Travellink Privatrejser reviews

Travellink Privatrejser reviews

5.4

Arrogante og løgnagtige

Det heller virker fint og flot når du besøger deres hjemmeside og skal bestille en rejse. Du køber en afbestillings forsikring igennem travellinks hjemmeside i den tro at det er travelinks der sælger dig den, det viser sig så, at når du har et problem, så vil de ikke have noget med problemet at gøre. Så får en ærlig svensk sælger i røret, som fortæller dig hvad du skal gøre i forhold til forsikringsselskabet, som de ikke kender noget til, det viser sig så at være helt forkert, og det skal lige siges at de optager alle telefonsamtaler, men de kan sjovt nok ikke finde den samtale, hvor de fortæller hvordan jeg skal agerer i forhold til forsikringsselskabet, men kun dem hvor de selv fremstår i godt lys. Mit råd er; find et andet selskab at købe jeres rejse igennem.

Reply from Travellink Privatrejser

Hej Lui. Tack för ditt inlägg. Det var tråkigt att du uppfattat oss på det sätt du beskriver. Vi har hänvisat till försäkringsbolaget där ni tecknat en avbeställningsförsäkring i samband med att ni bokade er resa på vår hemsida eftersom vi förstår att en av er kanske inte kommer att resa på sin biljett. Idag har vi haft kontakt med flygbolaget men deras regler ger oss inte möjlighet till förändra namn i din biljett. Med vänlig hälsning Eva

Enkel og velfungerende bestilling af flybilletter

Nemt at bruge, god oversigt over muligheder og hurtige svar.

første bestilling

Det kunne Være rart hvis der er en på skrevet hvor lang tid man har for at nå det næste fly , samt hvor lang tid det Ca tager mellem ind og udrigsflyvning tænker Pas kontrol i istandbul jeg usikker på om jeg når mit fly på hjemrejsen

så let er det at bestille flybilletter

gå på Travellink, anfør dit ønskede rejsemål og dato. Så får du meget hurtigt en total liste over alle fly forbindelser.
Når du har booket får du link til din bestilling og E-ticket. Travellink sender dig besked, hvis flyselskabet ændrer noget på din booking.
Så gå trygt i gang med at bruge Travellink. Har også link til hoteller m.m.
Eneste ændring jeg kunne ønske er, at jeg gerne vil vide hvor mange point man optjener på bookingen, hvis man har bonuskort til det pågældende selskab, idet der findes economy klasser der ikke giver point, og denne kategori får du først når du har udført din bestilling, og så er det jo for sent, hvis det viser sig at være en economy kategory der ikke giver point

super tilbud til Thailand

Travellink er et godt sted at undersøge mulighederne for en rejse, jeg har brugt travellink mange gange og kun en gang følt mig snydt.
MVH
Bodil

Nem og overskuelig

Jeg er glad for travellink .

Ingen problemer

Jeg har ikke foretaget rejsen endnu, men alt virker til at være ok med billetterne. Det gik meget nemt med at bestille.

Nemt at betjene

Efter min mening nemt at klikke sig frem til det ønskede

Ægypten - refusion efter ny Rejsevejledning - halve sandheder!

Ægypten: Travellink fordrejer man sandheden og undlader at forholde sig til den. Uanset det danske Udenrigsministerium i februar specifikt IKKE frarådede rejser til Sharm el Sheik, påstår Travellink nu både, at det gjorde man, og man påstår også (og i direkte modstrid med sandheden) at den NYE rejsevejledning fra det danske Udenrigsministerium IKKE omfatter Sharm el Sheik - hvilket den NETOP gør. Dvs Travellink gør ALT hvad de kan får at undgå refusion eller ombookning. Et meget useriøst firma, må man sige - så undgå dem!

Hej Thor,
du är välkommen att ta kontakt med oss på vår servicetelefon 70808470 eller sänd oss ett email och uppge ditt bokningsnummer så får vi pröva att hjälpa dej.
med vänlig hälsning Eva

Seriøs og troværdig

Har kun haft gode oplevelser og forventer det også denne gang
Venlig hilsen
Henning Lerche

Priser og Afgange svinger KONSTANT, man kan logge på med 5 minutters mellemrum, og spare flere hundrede kroner på samme rejse!

Min kone og jeg var ved at bestille en rejse, og på den måde er Travellink en dejlig hjemmeside, med mange avancerede til og fravalg, dog kan siden være ekstremt langsom med visse ting!

Min kone og jeg sad med hver vores bærbar for at finde det rigtige hotel til rejsen, men ikke nok med at vi kunne vælge de samme flyafgange + hoteller, vi fik også en forskellig pris hver gang. Selvom vi valgte de samme afgange på samme dato med det samme hotel + værelse, nogle gange med flere hundrede kroners forskel på flyafgange og hoteller.

Men nok om det, da vi kom til at skulle bestille rejsen, gik vi igennem bestillingsforløbet som man plejer, dog med det resultat at vi blev smidt af vores bestilling da vi sagde "køb" - Den gik simpelthen bare ud på forsiden, som om vi kun lige var kommet ind på siden.

