Traderjoe reviews

Traderjoe reviews

4.2

Har ikke modtaget varen

Har ikke modtaget varen efter nu at have ventet i 3 uger. Men de har heller ikke trukket pengene på kontoen. De svare ikke på min mail.

Ejeren stukket af med to af mine bærbare computere

Midt på sommeren indleverede jeg på basis af omtale på internettet to bærbare computere med skærmproblemer til reparation hos TraderJoe. Den ene var en Lenovo T42p og den anden en Lenovo T61p. Det var nok noget af det dummeste jeg har gjort i længere tid.

Reparation blev estimeret til 2 x 2000 kr. Efter omkring en måned blev 1000 kr. debiteret mit Dankort - hvilket må siges at være efter aftale.

Da telefonopkald ikke blev besvaret kørte jeg en dag til firmaets adresse. Der blev jeg mødt af et opslag, som meddelte, at der var lukket p.gr.a. sygdom. Det havde der faktisk været siden begyndelsen af august. Der var to telefonnumre man kunne ringe til, men ingen af dem blev besvaret.

Senere læste jeg på internettet, at den tilligere ejer var rejst til udlandet. Øv! En ganske dyr lektion!

Dårlig kundeservice ikke værd at handle med

Jeg bestillte en tastatur til min bærbar comuter ved dem, ingen mulighed for kontakt jeg har prøvet med email og telefon, den hjemmeside skulle lukkes ned med det samme det er rent svindle nummer, for at narre penge ud af folk.

Dårlig kundeservice og ingen svar ved gentegne henvendelser

Jeg har d. 13.8 bestilt et batteri til min bærbar og har hverken set eller hørt noget angående mit batteri fra Traderjoe, jeg har flere gange sendt mail til Traderjoe angående min varer uden svar. Drop Traderjoe dette er ikke troværdigt firma

Traderjoe: Ingen reaktion på returnering af vare og ingen svar på gentagne henvendelser

Jeg købte et nyt batteri til min bærbare og det blev leveret hurtigt. Jeg var desværre kommet til at bestille en forkert type og her startede problemerne. Jeg prøvede forgæves på hjemmesiden at finde en instruktion i hvordan man returnerer en vare inden for de 14 dages man har fortrydelsesret. Derefter skrev jeg en mail, intet svar og jeg prøvede at ringe, intet svar. Til sidst returnerede jeg bare batteriet med en følgeskrivelse, ingen reaktion. Det er nu 2-3 uger siden og jeg har i de seneste dage igen prøvet flere gange at komme i kontakt med traderjoe men uden held. Det ser ud til at jeg er blevet snydt for 600 kr. Surt.

lidt ringe

har skrevet, ringet nok i alt mindst 20 gange,, uden at komme i forbindelse, så noget ringe,,

spild af tid...fjerne dog den hjemmeside

Elendigt firma. Bestilte fra deres hjemmeside, for ca 14 dage, siden en lagervare, som skulle leveres fra dag til dag, modtog en bekræftelse på e-mail, og har intet hørt siden.
Ligner godt nok en dødssejler.

Overhovedet ikke sendt eller komme til at komme i kontakt med.

Fuldstændig uacceptabel kunde"service". Jeg bestilte et originalt macbook batteri herfra og ventede pænt i 1,5 uge uden at høre mere fra dem end en email om, at de havde modtaget min ordre. Har forsøgt at kontakte dem 3 gange per mail og ringet til nummeret fra deres hjemmeside uden, at de har taget den eller svaret igen på nogle af mine mails. Jeg stod og skulle bruge batteriet til mit studie, men har måtte undvære. mage til l*****virksomhed, skal man lede længe efter på nettet. Ser rigtig fin ud og fungerer godt på hjemmesiden, men det er jo en facade for en tom og uinteresseret virksomhed!!!

En fuldstændig useriøse firma!!!

Jeg vil aldrig nogensinde handle med Traderjoe. Useriøs firma. jeg har i flere gang bestilt Power DC (strøm bøsning til bærbar). flere gang har den været meget forsinket. men 1 ud af 5 gang har jeg været heldig og fået det til en god tid. jeg har bestilt en til min kunde den 30 juli. der står nok at den er på lager og at der er leverings tid 1-2 dage. nu er der gået 20 dage uden at få et svar fra dem.
Jeg har forsøgt at ringe over 30 gang til dem. ingen tager telefonen. det bliver ihvertfald slut med denne firma. jeg anbefalder aldrig sådan en useriøs firma.. HOLD JER VÆK FRA DEM!

Total uacceptabelt

Har afleveret en MacBook Pro til reperation.

