Travelstart reviews

Travelstart reviews

Very low
1.5

Elendig rejsebureau

De påstår altmuligt, men i sidste ende er det dig som kunde som skal sørge for det hele og betale høje gebyr( som du faktisk bliver tilbudt at købe inden du bestiller (pakkeløsning). Det endte med at jeg skulle betale for et helt ny billet, da det viste sig at den billet jeg havde købt ikke var en flex og dermed ikke kunne ændres gratis.( DER STOD FLEX da jeg bestilte ). oveni i købet tilbyder de mig så om de så skulle bestille den nye billet for mig <-- idioter man

der har været problemer med deres telefon i 2mdr nu og desuden tilbyder de dansk support, men de alle sammen svensker !!!

Det er sidste gang jeg skal have noget med Travelstart at gøre.

Kundeservice er ikke eksisterende!!!!!

Har nu i fire dage uden held forsøgt at komme i kontakt med travelstart.
Jeg har pr. mail d. 20. januar spurgt, om der var problemer med først at tjekke ind på hotellet kl. 22.
Der kom straks et autosvar om at de havde travlt, men senest hørte fra dem d. 22. kl 08.45, kl. 08.50 kom der en mail om, at de har travlt, men at jeg snart hørte fra dem.
I dag d. 24. er der stadig ikke kommet noget svar.
Telefonen tager de ikke.
jeg har benyttet Travelstart tre gange første eneste og sidste.
De kan ikke få nogen stjerne.

22 Euro i visagebyr

Book aldrig billetter gennem travelstart.de - jeg købte en billet fra Berlin til København til en "Gesamtpreis 60,50 Euro". Lige inden jeg skulle betale, kom der et service-gebyr på 15 Euro. Jeg klikkede ok og gik videre til betaling. EFTER jeg havde betalt fortalte den mig, at jeg derudover havde betalt 22,66 Euro i Visa-gebyr. De kan da tage hvad de har lyst til i gebyr, men man må kunne forvente, at de oplyser det, INDEN man betaler.
In English:
Never book through travelstart.de - they put on extra fees without informing you beforehand. I payed a fee of 22,66 Euro for using my visa-card. And they only told me AFTER I had paid.

flybilletter - konkurs og travelstart.dk en dårlig cocktail

Bestilte og betalte flybilletter til Rom hos Travelstart.dk - desværre uden konkursforsikring. Fly ud pr. 4-5-2012 med Cimber og retur med Norwegian.

Ja - rejsen kunne ikke foretages da vi ikke kunne komme frem til Rom - og derfor af god grund heller ikke bruge retur billetten.

Forsøgte pr. 3-5-2012 at kontakte Travelstart.dk pr. e-mail - samt 2 gange pr. telefon - for at få afklaret om min retur billet var gyldig hvis vi ikke brugte udrejse billetten. Men mit forsøg på kontakt var forgæves - forventede at blive kontaktet af dem - men heller ikke her nogen reaktion.

DÅRLIG SERVICE DA DE VED ET ENKELT KLIK VED HVEM DER SKULLE REJSE MED CIMBER.DK !!!!!!

Har den 9-5-2012 endelig fået kontakt til dem pr. telefon (ventet i 40 minutter) - efter at have forelagt dem ovennævnte fik jeg beskeden at de ikke var rejsebureau - men rejseformidler og derfor ikke ansvarlig for noget - meget underligt da de profilerer sig som Danmarks største rejsebureau, samt at de er medlem at rejsegarantifonden - hvilket kun er rejsebureauer og rejseudbyder der er medlem heraf.

Kan det virkelig være rigtig at man kan sælge og modtage betaling for en ydelse og så herefter frasige sig ethvert ansvar bagefter ????

Havde jeg købt direkte på cimber.dk - så er sagen klar - men her har jeg købt hos Travelstart.dk som udbyder 3 parts produkt og så derefter ikke vedgår sig varen bagefter, men siger at jeg faktisk har købt direkte hos flyselskaberne. Har jeg det så fremgår det på ingen måde af deres site.

Har tidligere bestilt og betalt flybilletter hos andre udbydere - rejser til østen med mange stop - uden problemer og evt. spørgsmål er blevet besvaret inden for 24 timer.

Vil fraråde at bestille flybilletter hos Travelstart.dk - der findes andre udbydere der gør det betydeligt bedre på nettet.

Øv skal give 1 stjerne - men der skal faktisk være 0 stjerner.

