Travel2football reviews

Travel2football reviews

7.9

Ublu, skuffende og manglefuldt !!!

Vi skulle til Dortmund og se fodbold, ved det er svært at få billetter til disse kampe, så derfor prøvede jeg Travel2football.dk hvilket er sidste gang!!!!!. Vi måtte betale 1.850 kr. pr. billet, da vi modtager billetterne under en uge før kampen, (De lover at man har billetter minimum 14 dage før kamp dagen.) kan vi se at de koster 36 EUR = 285 kr. det er så en ting, at man skal have en avance på små 1.500 kr. pr. billet. Da vi så kommer ind på stadion og ser de pladser vi har betalt 1.850 kr. pr. billet, bliver jeg vildt forarget, man kan ikke se over halvdelen af banen fra de pladser, nu har jeg været rundt i Europa og set flere fodboldkampe, men aldrig betalt så meget og siddet så dårligt. Vi er på intet tidspunkt blevet oplyst at de pladser vi har købt for 1.850 kr. pr. billet er med meget begrænset udsyn til banen. Så jeg kan på ingen måde anbefalede at man bruger Travel2football.dk hold jer fra det, dyrt, dårligt og manglefuldt.

Fantastisk fodbold tur!

Var fra d. 21-23 februar ovre og se Arsenal-Sunderland. Dette forløb fuldstændig uden problemer. Rigtig fint hotel (Hilton London Euston) og fantastiske pladser til kampen (DE ER VIRKELIG GODE). Da man ankommer til hotellet får man et brev af receptionen indeholdende kampbilletter, stadionrundvisning billetter, billetter til Arsenal museum og gavekort til Arsenal Shoppen. Dette forløb også helt uden problemer.

Da jeg nogle måneder inden rejsen er lidt i tvivl om hvordan det foregår med billetter til kamp og rundvisning osv., skriver jeg en mail til dem. 30 minutter senere får jeg tilbage på mail svar på alle mine spørgsmål. Super service!

Så alt i alt var det en rigtig rigtig fed oplevelse og vil med sikkerhed anbefale travel2football til andre!

Kanon service!

Min kæreste og jeg var i Liverpool i december 2013 for at se Liverpool-West Ham. Har absolut intet at sætte en finger på i forhold til Travel2football's kundebetjening, hjælpsomhed. Har allerede anbefalet dem til alle jeg kender.

Fantastisk

Hej. Har i denne weekend været i London for at se fodbold kamp mellem Tottenham og Manchester United. Total fantastisk oplevelse for os alle 4. Stor ros til travel2football . Ikke sidste gang vi bruger dette firma. Tak fra os....Fuld tilfredshéd.

Kan anbefaldes

Korrespondance uden problem, køb og modtagelse af billetter både til fly-, kampentre- og hoteller modtaget 3 uger før kampstart pr. post.
Nu er drømmerejsen bragt til virkelighed. Så kampen mellem Liverpool-Fullham og Manchester United - Arsenal. Gode pladser begge steder, i Old Trafford på langsiden i Manchester Business. I Anfield bag målet, efter kampen var 2 retters menu incl. i billetten i Boot Room.
Gode hoteller incl. transfers til og fra lufthavnen og fra Liverpool til Manchester. Gode og venlige guider.
Firmaet kan varmt anbefales, og det er ikke sidste gang vi bruger dem :-)

Bestemt anbefalelsesværdigt!

Har intet at klage over overhovedet, men har til gengæld flere roser. Virkelig god kundeservice med god respons; fine pladser på Stadion med flot udsyn over hele banen - så United mod Wigan på Wembley 11/8 - fint at jeg kunne købe kampbilletter uden hotel, da vi skulle til London alligevel. Vil bestemt bruge firmaet næste gang jeg skal til fodbold i England!

Uovertruffen Service

Var så heldige ar opleve Manchester United sidste hjemmekamp på Old Trafford,i den sidste hjemmekamp mod Swansea,samt farvel til Sir Alex Ferguson, over overrækkelse af Pokalen.Det er den største sportslige begivenhed vi har oplevet til dags dato,og alt var perfekt, fantastisk Hotel,og billetterne perfekt valg.
Det er nu fjerde gang vi rejser med Travel2football,og bestemt ikke sidste.
Respekt for det Firma.

Familien Petersen
Thurø

Fremragende service!