Så hele bestillingsforløbet skulle gentages endnu en gang, og denne gang naturligvis til en dyrere pris, fly afgangen blev ændret til en afgang der betød at vi skulle flyve længere tid end det vi i starten ville og vil blev nødt til at lave tilkøb for at få samme hotelværelse som i starten...

Det var ikke verdens bedste bestillingsforløb, men vi ser dog frem til rejsen!

Nem og logisk hjemmeside

Vi skal en tur til vores ferielejlighed i Didim, Tyrkiet. Efter Tyrkiet ekspertens konkurs, skal vi finde transport dertil på andre måder. Dette lykkedes fint hos Travellink.

Rejse til Kroatien i juli måned.

Dorthe har for mig bestilt en rejse til os alle fire til Kroatien i juli måned. Vi kunne ikke selv på nettet finde 4 pladser til et fly, der passede os, hvorfor Dorthe ringede til Travellink og fik en meget sød svensk dame (let forståelig)i telefonen. Hun tog hånd om os, og fik arrangeret afgange både derned og tilbage igen, som vi gerne ville have. De talte i telefon sammen samtidig med, at de mailede sammen. Det var virkelig en god oplevelser.
Jeg har tidligere (rigtig mange gange) rejst med Travellink til Schweiz og bestilt on line også med godt resultat.
Travellink er altid mit første valg, når jeg skal ud at flyve.

Kort og klart og nemt

Ingen skjulte gebyrer, kort, klart og nemt, selvstændig confirmation lige til at printe ud - det fungerer bare!

Travellink kan koste deg dyrt

For en stund siden prøvde jeg å bestille en flyreise med Travellink. Det skal jeg aldri gjør mer!!! Ved registrering har det oppstår en feil på en av datoene. Jeg har kontaktet straks «kundeservice». Der har jeg fått beskjed at for å hjelpe meg må jeg først betale ekstra 295 kr. Jeg har betalt, og da fikk jeg beskjed at for å rette på datoen må jeg betale helle reisen en gang til!!! På flere E-post henvendelser fikk jeg ikke svar. Dvs. jeg måtte betale ekstra 5500 kr for å kunne bruke reisen som jeg har allerede betalt 5100 kr for!!! Så dette var min først og siste reise med Travellink.

Hej Diane,

Om du har gjort din bokning via vår hemsida kan du få hjälp att kontrollera om en ombokning är möjlig och pris för det när du tecknar personlig service. Om du inte valt att teckna den servicen vid bokningstillfället har du möjlighet att göra det vid kontakt med vår kundservice. Då du inte angett ditt bokningsnummer i detta tillfälle kan vi inte se priset för din önskade ombokning. Du är välkommen att återkomma till oss med ditt bokningsnummer så kan vi undersöka ytterligare om det finns något vi kan göra för dig. Du kan kontakta oss via email eller telefon 815 58 470.

Med vänlig hälsning
Lena

Det er forvirrende at tale med andre end danskere.

Det var vanskeligt at komme i kontakt med rette omkring billeje. Fik 5-6 telefonnumre oplyst ført jeg fik det rette.

Forfærdelig service!

Travellink! Den dårligste service jeg i mit liv har fået!
En bookingfejl fra Travellink resulterede i, at min kæreste og jeg ikke kunne komme afsted på vores rejse. Selvom vi gentagende gange har gjort dem opmærksomme på deres fejl tager de ikke ansvar! Vi bliver mødt af ligeglade medarbejdere der bare forsøger at skyde skylden videre på det flyselskab, som DE har købt billeterne igennem, og beder os om at kontakte dem. Det kan ikke være rigtig, at vi skal bøde for en fejl de har lavet! Jeg gider ikke at bruge tid på at skulle kontakte et flyselskab som vi ingenting har med at gøre!
Efter at have snakket med Travellink i telefonen, truer de med at charge os 250 kr for service, og 150 kr. for den mail de skal skrive til DERES flyselskab!! Det giver absolut ingen mening! Hvorfor skal vi betale mere! De har allerede kostet os en rejse til en værdi af 8.600 kr. Plus den tid vi har mistet af vores ferie! Jeg anbefaler på det groveste at folk holder sig langt væk fra dette rejsebureau.

Hej Kristian,
Vi har kontrollerat er bokning som ni själva gjorde på vår hemsida i februari månad. Där kan vi se att efternamnet på biljetten i ditt namn ej var korrekt. Flyselskapet kontrollerar att biljettens för och efternamn stämmer överens med resenärens pass och på grund av att efternamnen icke överrensstämde med resernärens pass så blev en av er nekad att checka in av flygbolaget igår den 09 mars. De biljetter som ni valde att boka på vår hemsida medger ej någon återbetalning eller ändring enligt/i fölge flyselskapets regler. Vi har noterat att flyselskapet gjort en ombokning till avresa idag 10 mars men de har icke korrigerat er biljett med det felaktiga efternamnet, vilket vi beklagar. För att pröva att hjälpa er i denna situation som uppstått så är vi nu i kontakt med flyselskapet för att se om de kan göra något undantag för er. Vi kommer att kontakta er direkt när vi fått besked i saken. Med vänlig hälsning Eva

Sådan!

