Travellink Privatrejser reviews

Travellink Privatrejser reviews

5.4

Gavekort afregning STINKER !!!

Jeg fik i 40 års fødselsdagsgave, for ca 1 år siden, et gavekort til TRAVELLINK.DK og bestilte derfor en rejse, på hjemmesiden, den 26/3-2014.
Det gik som fint nok !
Problemet består nu i at jeg skal indsende gavekortet til Travellink, hvorefter de vil udbetale beløbet til det kort der er brugt til at betale rejsen "så snart vi modtager gavekortet" som der står på hjemmesiden. Gavekort blev afsendt samme dag og må have været hos Travelling 27/3 - det er nu 19 dage siden.
Beløbet (3400,-) er endnu ikke overført til mit kort og jeg har ikke fået svar på mine 2 e-mail forespørgsler og der bliver ikke ringet tilbage, som lovet (fredag 11/4 kl 10.49)
Nu har jeg igen indsendt email og ringet til Travellink, som har frokostlukket (?) fra 11.30-12.30 ?!?!

Jeg ser frem til en hurtig afklaring på min situation !

Hej Thomas
Vi ber om ursäkt att du fått vänta på återbetalningen av ditt presentkort. Jag har idag återbetalt dig till samma konto som du betalade resan med.
Anna

Betale for få minimal service - Overvej at lade være med at booke via Travellink

Jeg har desværre oplevet en dårlig service ved Travellink.dk og deres kunderservice tlf 70808470, da jeg ville ombooke mine flybilletter hos Travellink.

Sagens kerne er at den kundemodtager som jeg fik, ville have mig til at betale 295 DKK per flybillet (hvilket I mit tilfælde er 2 x 295 = 590 DKK) for at kunne få at vide at hvad en eventual book ville komme til at koste. Her taler vi om at jeg bare gerne vil vide mine circa omkostninger ved at ombooke (Travellink fee + Flyselsakb fee). Dette kombineret med at man hos Travellink ikke har mulighed for online forespørgelser for at rette billetten, gør at jeg står i en dårlig situation - Jeg kan vælge at betale ca 600 og så få prisen for ombookingen (altså merprisen ved ombooking til nyt fly), eller jeg kan smide billetterne ud og booke om igen. Da jeg ikke ved om den ekstra tilkøbte service vil resultere i at jeg kan få en ombooking som er billigere end at købe helt nye billeter, er det at gamble med folks penge fra Travellink's side. Hvis jeg kunne være sikker på et cirka prisniveau eller en mulighed online for at se i hvilket leje de nye omkostninger vil ligge, ville jeg ikke have noget imod at betale Travelling for deres services ifm en evt ombooking, men dette er ikke med I Travellinks services... ærgeligt at jeg ikke kan få minimal service over telefonen - det er skidt.
I den nuværende situation vil jeg ikke gamble og håbe på at billetten ikke bliver for dyr, men i stedet bruge de 600 DKK til at betale en del af den nye billet, som så ikke bliver booket på Travellink's side :-)

Reply from Travellink Privatrejser

Hej Rasmus, tack för trevlig samtal i fredags. Hoppas du känner dig nöjd med informationen du fick och att du återkommer om du önskar hjälp med din bokning. Med vänlig hälsning Isabella

Et ufårståeligt sprog fra en service medarbejder.

Hvorfor er mit brev ikke offentlig gjort..netop det jeg spurgte om nemlig en siddeplads..Mvh Johnn Lagermann

Reply from Travellink Privatrejser

Hej Johnn, tack för ett trevligt samtal. Vi har nu ordnat dina sittplatser och sänt dig ett bekräftelsemail. Hoppas du får en trevlig resa! Med vänlig hälsning Isabella

Da jeg skulle bestille flybilletter i forbindelse med min sommerferie fra Athen til paros ( Grækenland) var jeg uheldig og kom til at bestille billetterne til et forkert tidspunkt på dagen for rejsen. Da jeg ringede til travellink for at rette dette, var der ingen problemer med at få det rettet til det rette tidspunkt på dagen for mig, pengene som jeg havde overført blev refunderet,og efterfølgende kunne jeg bestille billetter til det rette tidspunkt .

Book og rejs

Dejligt nemt at booke sin rejse.

Dårlig service tager ikke Tlf og ringer ikke tilbage.

Find et andet bureau.

Reply from Travellink Privatrejser

Hej, enligt tidigare samtal har vi nu svarat på din fråga
Mvh Anna

fantastisk nem måde at bestille fly billet på

hvis du skal bestille rejse/flybillet, så kan jeg varmt anbefale travellink som agent.

Dååårlig Info om rejsen

Ikke gode oplysninger om bagage osv !!!

Gebyrkræmmeri

Uforskammet at tage 80kr i gebyr for at bruge mastercard. Ydermere er det også en svinestreg at tage 139kr for en konkursforsikring, som der ved lov kun må koste 20kr.
Ydermere når jeg stillede spørgsmål omkring rejseforsikring, blev jeg bare spist af med et svar hvor man tydeligvis ikke havde givet sig tid til at læse henvendelsen. Da jeg skrev tilbage fik jeg at vide at travellink ikke havde noget med forsikring at gøre, og jeg kunne rette henvendelse til et forsikringsselskab i udlandet.

