Transocean Sport A/S reviews

Transocean Sport A/S reviews

8.9

Hurtigt og varen i orden som forventet

Har købt her flere gange uden problemer overhovedet

Leveringstid ikke overholdt

Vi bestilte søndag d.8/12 en Li-Ning N 36 Flame ketcher. Status var "på lager", så leveringstiden var oplyst til 1-3 hverdage. Da vi intet havde hørt til ketcheren onsdag d.11/12, ringede vi og fik at vide, at de endnu ikke havde sendt ketcheren, da lagerstatus åbenbart ikke havde været korrekt, så de var først i gang med at skaffe den. Vi fik at vide, at de normalt ringer til kunden, når leveringstiden ikke overholdes, men det havde de glemt! De lovede at sende den samme dag, hvilket de også gjorde, og vi modtog ketcheren næste dag.

Fantastisk, Hurtigt, Super Support samt god kvalitet! OG FORNUFTIGE PRISER

Bestilte min vare (mandag den 12/1/2013) og ankommer Torsdag. Dette var en Ketcher som endda skulle strenges op! - Kan kun anbefale denne hjemmeside til alle andre. Der er virkelig styr over tingene :)!

Skide god service

Jeg havde fundet nogle squashsko på nettet, men skulle bruge dem hurtigt, så jeg kunne ikke vente på et par dages levering. Jeg skrev derfor til dem og spurgte, om skoene også var på lager i butikken, så jeg selv kunne hente dem. Jeg blev ringet op og fik at vide, at det var de ikke i min størrelse, men jeg kunne få en nyere model til samme pris... godt stil! Jeg tog derfor til deres butik, men endte dog med at købe nogle andre pga. pasformen.

Jeg prøvede 6-7 par sko og fik super service. Ingen stress eller utålmodige miner selvom jeg tog mig god tid.

De sko jeg endte ud med at passe bedst i, har jeg senere ikke kunne finde billigere noget sted på nettet... så prisen var også skarp.

Er godt klar over, at det selvfølgelig ikke handler om køb via deres hjemmeside, men måske stadig rart for jer at vide, at der er nogle reelle fyre bag shoppen!

Perfekt og til tiden....

Har handlet i mange år hos transocean... og kan kun anbefale dem. De holder, hvad de lover....

langsom levering

vi ventede og ventede, det plejer da aldrig at tage så lang tid, når man handler på nettet og kun vælger varer der er på lager..vi skulle bruge tingene og selvom vi rykkede efter dem, nåede de for sent frem og vi fik ikke det hele.

Reply from Transocean Sport A/S

Hej Jørn

Vi beklager meget denne uheldige fejl.
Det lyder til, at det er gået helt galt med leveringen. Vi vil meget gerne rette op på dette og forbedre vores procedure, så sådan en fejl ikke sker igen.

Du må meget gerne kontakte os, eller skrive dit ordre nummer her, så vi kan se hvor det er gået galt.

Niels Lillelund
Tlf.: 45 88 68 33

Overskuelig hjemmeside, nemt at bestille og hurtig levering.

Kunne ønske, at der også blev gratis levering til en virksomhedsadresse.

Hurtig og billig

Hurtig levering.
Godt og billigt udvalg.

SUPER !

Havde aldrig hørt om firmaet før, men da de havde den ketcher jeg eftersøgte til en særdeles god pris endda, valgte jeg at bestille ved dem. Jeg bestilte onsdag sen aften, og kunne hente min Ketcher på posthuset Fredag middag....

Det er FANME I ORDEN !!!

Kan kun anbefale dem...

Hurtig og god service

Købte et par yonex badmintonsko. Jeg bestilte skoene en torsdag og mandag kunne jeg hente dem på posthuset, så super hurtig levering og til den billigste pris jeg kunne finde.

Så tak for den hurtige service.

Fornuftig virksomhed !

Transocean Sport er en super forretning ! Bredt udvalg, billige priser, ingen problemer med varerne, bestillingen eller betalingen og altid helt med fremme på beatet !

Dog kunne man godt gå en del mere i dybden med information og bedømmelser af ketchere, grip og sko osv, da det især ville gavne de kunder, som ikke har den største viden omkring dette og samtidig ville det være nemmere at sammenligne, vide hvad forskellen på de forskellige varer er inden for samme område og på den måde vide hvad man skal gå efter..

Og som det eneste rigtige negative, så har leveringstiden på mine to sidste ordrer været uforståligt lang!!! Det er selvfølgeligt frustrende når man står og skal bruge strengen og ikke kan komme videre med sine ketchere, men begge gange var ordren på én enkelt rulle streng hver og det var bare her i februar måned..

Jeg ved ikke lige, hvad der kan være sket ved de sidste to forsendelser, men det påvirker ikke mig og det får mig stadig ikke til at sætte spørgsmålstegn ved eller tvivle på Transocean Sport som virksomhed, så de har min ubetingede støtte herfra !

Super hurtigt og korrekt service

Jeg bestilte en badmintonketcher og nogle sko. Skoene var for små, og jeg ringede med det samme og fortalte det. Dagen efter sendte jeg skoene retur, og to dage senere havde jeg mine nye sko i rigtig størrelse. Hurtig og professional service.

Fint men...

Købte to ketcher der kom i en kasse uden nogen form for beskyttelse. kassen var meget medtaget men der så ikke ud til at ketcherne havde taget skade, heldigvis. I bør pakke ketcher ind i bolbelplast for at yde dem en bedre beskyttelse.

Fin nethandel, 5 stjerner

En vare i restordre, Transocean ringer dagen efter og informere om problemet; at varen først kommer hjem ugen efter. Da jeg ikke har akut brug for varen venter jeg bare en uge, og 4 dage efter ligger den på posthuset :)

Det altid nemt og ligetil, som det skal være!

Super service, hurtig levering og kontakt

Super hurtig og nemt at handle og få leveret varerne. Jeg har opleveren hurtig og god telefonisk kontakt, hvis den ønskede varer ikke har været tilgængelig. De bedste anbefalinger.

Hurtig levering!

Jeg bestilte min sko onsdag aften og de var fremme fredag middag! Størrelsesguiden gjorde at jeg nu har nogle helt nye håndboldsko der passer!!
Det hele fungerede rigtig godt! Kan anbefales!

god service og nemt

god service, og nemt, dog bestilte jeg et par sko, fandt så ud af at jeg skulle have et nr. mindre, hvorpå jeg ringer derind, og får det ændret, dejlig nem telefon dialog,
han siger så at hans medansatte, er gået hjem og det er ham der har styr på hvornår de får den nye portion hjem.
bliver så ringet op "tidlig" morgen og får at vide at den nye sending først kommer i august, det kunne den anden ansatte jo nok godt lige havde undersøgt,

men fik ændret det hele og fandt en løsning hurtigt, så god support,

Reply from Transocean Sport A/S

Hej Patrick

Mange tak for din anmeldelse.
Ville lige informere dig om at, den sko som du havde bestilt i 43,5 er udsolgt og kommer først igen til august i en ny udgave.
Vi får dog 44, 44,5 og 45 hjem her sidst på ugen, i den nuværende model.

Beklager hvis vi har snakket lidt forbi hinanden.

Transocean Sport A/S Details

Danmarks største udvalg i tennisudstyr

Visit Transocean Sport A/S

We live here: Ulrikkenborg Alle 38