Kontaktede Travel2Football ang. billetter til Arsenal kamp på Emirates Stadium. Meget hurtigt svar på mail, og billetter m.m. blev fremsendt med det samme. Vi havde en super oplevelse, og de købte billetter på Club Level incl. rundvisning og museum var til en fornuftig pris. Gode pladser på stadion og fine forhold på Club Level.
Absolut god anbefaling af firmaet.

Fungerede upåklageligt

Det var nemt at booke på hjemmeside, når man så kom til hotellet fik vi billetterne, som var glimrende pladser. Meget nemt.

Det kunne ikke blive bedre!

Er netop hjemvendt fra Madrid, hvor min far og jeg har set Real M-Man. U. Turen var købt via travel2football. Da vi i sin tid bestilte turen gik det utrolig let og hjemmesiden var simpel. Selve turen har været forrygende. Vi blev indlogeret på en virkelig lækkert hotel, Hotel Tryp Ambassador, som nærmest ikke kunne ligge mere centralt end det gjorde. Der var virkelig god service og vi fik med det samme udleveret kampbilletterne, samt et kort over hvordan vi kunne komme til stadion på kampdagen. Værelset var stort og lækkert og morgenbuffetten ligeså. Vi havde ikke rigtig nogen forventninger til hvor vi var blevet placeret på stadion, men vi kunne nærmest ikke sidde bedre. Blandet med de lokale, sad vi ca. 10 meter fra banen og kunne opleve en storkamp på nærmeste hold. Alt i alt en fuldstændigt forrygende tur og oplevelse, som overgik vores forventninger (der i forvejen var store) og det er absolut ikke sidste gang vi køber via travel2football, når vi skal ud i Europa og se bold!
Mvh. Ditte

Det bedste sted at købe sin billet :)

Hvis du skal ud og se fodbold i europa så er det her stedet.
Jeg har altid været Arsenal fan og samtidig så jeg at de skulle møde
min barndomsferie by Montpellier så den skulle jeg da se. Jeg søgte så på google og kiggede rundt, og alle rejsepakkerne i de store selskaber de var jo urimelige. Så fandt Jeg Travel2football og jeg tænkte bare wauw det her er jo fantastisk. prisen var noget af det billigste jeg fik en clublevel billet samt stadiontur og tur i museet for en fabeltagtig pris. Det var virkelig en drøm der gik i opfyldelse og jeg vil virkelig takke Travel2football for denne oplevelse. Hvor jeg fik set Arsenal - Montpellier 21-11-2012

Kanon god service

Hvis man skal ind og se fodbold i udlandet, så skal man helt sikkert vælge Travel2Football.

Kæresten og jeg skulle på ferie i England, og havde lagt to stadiontour's ind i programmet, en på Old Trafford og en på Anfield Road.
LFC ringede ugen før vi skulle afsted, og måtte desværre beklage, at vi ikke kunne komme ind, og se stadion, da Liverpool skulle spille kamp den dag, vi havde bestilt rundvisning til, så vi flyttede den til om fredagen, dagen efter selve kampen.

Vi undersøgte hos Liverpool FC, om det var muligt at få billet, det var ikke så lige til, så vi søgte og søgte, og rendte til sidst ind i Travel2Football, tog kontakt om man kunne købe 2 billetter uden hotel, hvilket godt kunne lade sig gøre, og det var endda billigt.

Så vi fik købt to billetter, som gjaldt op til 2 lounger, som lå ved siden af hinanden, har aldrig nogensinde fået så god service. Og det var virkelig en oplevelse, som aldrig vil blive glemt.

Man kan trygt bruge Travel2Football, hvis man vil ud og se fodbold i verden.

United vs. Bolton

Hej!

Vi var i Manchester i weekenden og se United – Bolton.

Vi vil gerne rose jeres arrangement. Det var en super oplevelse og ikke mindst en god pakke med et godt hotel og rigtig gode pladser på stadion.
Det er ikke sidste gang, vi rejser med jer.

Tak :-)

Jeppe

En oplevelse for livet

Kære Travel2football

Manchester United - Liverpool den 11.02.2012

Mange tak for denne rejse - endnu en oplevelse for livet.

Mvh Jens Enevoldsen

kristian Aalborg.

bestilte en tur til manchester united mod blackpool på old trafford.
en drøm skulle føres ud i livet.
alt lige fra hotel til kampen til billetten til pladsen på old trafford info fra travel2football.
var super i orden.kan kun anbefale dem.
ikke sidste gang jeg bruger dem.

Travel2football Details

Fodbold billet pakker til Premier League, Champions League, La Liga