Hej Thomas,
Vi har valt att ge rabatt för köp som betalas via internetbank, då du har valt ett annat betalsätt så har du inte fått rabatten och priset blir därför 80DKK högre.

Angående din konkursförsäkring kan vi se i din bokningsbekräftelse att du har tecknat en Konkursforsikring Rejsebureau till en kostnad av 20DKK, inte 139DKK.

Om man tecknar en Afbestillingsforsikring + Rejseforsikring kontaktar man ACE som står som försäkringsgivare, oavsett om man skulle önska avbeställa resan före avresa eller om något skulle ske under resan. Hade ni valt att teckna en sådan vid bokningstillfället hade det kostat 259DKK per person. Hoppas att detta svarar på dina frågor. Med vänlig hälsning Isabella

Helt fint

Alt gik som de skulle. Ingen bemærkninger.

Nemt og hurtigt hos Travellink

Det er både nemt og hurtigt at bestille flyrejser hos Travellink. Hjemmesiden er logisk opbygget, og man kommer automatisk igennem de nødvendige step og får desuden mulighed for indtastning af bonusnumre. Det eneste bøvlet er at skrive lange navne, som de står i passet. Det kan ikke lade sig gøre, hvis de er over 26 tegn i alt. Så man skal selv forkorte, men så står de ikke som i passet. Det må Travellink kunne løse automatisk fremover.

Mail med bekræftelse på reservationen kommer omgående og senere også mail med alle rejsedetaljer inkl. billetnumre. Alt taget i betragtning fungerer det fint hos Travellink. De får 4 ud af 5 stjerner.

Nem at bruge

Det kan anbefales til alle

Sjusket transaktion - men venlig og effektiv support bagefter

De sendte ikke den ene billet, og det er jo skidt, når købet drejede sig om to billetter. Det krævede en opringning, og her var hjælpen venlig og effektiv, og den manglende billet kom med det samme.

Hurtig booken

Hurtig og effektiv

Nemt at booke og god pris

Det er nemt at booke hos Travellink og alt fungerer fint. Jeg har booket hos dem en del gange og har aldrig haft problemer. Det som kunne forbedres er de svar man får ved henvendelse via mail. Jeg udfyldte deres kontaktformular med et relevant spørgsmål og fik følgende svar på svensk: Vänligen ring in till vår customer service så ska vi försöka hjälpa er i ert ärende. Venligt nok men ikke særlig brugbart. Pga den generelle gode oplevelse får de dog 4 stjerner.

Gammelt udslidt hotel, ikke rent, men god behandling.

Da vi ankom fik vi nøgle til værelse 409 (mod gården)......det var det mest forfærdelige værelse vi nogensinde har oplevet! det var mørkt og med blåt stof på væggene der var møgsnavset, med rander af fugt, afskallede vinduer, støv op og ned af vægge, i skabe, ja alt! og ingen fralægningsplads til tøj. Vi sov der heldigvis kun én nat! Vi bad om at skifte værelse og fik et godt værelse mod gaden med nye vinduer og døre og med terrasse:) Det endte godt, og personalet var meget søde og venlige. Beliggenheden er perfekt, men det er absolut nødvendigt med renovering af værelser! hvis vi havde fået et pænt værelse fra starten kunne vi godt give 3 stjerner.

Vedr. forkert tidspunkt/flyafgang på returrejsen fra Frankfurt til København den 28. marts 2014

Jeg klager hermed over, at jeg har fået tilsendt en forkert billet fra Travellink. Jeg har bestilt en returbillet til 2 personer til franfurt og tilbage til KBH. De billetter, jeg har bestilt, skulle have været til flyafgang den 28. marts 2014 kl. 20:20. Men jeg fik tilsendt denne billet istedet for: FLIGHT SK 640 - SCANDINAVIAN AIRLINES FRI 28 MARCH 2014
DEPARTURE: FRANKFURT, DE (FRANKFURT INTL), TERMINAL 1 28 MAR 09:25

TICKET: SK/ETKT 117 4820060258 FOR AGABALIAN/AIDA MS
TICKET: SK/ETKT 117 4820060259 FOR AGABALIAN/ANNETTE SOFIE MS

GENERAL INFORMATION
TRAVELLINK IS PART OF THE ODIGEO GROUP
Dette har resulteret i, at jeg har mistet mit fly og var nødt til at købe nye flybilletter til i alt 1682 EURO!!!!! En af Lufthansas medarbejdere misbrugte den chokerede tilstand jeg var i, og fik solgt de dyreste billetter til 1 times flytur fra Frankfurt til København. På vejen til Frankfurt har jeg fået en påmindelse både pr. mail og som sms om den rettidige check-in. Men I har ikke sendt mig sådan en påmindelse på vejen tilbage. Havde jeg fået det, havde jeg opdaget fejlen og ville være kommet til lufthavn om morgenen den 28. marts 2014.