Pæn behandling

Bestilte 3 returbilletter Ham-Bkk inkl. såkaldt servicepakke til ca. 295 kr.
Kontaktede Travelstart 2 eller 3 gange pr. mail før rejsen p.gr.af forskellige ting med besked om selv lige at kontakte pengeinstitut m.v. Ikke lige det jeg havde regnet med da jeg jo havde betalt servicepakken med knap 300 kr.
Efter hjemkomst fra Thailand modtog jeg en auto mail fra Travelstart hvori de bød os velkommen hjem og håbede vi havde haft en god tur osv. - Jeg skrev så til dem, at alt bare var gået helt efter planen - både med fly og lufthavne osv. - MEN, at jeg følte, at service pakken til knap 300 kr. havde været spild af penge, idet jeg ved min 2-3 henvendelser inden turen om hjælp blev henvist til selv at klare problemerne - og så tænkte jeg ellers ikke mere over det.
2 dage efter fik jeg mail fra Travelstart hvori de skrev, at de straks (uopfordret) ville overføre ca. 300 kr. til min konto - som så yderligere en dag senere var 300 kr. rigere - synes det var en helt fin gestus fra Travelstarts side af.
Bestiller helt sikkert rejse igen ved Travelstart.dk

Let og overskuelig booking

Jeg søgte billige flybilletter på nettet, og blev ledt over på Travelstart.dk, hvor de billigste flybilletter til netop min rejse kunne findes. Jeg fik mine billetter til den bedste pris. Fik tilsendt rejsebevis kort efter betaling, og ingen problemer med forkerte datoer, etc. - kunne det være meget bedre? Den eneste kritik man kunne have i forhold til mit køb, var gebyret for at bestille, men dog skal man tage i betragtning, at flere og flere "billige-flybilletter"-selskaber kører med disse gebyrer.

Elendig og langsom kundeservice

Lever ikke op til ombudsmandens regler.. desuden er det dyere end blot at gå direkte til selvskabet selv ca. 50 kr.

ændret priser

Jeg skal en tur til Vilnius Litauen og fant pris på 723 kr. pr. returbillet. Fint nok jeg går gennem bestillingen og da jeg så skal betale kan det ikke længere lade sig gøre til den annonceret pris men hvis man ligger 250 pr billet oven i kan det pludselig godt lade sig gøre. Prøver forfra igen samme historie????
Må de det? Bestilte dem andetsteds til 732 kr.

Det fungere

Der er ikke så meget at sige det fungere.
Har brugt siden til New Orleans og til Mallorca og der var ingen problemer.

Sådan skal det være.

Med pil nedad

Burde have et minus foran, elendig service, køber en flybillet fra Århus til Bari via Dusseldorf og retur, ruten bliver nedlagt og jeg bliver tilbudt en rejse med 2 ekstra rejsedage, 5 mellemlandinger/flyskift samt 2 overnatninger i Dusseldorf for egen regning i stedet

OK handel, men...

Vi bestilte 4 billetter fra Hamborg til Kuala Lumpur via Amsterdam. Alt i alt forløb det hele uden problemer, men vi har ej heller været ud i aflysninger eller ændringer. Det der koster de sidste stjerner er det andre brugere har beskrevet: pas på inden i sender den endelige bestilling. Diverse forsikringer og ekstraydelser har det med at poppe op igen. Herudover kan man komme ud for meldingen: "ingen ledige pladser" efter at alt er tastet ind og sendt. Man får ikke at vide om det er turen ud eller hjem det er galt med. Man skal starte forfra og håbe det bedste. Spørgsmål til Travelstart blev dog besvaret fra dag til dag, undertiden indenfor få minutter.

Useriøs forretning

Travelstart solgte os en pakkerejse (fly og hotel). Kort tid efter vi bookede fik vi besked på at flyafgangen var ændret så vi mistede næsten en hel dag, hvilket er surt når vi kun var afsted lidt over tre dage.
Flyselskabet (Norwegian) ville gerne give os pengene retur, men travelstart vil intet gøre for at vi får pengene retur for hotellet.
Alternativet var så at ændre tidspunkterne. Her var flyselskabet også meget fleksibel, men Travelstart ville overhovedet ikke hjælpe. De ville intet gøre på trods af at vi selv tilbød at betale forskellen for hotellet. Vi sagde endda at de kunne skaffe os et andet hotel.
Nu er det to uger siden jeg skrev til dem sidst. Intet svar... Meget useriøst.
Nu bliver vi nødt til at tage afsted og så må vi acceptere at det bliver en meget kort tur til Prag.
Det er ABSOLUT sidste gang jeg skal have noget med Travelstart at gøre.

Ingen fleksibilitet eller service. "Tilbød" at skære en uge af vores ferie.

Stod for at skulle til Brasilien og vi havde planlagt 3 uger dertil. Den sidste uge, skulle vi til nogetbryllup i familien.
Vi bestiller, og betaler, ca 2,5 måned inden afrejse og nogle dage efter modtager vi billetter osv. Så lang, er alt ok.
På checkmytrip kan vi se at udturen er bekræftet, mens hjemturen trækker lidt på det. Efter flere henvendelser henover den sidste måned, får vi, 5 dage inden afrejse, besked om at vi kan enten skære en uge af rejsen (og dermed misse brylluppet hvor vi skulle være vidner) eller få pengene retur!
Jeg forsøger at lokke dem til at undersøge om der er andre muligheder med ud/hjem-rejse, der gør at vi kan nå brylluppet - men beskeden er, at det er der ikke! Basta!
Måske uforståeligt, men jeg beder om at få pengene retur - hvilket jeg får efter "kun" 4 uger!
Gik på nettet og fandt nye billetter hos et andet selskab, der ikke var meget dyrere, på 1,5 time! Og her var servicen helt i top!

trak penge på min konto

Jeg købte en billet, fik faktura og betalte, alt ok, MEN pludselig var der en anden transaktion hvor de trak 227 kr på min konto. Uden forklaring, uden faktura. rent tyveri.

