Trailer Dele reviews

Trailer Dele reviews

8.3

Hurtigt og billigt.

Meget gode priser på er rigtig godt udvalg. Super effektiv levering. Alt i alt en utrolig oplevelse.

Super hurtig levering

Særdeles billig - varene er bare i orden og der er et særdeles godt udvalg......lav dog et link til trustPilot.dk

Overskuelig hjemmeside, hurtig levering, allerede dagen efter

Vi har handlet der flere gange, blev anbefalet af min nabo.
Mvh.
Peter

Mon det kan gøres bedre

Bestilte over nette den ene dag og dagen efter var pakken på posthuset. Alt som aftalt. Flot!!

Super service god rådgivning

Jeg har købt to aksler til min gamle trailer som var lidt specielle, men efter at have udfyldt Deres målskema, samt talt med Dem var der ingen tvivl.
Akslerne blev leveret til tiden som lovet.

Hurtig levering til meget rimelig pris

Jeg har købt dele, til vores trailer, 2 gange nu.

Begge gange var der hurtig levering.

Hyggelig fyr - nem at snakke med og han ringer gerne lige og giver en melding på, hvordan det går med leverancen.

Topkarakterer herfra.

Trailer Dele Details

Vi leverer trailer reservedele til Brenderup og Variant, samt mange flere trailere. Vi har Bremsebakker, Bremsetromler, Bremsekabler, Hjullejer, Kompaktlejer, fedtkapper, Glasfiber, Glasfibermaterialer, Polyester, Sikkerhedswire, Trailerkabler,

Visit Trailer Dele