Jeg ser frem til en hurtig behandling af min klage.
På forhånd tak.

V.H. Aida Agabalian

Reply from Travellink Privatrejser

Hej Aida, vi ser att du bokade resan den 26 februari kl.18:17. Kl 18:21 fick du en bekräftelse skickad till din mail där hemresan från Frankfurt är kl. 09:25 den 28 mars. Vi beklagar att du bokat fel hemresa, men som resenär är det på ens eget ansvar att kontrollera bokningen. Incheckningsmail skickas direkt från flygbolaget och inte från Travellink. Med vänlig hälsning Isabella

Grådige men usle....

Det gik fint med at opkræve gebyrer, men da mit fly blev aflyst grundet Lufthansa-strejken, så var der ingen hjælp at hente. "Vi kan ikke komme i kontakt med flyselskabet, det må du selv gøre." Dog blev et gebyr på 245 kr nævnt i forbifarten.

Min egen kompetence måtte ordne situationen, det magtede Travellink ikke.... Ét telefonopkald krævede situationen.

Reply from Travellink Privatrejser

Hej, vi beklagar situationen du hamnade i på grund av flygbolagets strejk. Vi försökte hjälpa våra kunder utifrån den information vi fick från flygbolaget. I vissa fall hade vi ingen information om vilka valmöjligheter som var tillgängliga för oss och kunde inte heller komma i kontakt med flygbolaget. I dessa fall har vi fått be kunden kontakta flygbolaget direkt för hjälp. Vi är glada att höra att det löste sig för dig. Med vänlig hälsning Isabella

Dårlig service hos Travellink

Kundeservice forstår ikke betydning av "kunde" og "service". De snakke tilsynelatende høflig, men vil ikke hjelpe deg hvis det oppstår et problem med bestillingen/reisen. Travellink tar gebyrer for ting som normalt er inkludert i vanlig service. Ved endring eller avbestilling av reisen, får du aldri pengene tilbake. Et upålitelig reisebyrå som kan koste deg dyrt.

Reply from Travellink Privatrejser

Hej! Det var tråkigt att höra att du är besviken på vår service. Vi försöker alltid att hjälpa våra kunder ut efter de förusättningar som finns för just din resa. Om du återkommer med ditt bokningsnummer så skall vi se vad vi kan hjälpa dej med. Informationen om våra servicegebyr fanns med i de Rejsebetingelser som du läst,förstått och godkänt innan din bokning betalades på vår hemsida. Med vänlig hälsning Eva

Arrogante og løgnagtige

Det heller virker fint og flot når du besøger deres hjemmeside og skal bestille en rejse. Du køber en afbestillings forsikring igennem travellinks hjemmeside i den tro at det er travelinks der sælger dig den, det viser sig så, at når du har et problem, så vil de ikke have noget med problemet at gøre. Så får en ærlig svensk sælger i røret, som fortæller dig hvad du skal gøre i forhold til forsikringsselskabet, som de ikke kender noget til, det viser sig så at være helt forkert, og det skal lige siges at de optager alle telefonsamtaler, men de kan sjovt nok ikke finde den samtale, hvor de fortæller hvordan jeg skal agerer i forhold til forsikringsselskabet, men kun dem hvor de selv fremstår i godt lys. Mit råd er; find et andet selskab at købe jeres rejse igennem.

Reply from Travellink Privatrejser

Hej Lui. Tack för ditt inlägg. Det var tråkigt att du uppfattat oss på det sätt du beskriver. Vi har hänvisat till försäkringsbolaget där ni tecknat en avbeställningsförsäkring i samband med att ni bokade er resa på vår hemsida eftersom vi förstår att en av er kanske inte kommer att resa på sin biljett. Idag har vi haft kontakt med flygbolaget men deras regler ger oss inte möjlighet till förändra namn i din biljett. Med vänlig hälsning Eva

STORT UDBUD

Med over 700 flyselskaber og 165.000 hoteller verden over sikrer vi, at du kan finde en rejse, der passer lige til dig.

REJSER TIL GODE PRISER

Vores store udbud gør også, at vi kan holde priserne i bund, så du altid kan finde rejser til den bedst mulige pris.

TRYG BETALING

Vi arbejder med markedets seneste og tryggeste version af betalingsløsninger, som opfylder alle kendte krav til sikker betaling på nettet. Travellink er medlem af Rejsegarantifonden (nr. 1750) og Danmarks Rejsebureau- forening.

Travellink Privatrejser tilbyder flybilletter, pakkerejser, hotel og billeje over hele verden.. Du finder mere end 700 luftfartselskaber og 165.000 hoteller över hela verden på travellink.dk. Her kan du finde alle tilbud og det bedste alternativ, som passar dig. Du booker sikkert, enkelt og nemt via Internetet. Har du behov for råd eller vejledning, er du meget velkommen til at kontakte vores rejserådgivere.

Visit Travellink Privatrejser

We live here: Denmark