Der er nu gået 3 måneder, og ingen ting sket.

Jeg prøver at ringe ca. hver dag, men Ingen af telefonnumrene til hverken TraderJoe (4252 7867) eller Laptoprepair (6980 8383) virker længere. Før i tiden blev telefonen bare ikke taget.

Jeg har skrevet flere henvendelser via deres hjemmeside, men aldrig fået et svar.

Næste skridt er, at melde computeren stjålet og gå den lange vej med politi og forsikring.

fremragende

Har købt et jack stik til bærbar PC, som kom i løbet af en lille uge, hvilket er OK i betragtning af at det var i uge 30 (sommerferie). Jeg kan anbefale sælger og har intet imod at handle med Traderjoe en anden gang

Kan anbefales.

Har købt et nyt org. strømforsynings stik til en acer bærbar pc. næmt at bestiile og hurtig levering. stikket var lidt dyrt, men det er nok prisen for et org. stik. Kan ikke finde et andre steder som forhandler delen. 4 stjerner fra mig pga prisen, men kan klart anbefale at handle hos traderjoe.

god betjening

fin og udmærket forhandler

Keyboard modtaget med skade

Modtog mit nye keyboard til Lenovo T60 med en skade. Hjørnet ved Fn-tasten var bukket ned, så tasten sad skæv. På grund af reklamationstider valgte jeg at forsøge at rette keyboardet op med en tang. Tasten sidder stadig en smule skævt, men det ses ikke så tydeligt. Der var ingen skader på emballagen, så det må næsten være sket på lageren.

4 reservedele

4, altid til tiden med de bestilte varer.

Super hurtig handel

Jeg bestilte et batteri til min MacBook Pro ca. kl 16.45 og en halv time efter fik jeg en mail hvor der stod at min bestilling var afsendt. Dagen efter kl 11.00 modtog jeg pakken med posten.

Alt var som det skulle være. Kan stærkt anbefale folk at handle hos Traderjoe.

Intet svar....

Bestilte et batteri til min HP laptop. Der var 2-3 ugers leveringstid, det var ok. Efter 8 uger mailede jeg til dem at jeg gerne ville annullere ordren da jeg ikke kunne vente længere. intet svar. mailede 2 gange mere. Stadig intet svar. Så kom der en ordre opdatering at nu var batteriet sendt. Lidt surt da jeg har købt et andet sted. Har også prøvet at ringe til dem, men ingen tager telefonen.

Leverer ikke varen og svarer ikke på henvendelser

Jeg købte d. 10. april 2010 et batteri til min bærbare computer til en pris af 899,- på Traderjoe.dk. Jeg fik efter bestillingen at vide, at der ville være 2-3 ugers leveringstid. Lidt ærgerligt, at man ikke får det at vide før købet, men det var helt fint med mig.

Efter en måned kontakter jeg firmaet for at høre hvor batteriet bliver af, men fik intet svar. Efterfølgende kontakter jeg dem med en uges mellemrum to gange, og får ikke svar på nogen af mine henvendelser. Der nu gået 2 måneder siden købet, og leveringstiden er derfor overskredet med 5 uger, uden nogen som helst info fra Traderjoe.dk om grunden hertil, eller forventet leveringstid!

Denne oplevelse har resulteret i, at jeg har fået spærret for at Traderjoe kan hæve de 899,- på min konto, og jeg kan kun anbefale alle at gå langt uden om dette firma, som jeg betragter som svindlere. - Se dog nedenstående for afslutning på historien.

Nyt tirs. 15/06/2010: Jeg har alligevel ikke kunne spærre for at firmat kan trække beløbet, men firmaet har nu kontaktet mig efter at have læst min negative anmeldelse - og jeg afventer stadig batteri.

Nyt tirs. 15/06/2010: Nu har firmaet kontaktet mig igen og fortalt at batteriet stadig ikke er ankommet. Ordren er nu annulleret.

Du kan roligt handle her.

Har købt lidt småting over flere omgange, bla. dvd drev ide til usb og sata til usb stik samt lidt andet blandet hardware.

Varene kommer HURTIGT (det er posten der er den langsomme), de er forsvarligt embaleret og skulle man være uheldig at få en vare der er defekt så er der (efter hvad jeg har hørt fra andre) heller ingen problemer her.

Kort og godt, her kan du roligt handle.

kanon

Hurtig og sikker levering har handlet her mange gange rimelige priser stort udvalg

Traderjoe Details

Alt i tilbehør og reparation af laptops/bærbar. Nyt batteri, display, harddisk, vi hjælper dig på vej.

Visit Traderjoe

Write to: info@traderjoe.dk