Trademax så kontrolleret at bordet er i orden, inden vi i dag har fået det leveret, efter forudgående aftale. Alt er nu i skønneste orden, og vi er meget tilfredse med den superfine service vi har modtaget fra alle i Trademax. Irritation over mangler, er overskygget af leverandørens opfølgning

Venlig hilsen
Ole Klausen, Nivå

De er ligeglade med reklamation.

Jeg har sidste år købt et havestolssæt hos Trademax. De var ikke i brug sidste år - de blev købt efter sæsonen. Da stolene bliver taget frem i foråret, er de blevet skæve.
Dette blev forelagt Trademax, før sæsonen gik i gang. Jeg har dagsdato fået afslag på min reklamation, med den begrundelse at leverandøren aldrig har set det før, og derfor ikke ville bytte stolene.

jeg havde købt stolene hos Trademax, fordi det var et godt tilbud, men ikke billige stole som oftest set hos Bilka etc. Sættet kostede 7999.- det var sat ned med 30% (så vidt jeg husker) men kvaliteten er ikke på højde med, hverken kvalitet eller de stole som fås i Bilka.

Jeg handler ikke hos dem igen, fordi det er sekundavare, der bliver markedsført som kvalitetsprodukter. Mit råd er, lad være med at handle hos dem, fordi de åbenbart ikke tager deres kunder og reklamationer seriøst.

Til trademax, i behøves ikke at svare på dette indlæg, det er dårlig stil at beklage hændelsen uden at rette fejlen.

Trademax er både godt og skidt

Bestilte to tæpper som kom nogenlunde hurtigt. Dog var det ene tæppe fyldt med trævler og snavsede pletter. Det har nu taget mig 2 uger at få en klage igennem - deres hjemmeside er ekstrem dårligt sat op til at klage over produkter. Når man mailer med dem beder de om at få det via deres hjemmeside selvom det gøres via hjemmesiden anerkendes det ikke - så jeg ved ikke helt, hvor meget det kører for dem.

Trækker pengene omgående og leverer ikke til aftalt tid!

De har mega dårlig stil! trækker dine penge ved bestilling og sender bare en mail om at varen er forsinket (en seng til vores datter) vores bestilling og dermed betaling skete den 8 juni nu har vi modtaget en mail at de får vare hjem til Sverige i uge 29
HOLD JER LANGT VÆK!!!!

Ingen klager - kun god betjening

Super lækker lounge sofa og seng. Leveringen kom som aftalt med transportøren. Godt nok en dag senere en først lovet, men det er jo det der kan ske, når man handler på nettet. 100% proffesionel og behagelig service i showroom og på telefon. Burde måske orienterer om at pengene bliver trukket af banken som sikkerhed ved indgåelse af aftale, men er jo ikke et problem. De bliver jo også garanteret af banken, hvis der skulle gå noget galt. Så alt OK.

Kan varmt anbefales !!!

Vi har netop modtaget vores havemøbler fra Trademax som vi bestilte på nettet. En loungegruppe i polyrattan. Den ser godt ud og er i en rigtigt god kvalitet. Vi handler helt sikkert hos Trademax igen. Hurtig levering, god service i butikken i Brøndby og god kvalitet!

Man kan ikke klage over mangler og servicen, for der er ingen.

Købte en lounge sofa hos Trademax til udendørs brug, kontant og afhentet efteråret 2011, Ikke specielt billigt i forhold til andre på markedet, der er mange andre lignende.

Ved opsætning konstaterede jeg, at der manglede to stille ben til bordet, med det resultat, at bordet ikke kan stå lige, det hælder 3-4 centimeter.

Jeg har rykket for 2 stk. 6 mm stille ben via telefon mange gange og efter følgende via mail til <Personlig data fjernet> Trademax.se den:

31. juli 2012 23:00
21. Aug. 2012 20.45
18. dec. 2012 21.58
15. januar 2013 22:08
8. feb. 2013 17.21
5. mar. 2013 10.53
26. marts 2013 21:24
05. april 2013 00:10

Der er oprettet ”Case Information (40807) med Priority: 4” men der sker ingen ting.

Jeg har henvendt mig i butikken i Brøndby og fik udleveret 1 stk. 8 mm stille ben, som jo ikke kunne bruges, da det er 2 stk. 6 mm, der mangler.

Ved henvendelse i butikken lovede <Personlig data fjernet>, at han ville skaffe to nye, men der er, stadig ikke sket noget.

Aldrig igen!

I forbindelse med vores flytning, var vi tidligt ude og bestille møbler hos trademax for i alt 17.200,- . Vi bestilte en seng, et sofabord og et spisebordssæt, og der stod på hjemmesiden at der ville gå 14 dage før varen blev leveret.
Det skal lige siges at vi faktisk foretog handlen da vi var ude hos Trademax i Brøndby d. 13/4-13. Pengene blev trukket få dage efter, og vi fik en ordrebekræftelse og en leveringsdato der lå i uge 19. Efter et stykke tid blev vi kontaktet pr. mail af trademax der skrev at leveringen nu var blevet udskudt til uge 22 fordi at varen var forsinket fra deres centrallager. Jeg sagde ok, og så ventede vi til uge 22. I uge 21 skrev jeg til trademax igen og spurgte hvornår de regnede med at kunne levere varerne ( vi er begge på arbejde og skal have arrangeret at der er nogen hjemme). Jeg fik et svar om at varerne desværre endnu en gang var blevet forsinket, og at de nu først kunne leveres i uge 23.
Jeg blev sur, og bad om en eller anden form for kompensation, nu hvor vi jo har smidt vores gamle seng ud, og faktisk ligger på en tynd topmadras på gulvet når vi sover. Jeg fik svar om at de ikke kunne tilbyde nogen form for kompensation, men at jeg var velkommen til at annullere varekøbet hvis jeg ønsker det.
Det er vi ikke interesseret i, fordi vi har købt andre møbler som tager udgangspunkt i de møbler som vi havde bestilt fra trademax, og derfor ville det være en enorm opgave at skulle finde noget med samme mål og samme farver og design.

