Train reviews

Train reviews

4.7

Uacceptabel service mht. koncertbilletter

Jeg havde købt 2 billetter til MØ på Train d. 4 april, hvilket mig og min kæreste havde glædet os meget til. Det viser sig så at koncerten er blevet rykket til d. 16 april.

Jeg kontakter Train omrking refunderingen af billetterne, da tidspunktet ikke er passende. Personen jeg møder i røret fralægger sig alt ansvaret og siger jeg skal kontakte Billetnet, og giver mig et telefonnummer. Telefonnummeret jeg får er forkert, og ydermere fortæller Billetnet mig at en refundering ikke er mulig, da det skulle have været gjort tidligere.

Herudover får jeg information om at der er udsendt en mail om at koncertdatoen er flyttet, en mail som kan optages af et mailsystems spamfilter. Syntes det er ufattelig dårlig service at man bliver kontaktet igennem en mail som systemet selv fjerner, da man så ingen mulighed har for at læse indholdet.

Kan på ingen måde anbefale Train som henholdvis natklub eller koncertsted. Hold jer til andre spillesteder som det musiske hus, eller Voxhall. Her i servicen i top, og mange navne er de samme.

Blev vippet af stolen.

Var til en fin Thomas Helmig koncert, men for os var det mindre spændende, da vi blev smidt ud på en ganske irriterende måde lige efter Thomas Helmig koncerten, bordet blev pludselig "reserveret", haha ( det havde det ikke været, mens vi brugte en masse penge ), og jeg blev forsøgt vippet af stolen, af en udsmider, der i charme og udseende mest mindede om noget fra en russisk B -film fra underverdenen,da jeg pure nægtede at flytte mig, før jeg havde drukket min øl færdig. Jeg er 60 år, slås ikke, kender ikke Trains koncepter, og jeg diskuterede ikke, men henviste til en anden pige i gruppen. Det er sidste gang, jeg sætter mine ben der. Vi var heller ikke blevet oplyst om at billetten var tidsbegrænset , der var heller ikke nogen, der fortalte os hvorfor, det fik vi at vide i garderoben. De kunne jo bare have varslet os f.eks et kvarter inden, nu blev vi fornærmede og sindsygt stædige.
Synes godt om · Svar · for få sekunder siden

For vildt

Jeg var til T4keover på Train d. 12. januar. Vi kom hurtigt indenfor på trods af lidt kø. Der var gang i den hele natten. Et minus må være eventet var 18+, men area 2 var inde i kupeen, hvor der er 21+.
Ellers er det en superfed natklub - klart et besøg værd.

arrogance

Står på gæstelisten. Står i kø i 15 minutter. Blir bedt om at gå om i en anden kø. Forklarer sagen. Står i en anden kø i 20 minutter. får at vide at jeg skulle komme inden 2 hvis jeg skal benytte mig af gæstelisten. Blir sur. Tager hjem. Lårt

Is Train your company?

Visit Train