Blev løget til og trukket gebyr to gange

Jeg gennemførte min betaling, og stod der pludselig at handlen var slået fejl. Ydermere stod der jeg manglede at betale 21 kr og det skulle ske inden 3 timer.

HVORDAN KAN EN HANDEL GÅ IGENNEM 99% (alt på nær 21kr)

det betød så at jeg skulle betale 79 i ekspeditionsgebyr for at betale 'det sidste'. Jeg ringende i stedet til dem og fik af en svensk pige forsikring på at jeg kun skulle betale det oprindelige beløb da jeg allerede havde betalt mit gebyr. Jeg bad hende gentage det MINDST tre gange.... Der blev så trukket for to gebyrer efterfølgende

Hjemmesiden ændrede selv mit rejsetidspunkt efter at jeg havde valgt

Det er selvfølgelig min egen skyld, men jeg synes det var ufatteligt irriterende, at jeg endte med at have købt biletter, jeg ikke skal bruge. ØV. Hold dig væk.

Ikke tilfredsstillende service

Bestilte en billig rejse tur/retur København - Madrid februar 2009. Alt gik fint, jeg dobbelttjekkede dato for både ud-og hjemrejse og betalte. Da jeg får min E-billet ser jeg at hjemrejsedatoen ikke er d. 2.2.09, men derimod d. 2.3.09. Jeg vil hurtigt i kontakt med selskabet, hvilket stort et var umuligt. Skrev først en mail, men fik et autosvar hvor der stod at jeg skulle chatte med dem, og begrundte autosvaret med jeg ikke havde de rette tilvalg i min bestilling. Chatten er stort set aldrig online, og da den endelig var online fik jeg aldrig kontakt med en medarbejder.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, da der ikke er telefonisk kundeservice, men jeg prøvede at finde et nummer ved at ringe til oplysningen, hvor de gav mig et udenlandsk nummer - hvor der var en uhyre lang ventetid. Da jeg endelig kommer igennem er det en engelsktalende kvinde, som havde meget travlt, og ikke kunne fortælle mig andet end jeg skulle ringe på et andet nummer, og at det ville komme til at koste penge at ændre datoen, samt det måske ikke var muligt.
Jeg prøvede det nye telefon nummer, og igen efter LANG ventetid kom jeg igennem til en svensktalende kvinde, som kunne fortælle mig at datoen kunne ændres for et beløb på ca 600 kroner pr. billet (havde købt 2). Jeg bliver nødt til at takke ja, da vi jo ikke kunne blive i udlandet i 1 mdr mere. Kort efter er datoen ændret, og jeg modtager en ny billet. Kan se på fakturaen at travelstarts andel af bekostningerne ved at skulle ændre datoen er 2/3.
Jeg mener at Travelstart er skyld i den forkerte dato, men kan jo tage fejl, og det er mig selv. - dog skal de stadig kun have en stjerne for at være næsten umulige at komme i kontakt med, og ringe service når man endelig kommer i kontakt.

Svindelforetagende! - Hold jer væk!

Firmaet svindler og bedrager ved at tage penge for afbestillingsforsikring, og de betaler ikke pengene tilbage. Jeg indgiver bedragerianmeldelse mod firmaet på tirsdag, hvis de ikke får løst problemet i morgen

Kæmpestor Snyderi!!!

Same story. Selv om jeg var sikker på at jeg havde fravalgt afbestyllingsforsikring det gjorde det faktisk ikke (de sætter det på igen lige før man betaler!). Så fik jeg en forsikring til 269 kr.!! som jeg vil ikke have. Jeg køber alle mine ting på nettet (billeter, electronic, etc.) de sidste 6 år og den er det første gang jeg blevet bedraget sådan!! HOLD VÆK!

HOLD DIG VÆK hvis ikke du er til svindel og plattenslageri

Der sælges desværre ikke kun billetter men alverdens ubrugelige tilvalg og selv ved fravalg fik jeg alligevel for godt 500.- "tilvalg" med i den endelige sum og det til en billet på 1400 :-( Svindel er vel et hårdt ord at bruge men tja ikke en grad for mildt her -STAY AWAY !!

Is Travelstart your company?

www.travelstart.dk Details

Billige rejser, siste minuten, charter, hotel, fly, billeje, samme fly, samme plads, lavere pris

Visit Travelstart