Nu er vi nået frem til tirsdag i uge 23 og jeg har endnu ikke hørt noget som helst om forventet levering. I går skrev jeg igen til trademax og bad om at få at vide hvornår de regner med at kunne levere, men jeg har endnu ikke fået svar.

Det er første gang at jeg skriver en negativ anmeldelse på nettet, for jeg plejer at have ret meget tålmodighed med virksomheder, især de mindre. Men jeg er simpelthen så ærgerlig over at de ikke kan give en dato og holde fast i den. Hvis jeg fra starten af havde vist at leveringen først kunne komme til at foregå her mange uger efter, så ville jeg ikke have smidt min seng ud da jeg flyttede.

Øv!

Opdatering:

Trademax kontaktede mig i går og skrev at de ville levere seng og spisebord i løbet af ugen, og at de ville kontakte mig når de var klar til at levere sofabordet.
Da jeg bad om at få specificeret hvor længe jeg forventes at skulle vente på mit sofabord, blev der skrevet en måned. Så ville den totale leveringstid nå op på ca. 3 måneder!

Vi har valgt at annullere hele vores ordre hos trademax, og jeg vil aldrig handle der igen.

Opdatering:

Da jeg bad om at få annulleret min varer modtog jeg følgende svar:

"Hej igen.
Jeg lavede lige en lille joke vedrørende sofaen, vi har ikke fået en dato ,men den der køber ind på hun tror at det er 2 uger til den kommer.
Jeg beklager hvis der blev en misforståelse.
Resten af din ordre blev sendt idag fra vores lager og de tror at dit sofa bord kommer ind igen i løbet af to uger, men jeg kigger på det hele tiden og vender tilbage med besked."

Jeg var i chok over den uprofessionelle måde at behandle kunder på, og jeg bad endnu en gang om at få annulleret varekøbet.

Så fik jeg endnu en chokerende besked:

"Hej igen.Jeg prøvede og ringe, men kom til din svarer i stedet for.
Ja du må godt annullere din ordre hvis du vil, men nu når din ordre er blevet sendt a sted, så får du pengene tilbage undset fra returfragten, så vi kan annullere din ordre og sende dine penge tilbage undset fra 1499 som er til returfragten på den her.
Men jeg annullerer din ordre hvis det er det du vil og det er vi kede over hvis du vil, men jeg vil lige sikre mig om det.
Mange tak til info."

Jeg protesterede og sagde at jeg havde bedt om at få annulleret mit køb inden jeg fik en bekræftelse på at det var blevet afsendt, men der var intet at hente derfra.

Så nu skal vi hæfte 1500 kr for en skodbehandling, og for manglende levering.
Jeg er fuldstændig i chok og agter at klage til forbrugerklagenævnet.

Køb aldrig noget fra Trademax - du får det ikke leveret til aftalt tid, og hvis du fortryder skal du betale 1500,- i fragt.

Ganske forfærdeligt firma - undgå det!

Vi bestilte et hvidt polyrattan havesæt; sofa, bord og to stole. Det kom forholdsvis hurtigt.
Sættet var ikke hvidt, men gråt, jordslået og ser ud til at have stået udenfor længe.
Sofaens ene ben var brækket, på det ene stoleben var rattaen gået op, da vi tog beskyttelsesmanchetten af.
Der er ingen hjælp at hente; leverandøren siger det er transportskader, og så får vi en masse spørgsmål og skal tage billeder, og nu er der gået tre uger uden der er sket noget.
Vi kunne fortryde købet og betale 1500 kr. for få et defekt sæt hentet. Det er under al kritik, og vi handler der aldig mere. Vi kontakter Forbrugerrådet nu.
Susan Løfwall, Kerteminde

Uacceptabelt og under alt kritik. Pengene taget, men varen ikke leveret.

Vi bestilte på nettet 2 Solvogne. Vi havde kigget på dem i en periode og de blev ønsket til fødselsdag april 2013.
Vi bestilte, betalte og ordren blev gennemført. Vi ventede spændt, dejligt endeligt at få solsenge, vejret tegnede jo også fint.
Mail kom fra Trademax.dk, desværre kunne de ikke levere dem. Udgået af sortiment.
"Jamen, -det stod på hjemmesiden og havde gjort det længe" ?- var vores spørgsmål til Trademax. dk ved telefonopkald. "Desværre hjemmesiden var ikke blevet opdateret" ! - var svaret.
"Det er meget ærgerligt, hvordan med de penge som I har hævet, selvom I ikke kan levere varen"?
"De vil komme i løbet af 5-7 dage "
"Det kan vi da ikke vente på, da vi skal have nogle andre"
"Beklager "
Pengene er trukket på vores konto 01.05.2013 og d.d. 12.05.13 er pengene endnu ikke gået tilbage til kontoen!
Det er under alt kritik, at man tager pengene inden vi får varerne leveret og spørgsmålet er om det overhovedet er lovligt.

Trademax Details

Visit Trademax.dk