Det er godtnok nemt og hurtigt - 7 minutter så var hele gruppen på 8 personer tjekket ind, kufferter afleveret og vi var klar.Vi var dog uden for "rush hour" så .......

lige hvad man mangler

Det fungerer fint, samler både biletter og hotel på et sted. Er lidt irriteret over at man hver gang skal sige ja eller nej til ALLE tilbud, men ellers er det ok system. Og man optjener ikke mange point selv hvis man som mig flyver rigtig meget, da de opstjente points forsvinder efter et år.

Grisk og utroværdigt

Hændelsesforløbet:
-købt 5 billetter til Ægypten med fly, hotel og all inclusive for ca kr 34.000.
-efter bestilling og betaling via Travellinks hjemmeside kontaktes Travellink for at tilkøbe endnu en flybillet plus opredning på et af de allerede 2 købte værelser. Kontakten til Travellink nødvendig, da denne tilkøbsfunktion ikke er mulig på hjemmesiden. Inden hjælp kunne ydes skulle jeg oplysé kreditkortnr og kontrolkode til betaling af servicegebyr på kr 290 for at jeg kunne få hjælp. Herefter tilbydes flybillet til ca kr 12.000 og en rejsetid på 18 timer. Dette var naturligvis helt utilfredsstillende, eftersom jeg selv fx via Momondo kunne købe flyrejsen til ca kr 6.000. Bemærk indkvartering på værelse ikke mulig uden at jeg endnu en gang skulle oplyse kreditkort og kontrolkode, medens medarbejderen hos Travellink havde mig i røret, samtidig med at hun havde kontakt i telefonen til hotellet. Jeg var naturligvis ikke tryg ved denne fremgangsmåde omkring betaling, da det strider mod al sund fornuft og bad om anden mulighed for betaling, når jeg endnu ikke kendte prisen. Hotellet ville ikke oplyse en pris for den extra person uden at personlige kreditkortdetaljer var tilgængelige. Endnu mere utryg efter udmeldingen om pris på flybilletten var helt ude af proportioner.
Efter flere samtaler med diverse medarbejdere var det fortsat ikke lykkes at få pris på opredning på hotellet; men Travellink kunne oplyse fra deres agent i Ægypten, at vi kunne betale et gebyr på kr 5.400 for at ændre hotelbookingen. Dette dog uden pris for extra opredning.
Helt godnat.
Vi klager ikke over gebyret; men den manglende service for den ønskede ydelse.
Vi har naturligvis valgt en anden udbyder med superservice og glæder os til at få vores søn med på ferie, og hvis nogen skulle være i tvivl køber vi ikke fremrettet igennem Travellink.
Diane found this review useful

Hej Henrik
Tjänsten Personlig service gör det möjligt för oss att kontrollera hotellets regler och priser för att lägga till en person i det rum som ni redan hade bokat på vår hemsida för övriga familjen. I vår kontakt med hotellavdelningen för att hjälpa dej att lägga till din son i ett av rummen behövde vi ditt kort nummer en gång till. Vi kan se i den kontakt du haft med oss per telefon och email att vi meddelat dej att förändringen av hotellrummet endast kunde göras om hotellet hade ditt kortnummer för den tilläggsbetalning. Utan den kunde vi dessvärre ej hjälpa dej med din ändring. Vi har också erbjudit dej möjlighet att få hjälp med en bokning av flygbiljett åt din son via vår telefon service. Det tilbud som du fick var det pris som vi hade möjlighet att ge dej just då, ca 12000dkk. Vi informerade dej också att om du valde annat flyselskab för din sons biljett och du bokade den via vår websida kunde du finna tilbud på mindre än halva beloppet. Vi är glada att du fann en bra biljett för din son och önskar er en god rejse till Egypten .
Med vänlig hälsning Eva

STORT UDBUD

Med over 700 flyselskaber og 165.000 hoteller verden over sikrer vi, at du kan finde en rejse, der passer lige til dig.

REJSER TIL GODE PRISER

Vores store udbud gør også, at vi kan holde priserne i bund, så du altid kan finde rejser til den bedst mulige pris.

TRYG BETALING

Vi arbejder med markedets seneste og tryggeste version af betalingsløsninger, som opfylder alle kendte krav til sikker betaling på nettet. Travellink er medlem af Rejsegarantifonden (nr. 1750) og Danmarks Rejsebureau- forening.

Travellink Privatrejser tilbyder flybilletter, pakkerejser, hotel og billeje over hele verden.. Du finder mere end 700 luftfartselskaber og 165.000 hoteller över hela verden på travellink.dk. Her kan du finde alle tilbud og det bedste alternativ, som passar dig. Du booker sikkert, enkelt og nemt via Internetet. Har du behov for råd eller vejledning, er du meget velkommen til at kontakte vores rejserådgivere.

Visit Travellink Privatrejser

We live here: Denmark