Tradeshift reviews

Tradeshift reviews

7.7

Findes ikke bedre hjemmeside til fakturaer

De lover ikke mere end de kan holde, og der kommer forbedringer hele tiden. Nu kan man også selv lave apps, så de passer til ens egne behov.

Det er stedet, hvor man kan lave fakturaer og sender gratis og holder styr på hvem der har betalt og mangler....

Håber der kommer mulighed for moms og løn, så de kan indberettes automatisk.

Super nemt, overskueligt og brugervenligt!

Tradeshift er et værktøj til at sende fakturaer og er simpelthen det bedste jeg har fundet online. Det er super nemt at oprette sig og komme i gang. Hvis den virksomhed du gerne vil fakturere til, findes inde på Tradeshift kan du nemt søge på virksomheden og få den ind i dit netværk - ellers kan du næsten ligeså nemt tilføje en virksomhed du gerne vil fakturere til, uden de er oprettet på Tradeshift.

Designet og oplevelsen som bruger er efter min mening til topkarakter. Der er kun det du har brug for og ikke alt muligt støj. Det er nemt og hurtigt at sende en faktura, og du kan derefter gå ind og arkivere dem som hhv. betalt, afventende, downloade en pdf osv. Der er en rigtig enkel og overskuelig opbygning der gør, at du føler du bliver holdt i hånden hele vejen igennem.

Jeg kan varmt anbefale Tradeshift til alle andre der vil gøre fakturering til en leg. Jeg har som nystartet enkeltmandsvirksomhed fundet værktøjet uundværligt. De har skåret helt ind til benet med deres idé og det fungerer! Det eneste negative jeg har at sige er, at jeg er ærgerlig over at jeg ikke fandt på idéen først ;-)

Is Tradeshift your company?

Visit Tradeshift